imbiter 63 Posted 2012-08-13 12:02:04 Share Posted 2012-08-13 12:02:04 Гарантійний талон від продавця - віднсутній, але на сайті виробника, перевірка по серійному номеру показує, що гарантія дійсна до 2014р. Куди можна задати на гарантійний ремонт? Link to post Share on other sites
LastName 18 Posted 2012-08-13 15:43:54 Share Posted 2012-08-13 15:43:54 imbiter, в Україні немає жодного представництва компаній-виробників жорстких дисків Платний ремонт і відновлення інформації за великі гроші в розрахунок не беремо. Здати на гарантійний ремонт можна тільки самому продавцю, або ж в разі його відсутності доведеться самотужки відправляти його на центральний офіс WD скориставшись Western Digital Customer Portal (доведеться реєструватися і гроші за пересилку жорсткого диску до закордонного офісу WD платити самому) Link to post Share on other sites
Diter_ua 96 Posted 2012-08-14 06:40:05 Share Posted 2012-08-14 06:40:05 если на нем важная инфа, и жесткий только по электронике убитый, то можно попробовать взять другой такой винт б.у и с него плату перебросить! Link to post Share on other sites
unikalen 4 Posted 2012-08-14 06:58:04 Share Posted 2012-08-14 06:58:04 если на нем важная инфа, и жесткий только по электронике убитый, то можно попробовать взять другой такой винт б.у и с него плату перебросить! електроніка там дуже рідко летить... Link to post Share on other sites
Den_LocalNet 1,474 Posted 2012-08-14 07:27:39 Share Posted 2012-08-14 07:27:39 если на нем важная инфа, и жесткий только по электронике убитый, то можно попробовать взять другой такой винт б.у и с него плату перебросить! почти 100% что без дополнительных манипуляций ничего не заработает Link to post Share on other sites
4art 32 Posted 2012-08-14 07:44:23 Share Posted 2012-08-14 07:44:23 если на нем важная инфа, и жесткий только по электронике убитый, то можно попробовать взять другой такой винт б.у и с него плату перебросить! и ничего не получиться, на каждой плате разная сервисная инфа Link to post Share on other sites
imbiter 63 Posted 2012-08-17 08:54:24 Author Share Posted 2012-08-17 08:54:24 Важливої інформації - немає, вінт стояв у відеореєстраторі. SMART status BAD , проблема в Reallocated Sector Count Link to post Share on other sites
imbiter 63 Posted 2012-08-17 08:59:55 Author Share Posted 2012-08-17 08:59:55 Здати на гарантійний ремонт можна тільки самому продавцю, або ж в разі його відсутності доведеться самотужки відправляти його на центральний офіс WD скориставшись Western Digital Customer Portal (доведеться реєструватися і гроші за пересилку жорсткого диску до закордонного офісу WD платити самому) На сайті реєструвався, при спробі створити заявку на заміну(RMA) перенаправляє на сторінку з дилерами. Написав їм на мило, але через 12днів прийшла відповідь, що не розуміють російську Link to post Share on other sites
KaYot 3,732 Posted 2012-08-17 09:26:11 Share Posted 2012-08-17 09:26:11 Т.е. винт рабочий, но беспокоит Reallocated Sector Count? Забейте. Link to post Share on other sites
imbiter 63 Posted 2012-08-17 11:12:57 Author Share Posted 2012-08-17 11:12:57 Комп розпізнає, але вінт не робочий, навіть форматнути не вдається. Link to post Share on other sites
Java 2 Posted 2012-08-17 13:06:35 Share Posted 2012-08-17 13:06:35 Можешь смело его выкинуть. Link to post Share on other sites
imbiter 63 Posted 2012-08-17 13:13:19 Author Share Posted 2012-08-17 13:13:19 Дуже цінна порада Link to post Share on other sites
