Jump to content
Local
Sign in to follow this  
Marysia

Обращение к нардепам принять законопроект о доступе к инфраструктуре

Recommended Posts

Коллеги, здравствуйте!

 

На сколько вы знаете, в ближайшее время будет вынесен на голосование в первом чтении ВРУ важный и полезный Проект Закону про доступ до об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики з метою розвитку телекомунікаційних мереж (в редакции от 06.06.2016). 

Шанс на его принятие пока что небольшой (в Раде есть и противники, есть и те, которым откровенно плевать на законопроект).

Поэтому мы подготовили к нардепам обращение с просьбой проголосовать проект.

А для масштабности "акции" мы также решили собрать поддержку и от участников рынка.

Ребята, если вы согласны, что отрасли нужен этот закон, просьба: вышлите в личку или по эл. marina.prigornitskaya@telpu.com.ua название компании и фио руководителя (за персональные данные не бойтесь, они и так открыты в едином реестре ;) )

Ниже - текст обращения, заранее спасибо за поддержку :) 

 

Народним депутатам України

VIII скликання

 (за списком)

Копія: Прем'єр-міністру України

 

Шановні народні депутати України!

Професійні громадські організації, оператори, провайдери телекомунікацій, діяльність яких спрямована на розбудову сфери телекомунікацій та розвиток цифрового суспільства України, звертаються до Вас з таким.

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону «Про доступ до інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики для розвитку телекомунікаційних мереж» (реєстраційний № 4159 від 26.02.2016).

Законопроект, наданий на заміну 06.06.2016 р.– це результат спільної роботи Комітету Верховної Ради України з питань інформатизації та зв'язку та експертів телекомунікаційної сфери. Його зміст забезпечує необхідний баланс інтересів суб’єктів господарювання, громадян і держави.

Цей Закон встановлює правові засади доступу до інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики та особливості її використання з метою розвитку телекомунікаційних мереж загального користування, задоволення потреб споживачів телекомунікаційних послуг та розвитку інформаційного суспільства в Україні.

Закон визначає повноваження державних органів, органів місцевого самоврядування, права та обов’язки операторів, провайдерів телекомунікацій, а також інших фізичних або юридичних осіб,  у власності (володінні) яких перебуває інфраструктура об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики,    щодо створення сприятливих умов її використання для потреб телекомунікацій.

Прийняття Законопроекту має вирішити найважливіші проблемні питання доступу до інфраструктури об’єктів будівництва, транспорту, електроенергетики, зокрема:

-         зробити вкладання інвестицій у розвиток телекомунікаційних мереж більш прозорими та ефективними, а терміни їх освоєння значно коротшими;

-         прискорити впровадження нових інноваційних послуг за допомогою телекомунікаційних мереж, що в подальшому підвищить якість існуючих послуг;

-          підвищити рівень доступу споживача до телекомунікаційних послуг, особливо у віддалених регіонах та сільській місцевості, збільшити кількість та якість таких послуг;

-         створити сприятливі умови для формування єдиної нормативної бази, щодо встановлення принципів використання інфраструктури, правил доступу до неї та підходів до формування вартості послуг;

-         забезпечити прозорість взаємовідносин між телекомунікаційними підприємствами та балансоутримувачами будинків;

-         спростити та удосконалити механізм доступу до об’єктів інфраструктури для телекомунікаційних підприємств.

Варто окремо підкреслити, що у зв’язку з прийняттям Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» виникає низка неурегульованих питань щодо подальшої взаємодії провайдерів та Об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ). На сьогодні процес встановлення плати за доступ до об’єктів ОСББ носить несистемний, хаотичний характер, що призводить до встановлення економічно необґрунтованих цін.

Проте, саме нормами проекту Закону «Про доступ до інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики для розвитку телекомунікаційних мереж» визначаються прозорі принципи співпраці операторів, провайдерів з ОСББ, особливо стосовно питання ціноутворення.

Враховуючи вищенаведене, звертаємось до Вас з проханням підтримати зареєстрований за № 4159 від 26.02.2016 (в редакції від 06.06.2016) проект Закону України «Про доступ до інфраструктури об'єктів будівництва, транспорту, електроенергетики для розвитку телекомунікаційних мереж» у першому читанні.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почему в законе фигурирует коммунальная собственность?

Очень мало домов осталось в коммунальной собственности. Что решает тогда этот закон?

Тарифы устанавливает таже НКРЕП. А почему они не обсуждаются с провайдерами?

Вы бы лучше пояснили что решает/улучшает этот закон для провайдера кроме общих фраз в законах?

