Перейти до

АМКУ заручиться підтримкою Азарова проти космічних цін мобільних операторів


Рекомендованные сообщения

Рентабельність двох операторів мобільного зв’язку «Київстар» і МТС є «нереально високою».

 

Про це 26 липня повідомив в.о. голови Антимонопольного комітету України Рафаель Кузьмін.

 

«Ми вважаємо, що рентабельність «Київстару» і МТС перевищує будь-які реальні межі і ми не будемо миритися з тим, що два підприємства, займаючи монопольне домінуюче становище, а це 90% ринку мобільного зв’язку, постійно підвищують вартість своїх послуг», – сказав Кузьмін.

 

Він навів конкретні цифри, посилаючись при цьому на зарубіжний досвід. «Рентабельність «Київстару» становить 97%, МТС – більше, ніж 50%, у той час як рентабельність мобільних операторів Іспанії – 17%, Великобританії – 9,8, країн ЄС – від 18 до 23%», – підкреслив в.о. голови АМКУ, відзначивши, що така рентабельність «Київстару» і МТС «перекладається на кожного абонента».

 

За його словами, вжиті заходи АМК вже дають результат: «У нас уже все готово, зокрема, ми дали рекомендації щодо роумінгу, і МТС і «Київстар» починають реагувати. Враховуючи, що вони є одними з найбільших платників податків, ми проводимо консультації з регулятором».

 

Крім того, в Антимонопольному комітеті розраховують на підтримку уряду. «Я буду звертатися до голови АМКУ Василя Цушка, щоб він провів консультації з Прем’єр-міністром Миколою Азаровим, і після цього ми приймемо остаточне рішення. «Київстар» і МТС заявили, що вони готові знижувати вартість своїх послуг. Питання лише в одному – на скільки?» – підкреслив Кузьмін.

 

На його переконання, тарифи повинні знизитися істотно. «Вони повинні зменшитися до такого рівня, який би дозволяв їм закладати рентабельність не більше 30%. Я переконаний, що вони знизять тарифи, у них іншого виходу просто не буде», – підсумував Рафаель Кузьмін.

 

Відзначимо, що раніше АМКУ вже рекомендував операторам знизити тарифи, пише ZN.UA.

 

Будемо знижувати рентабельність стільникового зв'язку, але підвищувати рентабельність "Домашнього Інтернету". (с) З думкою про Вас

;)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я вот не пойму, есть же конкуренция, ну пускай КС и МТС "зговорились", есть Астелит, который тоже не плохо себя чувствует. Почему вдруг свет клином сошелся на этих двух? Правильнее было бы не "регулировать" а вводить MNP, его давно нужно было вводить. А МТС и КС только изза "номеров" и не будут уменьшать тарифы, потому что никуда ты не денешься. А так - появилась акция, мигранул с одного оператора на другой, вот тебе счастье ;)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А ціни на їду і воду ніхто не хоче порівняти з європейськими? Півтори літри води з бульбашками за пів долара-долар це не надприбутки?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я вот не пойму, есть же конкуренция, ну пускай КС и МТС "зговорились", есть Астелит, который тоже не плохо себя чувствует. Почему вдруг свет клином сошелся на этих двух? Правильнее было бы не "регулировать" а вводить MNP, его давно нужно было вводить. А МТС и КС только изза "номеров" и не будут уменьшать тарифы, потому что никуда ты не денешься. А так - появилась акция, мигранул с одного оператора на другой, вот тебе счастье ;)

