Jump to content

Обращение к нардепам принять законопроект о доступе к инфраструктуре


Recommended Posts

Коллеги, здравствуйте!

 

На сколько вы знаете, в ближайшее время будет вынесен на голосование в первом чтении ВРУ важный и полезный Проект Закону про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж (в редакции от 06.06.2016). 

Шанс на его принятие пока что небольшой (в Раде есть и противники, есть и те, которым откровенно плевать на законопроект).

Поэтому мы подготовили к нардепам обращение с просьбой проголосовать проект.

А для масштабности "акции" мы также решили собрать поддержку и от участников рынка.

Ребята, если вы согласны, что отрасли нужен этот закон, просьба: вышлите в личку или по эл. marina.prigornitskaya@telpu.com.ua название компании и фио руководителя (за персональные данные не бойтесь, они и так открыты в едином реестре ;) )

Ниже - текст обращения, заранее спасибо за поддержку :) 

 

Народним депутатам України

VIII скликання

 (за списком)

Копія: Прем'єр-міністру України

 

Шановні народні депутати України!

Професійні громадські організації, оператори, провайдери телекомунікацій, діяльність яких спрямована на розбудову сфери телекомунікацій та розвиток цифрового суспільства України, звертаються до Вас з таким.

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про доступ до інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики для розвитку телекомунікаційних мереж» (реєстраційний № 4159 від 26.02.2016).

Законопроект, наданий на заміну 06.06.2016 р.– це результат спільної роботи Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв'язку та експертів телекомунікаційної сфери. Його зміст забезпечує необхідний баланс інтересів суб’єктів господарювання, громадян і держави.

Цей Закон встановлює правові засади доступу до інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики та особливості її використання з метою розвитку телекомунікаційних мереж загального користування, задоволення потреб споживачів телекомунікаційних послуг та розвитку інформаційного суспільства в Україні.

Закон визначає повноваження державних органів, органів місцевого самоврядування, права та обов’язки операторів, провайдерів телекомунікацій, а також інших фізичних або юридичних осіб,  у власності (володінні) яких перебуває інфраструктура об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики,    щодо створення сприятливих умов її використання для потреб телекомунікацій.

Прийняття Законопроекту має вирішити найважливіші проблемні питання доступу до інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики, зокрема:

-         зробити вкладання інвестицій у розвиток телекомунікаційних мереж більш прозорими та ефективними, а терміни їх освоєння значно коротшими;

-         прискорити впровадження нових інноваційних послуг за допомогою телекомунікаційних мереж, що в подальшому підвищить якість існуючих послуг;

-          підвищити рівень доступу споживача до телекомунікаційних послуг, особливо у віддалених регіонах та сільській місцевості, збільшити кількість та якість таких послуг;

-         створити сприятливі умови для формування єдиної нормативної бази, щодо встановлення принципів використання інфраструктури, правил доступу до неї та підходів до формування вартості послуг;

-         забезпечити прозорість взаємовідносин між телекомунікаційними підприємствами та балансоутримувачами будинків;

-         спростити та удосконалити механізм доступу до об’єктів інфраструктури для телекомунікаційних підприємств.

Варто окремо підкреслити, що у зв’язку з прийняттям Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» виникає низка неурегульованих питань щодо подальшої взаємодії провайдерів та Об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ). На сьогодні процес встановлення плати за доступ до об’єктів ОСББ носить несистемний, хаотичний характер, що призводить до встановлення економічно необґрунтованих цін.

Проте, саме нормами проекту Закону «Про доступ до інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики для розвитку телекомунікаційних мереж» визначаються прозорі принципи співпраці операторів, провайдерів з ОСББ, особливо стосовно питання ціноутворення.

Враховуючи вищенаведене, звертаємось до Вас з проханням підтримати зареєстрований за № 4159 від 26.02.2016 (в редакції від 06.06.2016) проект Закону України «Про доступ до інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики для розвитку телекомунікаційних мереж» у першому читанні.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Почему в законе фигурирует коммунальная собственность?

Очень мало домов осталось в коммунальной собственности. Что решает тогда этот закон?

Тарифы устанавливает таже НКРЕП. А почему они не обсуждаются с провайдерами?

Вы бы лучше пояснили что решает/улучшает этот закон для провайдера кроме общих фраз в законах?

Edited by aklex
Link to post
Share on other sites

Почему в законе фигурирует коммунальная собственность?

Очень мало домов осталось в коммунальной собственности. Что решает тогда этот закон?

Тарифы устанавливает таже НКРЕП. А почему они не обсуждаются с провайдерами?