Edited by aklex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почему в законе фигурирует коммунальная собственность?

Очень мало домов осталось в коммунальной собственности. Что решает тогда этот закон?

Тарифы устанавливает таже НКРЕП. А почему они не обсуждаются с провайдерами?

Вы бы лучше пояснили что решает/улучшает этот закон для провайдера кроме общих фраз в законах?

Рынку этот зп нужен для первого кирпичика, мы готовим правки ко второму чтению, где будут фигурировать все формы собственности.

Вы же прекрасно понимаете, какое сопротивление годами тянется за этим законопроектом  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Стаття 3. Сфера дії Закону

1. Дія Закону поширюється на відносини між власниками Об’єкту доступу всіх форм власності і які набуті на належній правовій підставі, та замовниками будівництва телекомунікаційних мереж, що виникають між ними при доступі до елементів інфраструктури відповідного Об’єкта доступу та (або) будинкової розподільної мережі.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тарифы устанавливает таже НКРЕП. А почему они не обсуждаются с провайдерами?

За тарифы вы спрашиваете у своих абонентов? Будет единый тариф по всей Украине, регулируемый государством.

Соответственно мы уходим от диктата местных царьков. Это однозначный ПЛЮС.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Тарифы устанавливает таже НКРЕП. А почему они не обсуждаются с провайдерами?

За тарифы вы спрашиваете у своих абонентов? Будет единый тариф по всей Украине, регулируемый государством.

Соответственно мы уходим от диктата местных царьков. Это однозначный ПЛЮС.

 

Конечно спрашиваю. Как только поставлю заоблачные тарифы - так не увижу своих абонов.

Мало того, что царьки гребут не за что, так это еще и узаконить надо.

Если "узаконивать" оплату, то надо сразу и за кабеля и опоры РЕСа, Водоканала, и др трубно-кабельной инфраструктуры устанавливать тарифы регулируемые государством.

Здесь вижу только желание узаконить оплату провайдеров и операторов по установленному тарифу.

Edited by aklex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Из двух зол выбирают меньшее

А 1500 грн за подъезд ежемесячно как, ок?

И случаи "не надо платить" единичные. Понятно, что хочется все бесплатно, это прям таки утопия, да только сейчас вступит нормально в силу закон про ОСББ, а там и миллионы форумов, которые научат домовладельцев принципу "кто кому что должен" и фиг мы им чо докажем. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Ми не платимо ніде державним ЖЕКам, зате приватники - це повний "бєзпрєдел". Як вам ТУ за вхід в будинок 20к грн?

Оренда кілометра каналізації 1к грн?

Люди реально правильну справу роблять, цеглинку для себе притримайте.

Edited by graysilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Як вам ТУ за вхід в будинок 20к грн? Оренда кілометра каналізації 1к грн?

берут пример с облэнерго. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Из двух зол выбирают меньшее

А 1500 грн за подъезд ежемесячно как, ок?

И случаи "не надо платить" единичные. Понятно, что хочется все бесплатно, это прям таки утопия, да только сейчас вступит нормально в силу закон про ОСББ, а там и миллионы форумов, которые научат домовладельцев принципу "кто кому что должен" и фиг мы им чо докажем. 

 

Таки да, ОСББ - это отдельный вид шизофрении, который не поддается даже классификации.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Як вам ТУ за вхід в будинок 20к грн? Оренда кілометра каналізації 1к грн?

берут пример с облэнерго. 

 

Нет, просто у застройщика есть свой карманный провайдер и ценой ТУ делают заградительный барьер от конкурентов. Как вам микрорайон на 2к квартир с монополией на ТВ и инет?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кстати про облов, есть задумки под эту гребенку сделать уравниловку и для опор, и для канализации. Но с их стороны лобби ужаснейшее, они (в отличии от провайдеров) имеют одну четкую позицию - блокировать всё, что может их зарегулировать и установить единую адекватную тарификацию

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кстати про облов, есть задумки под эту гребенку сделать уравниловку и для опор, и для канализации. Но с их стороны лобби ужаснейшее, они (в отличии от провайдеров) имеют одну четкую позицию - блокировать всё, что может их зарегулировать и установить единую адекватную тарификацию

Должно быть как и на канализацию, коэффициент в зависимости от размера населенного пункта.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Из двух зол выбирают меньшее

А 1500 грн за подъезд ежемесячно как, ок?

И случаи "не надо платить" единичные. Понятно, что хочется все бесплатно, это прям таки утопия, да только сейчас вступит нормально в силу закон про ОСББ, а там и миллионы форумов, которые научат домовладельцев принципу "кто кому что должен" и фиг мы им чо докажем. 