NiTr0 585 Posted 2012-08-17 14:29:37 Share Posted 2012-08-17 14:29:37 Написав їм на мило, але через 12днів прийшла відповідь, що не розуміють російську Пишите на буржуйском значит. Если диллеры не из ex-СССР - чего им-то понимать русский? Link to post Share on other sites
LastName 18 Posted 2012-08-17 15:24:19 Share Posted 2012-08-17 15:24:19 На сайті реєструвався, при спробі створити заявку на заміну(RMA) перенаправляє на сторінку з дилерами. Написав їм на мило, але через 12днів прийшла відповідь, що не розуміють російську Звичайно не розуміють (закон ківалова-колесніченка там не діє ) - пишіть на англійській, замінять (але пересил туди все одно за Ваш рахунок) Link to post Share on other sites
LastName 18 Posted 2012-08-17 15:27:59 Share Posted 2012-08-17 15:27:59 Можешь смело его выкинуть. Тільки-б "ляпнуть".Жорсткий на гарантії все одно ким і де він проданий - подібний прецендент в мене вже був, поміняли на більш сучасну модель без проблем. Link to post Share on other sites
ssm2000 13 Posted 2012-08-17 16:04:06 Share Posted 2012-08-17 16:04:06 ERC и Elko поменять технически могут если оно завезенно официально на Украину. Уговорите приемщика. Если он официально не заходил в страну - то курите RMA Link to post Share on other sites
Flash82 7 Posted 2012-08-17 16:51:54 Share Posted 2012-08-17 16:51:54 У всех продавцов железа есть база данных с серийными номерами проданного железа, подойдите к менеджеру объясните ситуацию, они должны помочь, далеко не один случай в моей практике. Link to post Share on other sites
imbiter 63 Posted 2012-08-20 06:21:24 Author Share Posted 2012-08-20 06:21:24 Пишите на буржуйском значит. Если диллеры не из ex-СССР - чего им-то понимать русский? так сайт підтримки російською - думав, що зрозуміють У всех продавцов железа есть база данных с серийными номерами проданного железа, подойдите к менеджеру объясните ситуацию, они должны помочь, далеко не один случай в моей практике. так не зовсім ясно де вінт куплявся ERC и Elko поменять технически могут если оно завезенно официально на Украину. Уговорите приемщика. по телефону сказали, що працюють з дилерами... Link to post Share on other sites
LastName 18 Posted 2012-08-21 05:48:00 Share Posted 2012-08-21 05:48:00 по телефону сказали, що працюють з дилерами... У Вас завжди є можливість заміни по гарантіїї по стандартній процедурі (Stndart Replacement) Мы вышлем вам изделие на замену после того, как получим от вас неисправное изделие. Вы должны выслать нам свое неисправное изделие в течение 30 дней с даты создания RMA. Подробности об этой услуге читайте ниже: Клиенты во всех странах мира 20 изделий в одной заявке Link to post Share on other sites
imbiter 63 Posted 2012-08-21 06:23:04 Author Share Posted 2012-08-21 06:23:04 так справа в тому, що створити заявку RMA не можна. Поки жду відповіді - написав їм на мило... Link to post Share on other sites
LastName 18 Posted 2012-08-21 06:50:07 Share Posted 2012-08-21 06:50:07 так справа в тому, що створити заявку RMA не можна. дивно - в мене створювалась... Link to post Share on other sites
Elisium 10 Posted 2012-08-21 13:22:23 Share Posted 2012-08-21 13:22:23 если на нем важная инфа, и жесткий только по электронике убитый, то можно попробовать взять другой такой винт б.у и с него плату перебросить! и ничего не получиться, на каждой плате разная сервисная инфа Сервисная инфа, как и бОльшая часть микрокода контроллера находится в скрытой зоне винта. Если полетела только электроника, нужно заменить на точно такую же плату от убитого по физике винта. Необходимо, что бы совпадала не только модель платы но и ее ревизия. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now