Вы бы лучше пояснили что решает/улучшает этот закон для провайдера кроме общих фраз в законах?

Рынку этот зп нужен для первого кирпичика, мы готовим правки ко второму чтению, где будут фигурировать все формы собственности.

Вы же прекрасно понимаете, какое сопротивление годами тянется за этим законопроектом  :(

Link to post
Share on other sites

 

Стаття 3. Сфера дії Закону

1. Дія Закону поширюється на відносини між власниками Об’єкту доступу всіх форм власності і які набуті на належній правовій підставі, та замовниками будівництва телекомунікаційних мереж, що виникають між ними при доступі до елементів інфраструктури відповідного Об’єкта доступу та (або) будинкової розподільної мережі.

Link to post
Share on other sites

Тарифы устанавливает таже НКРЕП. А почему они не обсуждаются с провайдерами?

За тарифы вы спрашиваете у своих абонентов? Будет единый тариф по всей Украине, регулируемый государством.

Соответственно мы уходим от диктата местных царьков. Это однозначный ПЛЮС.

Link to post
Share on other sites

 

Тарифы устанавливает таже НКРЕП. А почему они не обсуждаются с провайдерами?

За тарифы вы спрашиваете у своих абонентов? Будет единый тариф по всей Украине, регулируемый государством.

Соответственно мы уходим от диктата местных царьков. Это однозначный ПЛЮС.

 

Конечно спрашиваю. Как только поставлю заоблачные тарифы - так не увижу своих абонов.

Мало того, что царьки гребут не за что, так это еще и узаконить надо.

Если "узаконивать" оплату, то надо сразу и за кабеля и опоры РЕСа, Водоканала, и др трубно-кабельной инфраструктуры устанавливать тарифы регулируемые государством.

Здесь вижу только желание узаконить оплату провайдеров и операторов по установленному тарифу.

Edited by aklex
Link to post
Share on other sites

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Link to post
Share on other sites

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Из двух зол выбирают меньшее

А 1500 грн за подъезд ежемесячно как, ок?

И случаи "не надо платить" единичные. Понятно, что хочется все бесплатно, это прям таки утопия, да только сейчас вступит нормально в силу закон про ОСББ, а там и миллионы форумов, которые научат домовладельцев принципу "кто кому что должен" и фиг мы им чо докажем. 

Link to post
Share on other sites

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Ми не платимо ніде державним ЖЕКам, зате приватники - це повний "бєзпрєдел". Як вам ТУ за вхід в будинок 20к грн?

Оренда кілометра каналізації 1к грн?

Люди реально правильну справу роблять, цеглинку для себе притримайте.

Edited by graysilver
Link to post
Share on other sites

 

 

Як вам ТУ за вхід в будинок 20к грн? Оренда кілометра каналізації 1к грн?

берут пример с облэнерго. 

Link to post
Share on other sites

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Из двух зол выбирают меньшее

А 1500 грн за подъезд ежемесячно как, ок?

И случаи "не надо платить" единичные. Понятно, что хочется все бесплатно, это прям таки утопия, да только сейчас вступит нормально в силу закон про ОСББ, а там и миллионы форумов, которые научат домовладельцев принципу "кто кому что должен" и фиг мы им чо докажем. 

 

Таки да, ОСББ - это отдельный вид шизофрении, который не поддается даже классификации.

Link to post
Share on other sites

 

Як вам ТУ за вхід в будинок 20к грн? Оренда кілометра каналізації 1к грн?

берут пример с облэнерго. 

 

Нет, просто у застройщика есть свой карманный провайдер и ценой ТУ делают заградительный барьер от конкурентов. Как вам микрорайон на 2к квартир с монополией на ТВ и инет?

Link to post
Share on other sites

Кстати про облов, есть задумки под эту гребенку сделать уравниловку и для опор, и для канализации. Но с их стороны лобби ужаснейшее, они (в отличии от провайдеров) имеют одну четкую позицию - блокировать всё, что может их зарегулировать и установить единую адекватную тарификацию

Link to post
Share on other sites

Кстати про облов, есть задумки под эту гребенку сделать уравниловку и для опор, и для канализации. Но с их стороны лобби ужаснейшее, они (в отличии от провайдеров) имеют одну четкую позицию - блокировать всё, что может их зарегулировать и установить единую адекватную тарификацию

Должно быть как и на канализацию, коэффициент в зависимости от размера населенного пункта.

Link to post
Share on other sites

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Из двух зол выбирают меньшее

А 1500 грн за подъезд ежемесячно как, ок?

