Jump to content

гарантійний ремонт вінта WD


Recommended Posts

Гарантійний талон від продавця - віднсутній, але на сайті виробника, перевірка по серійному номеру показує, що гарантія дійсна до 2014р. Куди можна задати на гарантійний ремонт?

Link to post
Share on other sites

imbiter, в Україні немає жодного представництва компаній-виробників жорстких дисків

Платний ремонт і відновлення інформації за великі гроші в розрахунок не беремо.

 

Здати на гарантійний ремонт можна тільки самому продавцю, або ж в разі його відсутності доведеться самотужки відправляти його на центральний офіс WD скориставшись Western Digital Customer Portal (доведеться реєструватися і гроші за пересилку жорсткого диску до закордонного офісу WD платити самому)

Link to post
Share on other sites

если на нем важная инфа, и жесткий только по электронике убитый, то можно попробовать взять другой такой винт б.у и с него плату перебросить!

Link to post
Share on other sites

если на нем важная инфа, и жесткий только по электронике убитый, то можно попробовать взять другой такой винт б.у и с него плату перебросить!

 

електроніка там дуже рідко летить...

Link to post
Share on other sites

если на нем важная инфа, и жесткий только по электронике убитый, то можно попробовать взять другой такой винт б.у и с него плату перебросить!

почти 100% что без дополнительных манипуляций ничего не заработает

Link to post
Share on other sites

если на нем важная инфа, и жесткий только по электронике убитый, то можно попробовать взять другой такой винт б.у и с него плату перебросить!

 

и ничего не получиться, на каждой плате разная сервисная инфа

Link to post
Share on other sites

Здати на гарантійний ремонт можна тільки самому продавцю, або ж в разі його відсутності доведеться самотужки відправляти його на центральний офіс WD скориставшись Western Digital Customer Portal (доведеться реєструватися і гроші за пересилку жорсткого диску до закордонного офісу WD платити самому)

 

На сайті реєструвався, при спробі створити заявку на заміну(RMA) перенаправляє на сторінку з дилерами. Написав їм на мило, але через 12днів прийшла відповідь, що не розуміють російську :D

Link to post
Share on other sites

Написав їм на мило, але через 12днів прийшла відповідь, що не розуміють російську :angry:

Пишите на буржуйском значит. Если диллеры не из ex-СССР - чего им-то понимать русский?

Link to post
Share on other sites

На сайті реєструвався, при спробі створити заявку на заміну(RMA) перенаправляє на сторінку з дилерами. Написав їм на мило, але через 12днів прийшла відповідь, що не розуміють російську :angry:

Звичайно не розуміють (закон ківалова-колесніченка там не діє :) ) - пишіть на англійській, замінять (але пересил туди все одно за Ваш рахунок)
Link to post
Share on other sites

Можешь смело его выкинуть.

Тільки-б "ляпнуть".

Жорсткий на гарантії все одно ким і де він проданий - подібний прецендент в мене вже був, поміняли на більш сучасну модель без проблем.

Link to post
Share on other sites

ERC и Elko поменять технически могут если оно завезенно официально на Украину.

Уговорите приемщика.

 

Если он официально не заходил в страну - то курите RMA

Link to post
Share on other sites

У всех продавцов железа есть база данных с серийными номерами проданного железа, подойдите к менеджеру объясните ситуацию, они должны помочь, далеко не один случай в моей практике.

Link to post
Share on other sites

Пишите на буржуйском значит. Если диллеры не из ex-СССР - чего им-то понимать русский?

так сайт підтримки російською - думав, що зрозуміють :rolleyes:

 

 

У всех продавцов железа есть база данных с серийными номерами проданного железа, подойдите к менеджеру объясните ситуацию, они должны помочь, далеко не один случай в моей практике.

так не зовсім ясно де вінт куплявся :(

 

 

ERC и Elko поменять технически могут если оно завезенно официально на Украину.

Уговорите приемщика.

по телефону сказали, що працюють з дилерами...

Link to post
Share on other sites

по телефону сказали, що працюють з дилерами...

 

 

 

У Вас завжди є можливість заміни по гарантіїї по стандартній процедурі (Stndart Replacement)

 

Мы вышлем вам изделие на замену после того, как получим от вас неисправное изделие. Вы должны выслать нам свое неисправное изделие в течение 30 дней с даты создания RMA. Подробности об этой услуге читайте ниже:

  • Клиенты во всех странах мира
  • 20 изделий в одной заявке


Link to post
Share on other sites

так справа в тому, що створити заявку RMA не можна.

дивно - в мене створювалась... :)
Link to post
Share on other sites

если на нем важная инфа, и жесткий только по электронике убитый, то можно попробовать взять другой такой винт б.у и с него плату перебросить!

 

и ничего не получиться, на каждой плате разная сервисная инфа

Сервисная инфа, как и бОльшая часть микрокода контроллера находится в скрытой зоне винта.

Если полетела только электроника, нужно заменить на точно такую же плату от убитого по физике винта. Необходимо, что бы совпадала не только модель платы но и ее ревизия.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...