быть или не быть публичным договорам?
-
Зараз на сторінці 0 користувачів
Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.
-
Схожий контент
-
Від Alex_E
Коллеги, очень часто мне пишут о проблематике у вас в регионах с Укрчастотнадзором, нелегамлами и.т.д.
У вас есть уникальный шанс задать свой вопрос.
Вопросы принимаются ТОЛЬКО СЕГОДНЯ.
После я буду игнорировать все письма, когда мне будут писать с просьбой о помощи, что у нас УДЦР покрывает нелегалов, что инспектора все продажные и.т.д., что нелегальщиков крышует УДЦР или с вопросами ЭМСа.
Хотите что то изменить, давайте менять, не хотите скулите дальше, решайте вопросы как вы привыкли кулуарно.
Боитесь с фактажем, пишите так, чтоб это можно было донести руководству отрасли.
Писать мне в личку.
-
Від Alex_E
До уваги операторів, провайдерів телекомунікацій та споживачів телекомунікаційних послуг!
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв`язку та інформатизації, виявила зростання кількості фактів виникнення радіозавад на мережах мобільних операторів, що призводить до значного зниження якості послуг зв’язку 3G, які отримують споживачі. Така ситуація виникла внаслідок використання окремими абонентами мереж фіксованого телефонного зв’язку не дозволених для застосування в Україні та Європі радіотелефонів DECT 6.0. Ці пристрої працюють в діапазоні частот 1920,0 МГц – 1930,0 МГц, що визначений державою для розвитку 3G-технології. 23 лютого 2015 року відбувся заключний етап тендера на отримання ліцензій на користування радіочастотним ресурсом України для впровадження радіотехнології «Цифровий стільниковий радіозв’язок ІМТ-2000 (UMTS)» в смугах радіочастот 1920-1935/2110-2125, 1950-1965/2140-2155, 1965-1980/2155-2170 МГц, за підсумками якого оператори телекомунікацій ТОВ «Астеліт», ПрАТ «МТС Україна» та ПрАТ «Київстар» отримали право користування відповідними радіочастотами та зобов`язання забезпечити дотримання показників якості послуг рухомого (мобільного) зв`язку.
Комісія зазначає, що надання та отримання телекомунікаційних послуг регламентується законодавством України та передбачає відповідальність обох сторін, а саме, постачальників та отримувачів послуг. Так, відповідно до пунктів 1 та 3 частини першої статті 33 Закону України «Про телекомунікації» (далі – Закон) споживачі телекомунікаційних послуг зобов’язані дотримуватися Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених Кабінетом Міністрів України (далі – Правила), зокрема:
використовувати кінцеве обладнання, що має документ про підтвердження відповідності;
не допускати дій, що можуть створювати загрозу для безпеки експлуатації мереж телекомунікацій, підтримки цілісності та взаємодії мереж телекомунікацій, захисту інформаційної безпеки мереж телекомунікацій, електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, ускладнювати чи унеможливлювати надання послуг іншим споживачам.
Відповідно до підпункту 12 пункту 36 Правил споживачі зобов’язані повідомляти на запит оператора, провайдера тип кінцевого обладнання, що використовується для отримання послуг. Водночас, згідно з пунктом 8 частини першої статті 38 Закону оператори телекомунікацій мають право на скорочення переліку або припинення надання телекомунікаційних послуг споживачам, які порушують правила надання і отримання телекомунікаційних послуг, або на відключення кінцевого обладнання споживача, якщо воно не має виданого в установленому законодавством порядку документа про підтвердження відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій, у порядку, визначеному цими правилами.
Враховуючи викладене, НКРЗІ пропонує операторам, провайдерам телекомунікацій, які надають послуги фіксованого телефонного зв’язку:
провести роботу з інформування абонентів про неприпустимість експлуатації радіотелефонів стандарту DECT 6.0 із застосуванням усіх можливих засобів та способів в межах законодавства, зокрема, попередження через засоби масового інформування, у виставлених рахунках за надані телекомунікаційні послуги, інформування з використанням автовідповідачів засобів автоматичного обслуговування споживачів тощо;
направити абонентам запити відповідно до підпункту 12 пункту 36 Правил;
скористатись своїм правом щодо припинення експлуатації радіотелефонів стандарту DECT 6.0 як таких, що використовуються без документів про підтвердження відповідності.
Комісія також наголошує, що споживачам послуг фіксованого телефонного зв’язку слід негайно припинити використання радіотелефонів стандарту DECT 6.0, оскільки їх дії підпадають під дію Кодексу України про адміністративні правопорушення. Так, відповідно до статті 148-1, здійснення дій, що призвели до зниження якості функціонування телекомунікаційних мереж, або самовільне (без відома оператора телекомунікацій) отримання телекомунікаційних послуг тягне за собою накладення штрафу в розмірі від тридцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 510 до 680 грн.). Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, тягнуть за собою відшкодування збитків, завданих оператору, та накладення штрафу в розмірі від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 850 до 1700 грн.).
Комісія закликає сторони до взаємної поваги, розуміння проблеми та співпрацю у її вирішенні.
-
Від Alex_E
Коллеги, понимая проблематику с получением высновков на РЭС, мы обсудили этот вопрос с руководством УДЦР.
http://www.inau.org.ua/52.3330.0.0.1.0.phtml
В результате переговоров УДЦР и военные идут рынку на встречу.
http://www.ucrf.gov.ua/katalog-poslug/prysvoyennya-radiochastot/nadannya-visnovku-do-otrimannya-pogodzhennya-gsh-zsu/
Если у вас как у оператора будут возникать в дальнейшем задержка по срокам выдачи высновков, просим незамедлительно обращаться.
-
Рекомендованные сообщения
Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!
Зарегистрировать аккаунтВхід
Уже зарегистрированы? Войдите здесь.
Войти сейчас