И случаи "не надо платить" единичные. Понятно, что хочется все бесплатно, это прям таки утопия, да только сейчас вступит нормально в силу закон про ОСББ, а там и миллионы форумов, которые научат домовладельцев принципу "кто кому что должен" и фиг мы им чо докажем. 

 

Так в том то и дело, что эта редакция ОСББ никак не ограничивает.

Почему бы сразу не внести правки?

Link to post
Share on other sites

Коллеги, как Вам такая красотень в исполнении народных артистов одного горсовета:

6.5. Плата за надання місця для прокладання телекомунікаційних мереж 
(кабелів телефонії, Інтернету, кабельного телебачення та відповідного обладнання) визначається за формулою:
Он.м. = (Т х Sобл. + Т х Sкаб.)х К 

Он.м. – щомісячна плата за надання місць для розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) (грн.); 
Т – базовий тариф, неоподаткований мінімум доходів громадян (НМДГ). 
К - коефіцієнт, що залежить від загальної площі житлового будинку, а саме:
до 1000 кв. м. – 1;
до 2000 кв. м. – 1,5;
до 3000 кв. м. – 2;
до 4000 кв. м. – 2,5;
до і понад 5000 кв. м. – 3;
Sобл. – площа проекції обладнання, розташованого в будинку чи споруді у квадратних метрах. 
Sкаб. – площа проекції кабелю/коробу (гофри), на поверхню конструктиву будинку в місці його прокладання у квадратних метрах.

Прикиньте для себя, вдруг и к вам де*ентрализация прийдет под видом укртелефона))

Edited by mort1k
Link to post
Share on other sites

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Ми не платимо ніде державним ЖЕКам, зате приватники - це повний "бєзпрєдел". Як вам ТУ за вхід в будинок 20к грн?

Оренда кілометра каналізації 1к грн?

Люди реально правильну справу роблять, цеглинку для себе притримайте.

 

 

Вимагати 20 к. гривень рівносильно, що я у відповідь спалю управдому машину. Тобто підсудне діло. В прокуратору таких "мудрих " здавати слід. Але якщо приймуть такі закони, то ви будете вже зобовязані оплачувати ні за що, а зараз ні. Де логіка? Чим помішає цей закон вимагати 20 к гривень і далі, якщо такі вимоги і наразі є незаконними?

Link to post
Share on other sites

 

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Из двух зол выбирают меньшее

А 1500 грн за подъезд ежемесячно как, ок?

И случаи "не надо платить" единичные. Понятно, что хочется все бесплатно, это прям таки утопия, да только сейчас вступит нормально в силу закон про ОСББ, а там и миллионы форумов, которые научат домовладельцев принципу "кто кому что должен" и фиг мы им чо докажем. 

 

Так в том то и дело, что эта редакция ОСББ никак не ограничивает.

Почему бы сразу не внести правки?

 

На практике правки всегда проще внести, нежели "вылизанный" законопроект, кто знает историю этой "вымученной инфраструктурной эпопеи"? С 2012-го года или еще раньше продолжается тема и с мертвой точки не сдвигается, а флеш-мобы с плакатами приносят нулевой эффект. Так  і живемо "договорняками" :)  

Link to post
Share on other sites

 

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Из двух зол выбирают меньшее

А 1500 грн за подъезд ежемесячно как, ок?

И случаи "не надо платить" единичные. Понятно, что хочется все бесплатно, это прям таки утопия, да только сейчас вступит нормально в силу закон про ОСББ, а там и миллионы форумов, которые научат домовладельцев принципу "кто кому что должен" и фиг мы им чо докажем. 

 

Так в том то и дело, что эта редакция ОСББ никак не ограничивает.

Почему бы сразу не внести правки?

 

Потому что с другой стороны серьезное лобби, которое не заинтересовано в наведении порядка. Поэтому не получается протянуть сразу все. Есть шанс сделать часть улучшений или ждать еще пару лет, пока наберется нужное количество голосов.

Как, по вашему, лучше поступить?

Link to post
Share on other sites

 

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Ми не платимо ніде державним ЖЕКам, зате приватники - це повний "бєзпрєдел". Як вам ТУ за вхід в будинок 20к грн?

Оренда кілометра каналізації 1к грн?

Люди реально правильну справу роблять, цеглинку для себе притримайте.

 

 

Вимагати 20 к. гривень рівносильно, що я у відповідь спалю управдому машину. Тобто підсудне діло. В прокуратору таких "мудрих " здавати слід. Але якщо приймуть такі закони, то ви будете вже зобовязані оплачувати ні за що, а зараз ні. Де логіка? Чим помішає цей закон вимагати 20 к гривень і далі, якщо такі вимоги і наразі є незаконними?