Тут всё дело в "стадности" народ ведь как мыслит, у меня все знакомые на мтс и похер что у них тарифы 90х., а тем временем эти операторы реальное бабло косят. Помню по весне рекламу гоняли 0 за соединение, 0 входящие.... и это в 2012году, если память не изменяет, данные платы запретили в 2005г., а у них все "чудо тарифы". Юзаю Лайф, до этого МТС был, разница реально весомая, что в деньгах, что в качестве связи (например новый год, МТС дозвонится практически не реально, Лайф - без проблем ну и т.п.) А если по теме, то давно пора цены поубавить.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я вот не пойму, есть же конкуренция, ну пускай КС и МТС "зговорились", есть Астелит, который тоже не плохо себя чувствует. Почему вдруг свет клином сошелся на этих двух? Правильнее было бы не "регулировать" а вводить MNP, его давно нужно было вводить. А МТС и КС только изза "номеров" и не будут уменьшать тарифы, потому что никуда ты не денешься. А так - появилась акция, мигранул с одного оператора на другой, вот тебе счастье :(

Тут всё дело в "стадности" народ ведь как мыслит, у меня все знакомые на мтс и похер что у них тарифы 90х., а тем временем эти операторы реальное бабло косят. Помню по весне рекламу гоняли 0 за соединение, 0 входящие.... и это в 2012году, если память не изменяет, данные платы запретили в 2005г., а у них все "чудо тарифы". Юзаю Лайф, до этого МТС был, разница реально весомая, что в деньгах, что в качестве связи (например новый год, МТС дозвонится практически не реально, Лайф - без проблем ну и т.п.) А если по теме, то давно пора цены поубавить.

 

Проблема не в тарифах, а в наших доходах, цены нормальные, и качество на уровне. Сам являюсь пользователем МТС уже 4 года. Таких вот перебоев как Вы описали регулярно не наблюдал.

 

А что по вашему тариф не 90? Я со своим мега дорогим пакетом 70 коп. минута в месяц вписываюсь в 90-120 грн. Но это мой личный телефон, звоню по делу, по факту, иногда узнать как дела у близких.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Проблема не в тарифах, а в наших доходах,
Я со своим мега дорогим пакетом 70 коп. минута в месяц вписываюсь в 90-120 грн.

Аргумент, да! :(

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Я вот не пойму, есть же конкуренция, ну пускай КС и МТС "зговорились", есть Астелит, который тоже не плохо себя чувствует. Почему вдруг свет клином сошелся на этих двух? Правильнее было бы не "регулировать" а вводить MNP, его давно нужно было вводить. А МТС и КС только изза "номеров" и не будут уменьшать тарифы, потому что никуда ты не денешься. А так - появилась акция, мигранул с одного оператора на другой, вот тебе счастье :)

Как определить тогда что я звоню на МТС, набирая 067?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Как определить тогда что я звоню на МТС, набирая 067?

Это процесс цивилизации, в 90х интернет продавали килобайтами, сейчас безлимиты с абонплатой. Может в ближайшем будущем и в моб.св. отменят минуты и введут безлим,

ведь главное не сколько трафа абонент гоняет, а то что он платит $$$, и тогда будет не важно куда я звоню, на мтс, кс или лаиф

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Как определить тогда что я звоню на МТС, набирая 067?

Операторы определяются запросом в, скажем, всеукраинскую базу номеров для правильного рейтинга. Абоненты могут делать запросы к той же базе, скажем по веб интерфейсу, но если подумать, человек звонит ну 10 людям постоянно. Все эти люди стараются быть на одном операторе. т.е. большинству и думать не стоит по этому поводу.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від vaz02
      Понад 30% мережі мобільного оператора "Київстар" залишилися без живлення, — гендиректор Олександр Комаров
      За його словами, частина мережі працює на акумуляторах і генераторах, втім близько 4% базових станцій наразі знеструмлені й не функціонують.
      У компанії зазначають, що фіксований інтернет підготовлений до тривалих блекаутів — 99% мережі можуть працювати автономно до 12 годин. Водночас лише 15–20% абонентів під’єднали свої роутери до резервного живлення, що в період відключень створює додаткове навантаження на мобільну мережу та погіршує якість зв’язку.
       