 

Такі вимоги є законними. Моє майно, що хочу те з ним і роблю.

Link to post
Share on other sites

 

 

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Из двух зол выбирают меньшее

А 1500 грн за подъезд ежемесячно как, ок?

И случаи "не надо платить" единичные. Понятно, что хочется все бесплатно, это прям таки утопия, да только сейчас вступит нормально в силу закон про ОСББ, а там и миллионы форумов, которые научат домовладельцев принципу "кто кому что должен" и фиг мы им чо докажем. 

 

Так в том то и дело, что эта редакция ОСББ никак не ограничивает.

Почему бы сразу не внести правки?

 

На практике правки всегда проще внести, нежели "вылизанный" законопроект, кто знает историю этой "вымученной инфраструктурной эпопеи"? С 2012-го года или еще раньше продолжается тема и с мертвой точки не сдвигается, а флеш-мобы с плакатами приносят нулевой эффект. Так  і живемо "договорняками" :)  

 

улыбнуло:))

на практике правки внести примерно так же как и сам ЗП, голосовать что так что так.

это я так понял ВОЛЕ совсем стало плохо?

Link to post
Share on other sites

 

 

Такі вимоги є законними. Моє майно, що хочу те з ним і роблю.

 

Відколи це голова будинку став його власником? ОСББ являється неприбутковою організацією і не може у вас в принципі брати кошти. А якщо попасти справді на власника будинку який здає квартири в оренду, то тут ніякий закон не поможе, вірніше такий закон буде антиконституційним.

Link to post
Share on other sites

После недавнего желания телеком палаты изменить налоговое законодательство под крупняк, совсем не верится в благие намерения.

И почему-то кажется, что проблема не в лобби какого-то мифического ОСББ или владельцев инфраструктуры, а в самом проекте, который некачественно подготовлен и предполагает внесения множества поправок.

Хотя бесспорно положительные движения в проекте имеются.

Edited by aklex
Link to post
Share on other sites

 

Такі вимоги є законними. Моє майно, що хочу те з ним і роблю.

 

Відколи це голова будинку став його власником? ОСББ являється неприбутковою організацією і не може у вас в принципі брати кошти. А якщо попасти справді на власника будинку який здає квартири в оренду, то тут ніякий закон не поможе, вірніше такий закон буде антиконституційним.

 

Відтоді, відколи він його збудував, мова іде про забудовників, які самі облуговують свої будинки після здачі в експлуатацію. Вся інфраструктура залишається у них у власності.

ОСББ має право займатися господарською діяльністю у тому числі і комерційною.

Edited by graysilver
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By zabiyako
      Законопроєкт №8087 виписаний таким чином, що дає Держспецзв'язку з залученням СБУ та Кіберполіції право повного доступу в будь-який момент до будь-якого сервера в Україні та розповсюджуються на всіх суб'єктів без винятку, включаючи МО та Генштаб.
      https://internetua.com/the-daily-beast-rosiiski-agenti-prisutni-v-usih-aspektah-ukrayinskogo-jittya-pocsinauacsi-z-parlamentu
       
    • By c0rax
      Коллеги, у кого есть и кто может поделиться адекватным и актуальным на сегодняшний день, примером такого заявления, с каким нужно обращаться в ОСББ/ЖЕК/обслуживающую ТОВ, для заключения договора и получения разрешения на доступ и размещения телеком. оборудования в доме или жк ?
       
      Отправьте сюда или мне в ЛС. Спасибо.
    • By nordstream
      Что за бред? Как крендель мог "бесплатно воровать интернет" чтобы "незаконно продавать интернет"?
       
       
       
    • By pr0lan
      Друзья, ткните в закон, который регламентирует сколько и какой информации обязан хранить провайдер/оператор. В каком виде, и ответственность, если не хранит.
      Читаю статью 39 нужного закона и никак ума не доберу что там хотят. Спасибо огромное. Тут просто ухвала пришла (да, дошли кибера аж до суда, бо по запросу были посланы). 
    • By strellson
      Пиздец подкрался незаметно.
       
      Фізична особа – підприємець, яка здійснює діяльність, з надання провайдерських послуг доступу до мережі Інтернет, що належить до класу 61.90 «Інша діяльність у сфері електрозв’язку», не може бути платником єдиного податку першої – третьої групи.
      При цьому відповідно до п.п. 5 п.п. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) у разі здійснення видів діяльності, які не дають права застосовувати спрощену систему оподаткування, або невідповідності вимогам організаційно-правових форм господарювання – з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому здійснювалися такі види діяльності або відбулася зміна організаційно-правової форми, платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ.

×
×
  • Create New...