       А що так можна тому що "загальнодержавний" оператор? Тут задовбали ВИ ЗОБОВЯЗАНІ ЗАБЕЗПЕЧИТИ 72 ГОДИНИ РОБОТИ БЕЗ ЖИВЛЕННЯ!!!! І довбуть та вимагають відповіді починаючи від  НЦУ далі обладміністрації, райадміністрації і так далі навіть пожежник громади і той затребував звіт. А тут гендиректор із перщої трійки заявляє " до 12 годин" і по барабану на всі вимоги.  Тоді чому ми малі провайдери що забезпечуємо максимум територіальну громаду повинні ото на все звітувати та виконувати. Є якась думка.
    • Від Sergut195
      І знову один і той же провайдер. Який запевняє, що він працює без світла. На сайті компанії написано по моїй адресі , що він буде працювати без світла. (також присилають смс повідомлення)  Але прблема в тому, що так їх свіч працює при відключенні світла і батарея стоїть але , не працює інтернет.
      На запити до тех підтримки, запит вже переноситься протягом 2-х місяців. 
       
      Можливо тут  є представники компанії Київстар які розберуться з даною проблемою , і щось зроблять крім стандартної відповіді ''звернення продовженно'' 


    • Від vit75
      12-го числа пропав дротовий нет. Тариф Київстар-бізнес-200. Телефоную на 0800.. Кажуть - у вас борг. Кажу - не може бути. Все оплачено. Вони - ой вибачте у нас збій, в білінгу, нараховує подвійну абонплату, помилково. Вас тому виключили. Кажу - так включіть. Вони - ми не можемо, ви оплатіть наперед, подвійну а потім, в січні має бути перерахунок...
      Національний оператор... Йопть...
    • Від vit_
      Цікаво, куди дивляться наші славетні спец. органи ?!
      Під носом працює руська агентура!

      https://biz.censor.net/news/3377753/vlasnyk_kyyivstaru_vyrishyv_prodaty_rosiyiskogo_mobilnogo_operatora_bilayin
       
    • Від pavlabor
      Сьогодні, 15 грудня, Антимонопольний  комітет України оштрафував оператора телекомунікацій ТОВ «Лайфселл» за порушення статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», а саме - поширення неправдивої та неточної інформації щодо лідерства у наданні певних послуг.
      Антимонопольний комітет встановив, що в різні періоди рекламної кампанії «Лайфселл» поширював такі твердження:
      «Приєднуйтесь до лідера нового покоління Інтернету! Краще покриття 4,5G», обґрунтовуючи вказане твердження наявністю лідерства у кількості спектру в діапазонах 2600 МГц та 1800 МГц в перерахунку на одного абонента. Водночас про якості лідера четвертого покоління інтернету свідчить не лише цей параметр, а низка: щільність розміщення базових станцій, ємність радіомережі, її оптимальні налаштування, кількість абонентів та їхня активність тощо. 
      «№ 1 В РОУМІНГУ ДЛЯ ІНТЕРНЕТУ», на основі порівняння вартості своїх базових тарифів з базовими тарифами конкурентів. При цьому не враховувалося наповнення базових пакетів (наприклад, конкуренти пропонували додаткові послуги безлімітного меседжингу, а відповідач - ні).
      «# 1 ДЛЯ СМАРТФОНІВ», обґрунтовуючи це твердження визначеним на основі опитування відсотком проникнення смартфонів у власній мережі мобільного оператора. Водночас пересічний споживач, який не є спеціалістом у телекомунікаціях, може не зрозуміти це роз’яснення та сприймати його як твердження про лідерство у якості надання послуг у порівнянні з конкурентами.
      На основі аналізу зібраних даних Комітет дійшов висновку, що поширення оманливої інформації щодо «лідерства» в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології, могло надати ТОВ «Лайфселл» неправомірних переваг та поставити компанію у більш вигідне становище в порівнянні з конкурентами.  Відтак поведінку оператора визнано недобросовісною конкуренцією та накладено штраф у розмірі 10 467 543 грн.
×
×
  • Створити нове...