 

Так в том то и дело, что эта редакция ОСББ никак не ограничивает.

Почему бы сразу не внести правки?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Коллеги, как Вам такая красотень в исполнении народных артистов одного горсовета:

6.5. Плата за надання місця для прокладання телекомунікаційних мереж 
(кабелів телефонії, Інтернету, кабельного телебачення та відповідного обладнання) визначається за формулою:
Он.м. = (Т х Sобл. + Т х Sкаб.)х К 

Он.м. – щомісячна плата за надання місць для розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) (грн.); 
Т – базовий тариф, неоподаткований мінімум доходів громадян (НМДГ). 
К - коефіцієнт, що залежить від загальної площі житлового будинку, а саме:
до 1000 кв. м. – 1;
до 2000 кв. м. – 1,5;
до 3000 кв. м. – 2;
до 4000 кв. м. – 2,5;
до і понад 5000 кв. м. – 3;
Sобл. – площа проекції обладнання, розташованого в будинку чи споруді у квадратних метрах. 
Sкаб. – площа проекції кабелю/коробу (гофри), на поверхню конструктиву будинку в місці його прокладання у квадратних метрах.

Прикиньте для себя, вдруг и к вам де*ентрализация прийдет под видом укртелефона))

Edited by mort1k

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Ми не платимо ніде державним ЖЕКам, зате приватники - це повний "бєзпрєдел". Як вам ТУ за вхід в будинок 20к грн?

Оренда кілометра каналізації 1к грн?

Люди реально правильну справу роблять, цеглинку для себе притримайте.

 

 

Вимагати 20 к. гривень рівносильно, що я у відповідь спалю управдому машину. Тобто підсудне діло. В прокуратору таких "мудрих " здавати слід. Але якщо приймуть такі закони, то ви будете вже зобовязані оплачувати ні за що, а зараз ні. Де логіка? Чим помішає цей закон вимагати 20 к гривень і далі, якщо такі вимоги і наразі є незаконними?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Из двух зол выбирают меньшее

А 1500 грн за подъезд ежемесячно как, ок?

И случаи "не надо платить" единичные. Понятно, что хочется все бесплатно, это прям таки утопия, да только сейчас вступит нормально в силу закон про ОСББ, а там и миллионы форумов, которые научат домовладельцев принципу "кто кому что должен" и фиг мы им чо докажем. 

 

Так в том то и дело, что эта редакция ОСББ никак не ограничивает.

Почему бы сразу не внести правки?

 

На практике правки всегда проще внести, нежели "вылизанный" законопроект, кто знает историю этой "вымученной инфраструктурной эпопеи"? С 2012-го года или еще раньше продолжается тема и с мертвой точки не сдвигается, а флеш-мобы с плакатами приносят нулевой эффект. Так  і живемо "договорняками" :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Из двух зол выбирают меньшее

А 1500 грн за подъезд ежемесячно как, ок?

И случаи "не надо платить" единичные. Понятно, что хочется все бесплатно, это прям таки утопия, да только сейчас вступит нормально в силу закон про ОСББ, а там и миллионы форумов, которые научат домовладельцев принципу "кто кому что должен" и фиг мы им чо докажем. 

 

Так в том то и дело, что эта редакция ОСББ никак не ограничивает.

Почему бы сразу не внести правки?

 

Потому что с другой стороны серьезное лобби, которое не заинтересовано в наведении порядка. Поэтому не получается протянуть сразу все. Есть шанс сделать часть улучшений или ждать еще пару лет, пока наберется нужное количество голосов.

Как, по вашему, лучше поступить?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Ми не платимо ніде державним ЖЕКам, зате приватники - це повний "бєзпрєдел". Як вам ТУ за вхід в будинок 20к грн?

Оренда кілометра каналізації 1к грн?

Люди реально правильну справу роблять, цеглинку для себе притримайте.

 

 

Вимагати 20 к. гривень рівносильно, що я у відповідь спалю управдому машину. Тобто підсудне діло. В прокуратору таких "мудрих " здавати слід. Але якщо приймуть такі закони, то ви будете вже зобовязані оплачувати ні за що, а зараз ні. Де логіка? Чим помішає цей закон вимагати 20 к гривень і далі, якщо такі вимоги і наразі є незаконними?

 

Такі вимоги є законними. Моє майно, що хочу те з ним і роблю.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Провайдер крім як за споживання електроенергії взагалі не повинен нічого оплачувати. Які ще нафіг тарифи. Ми наприклад багато де не платимо нічого. За що оплата? Ти будуєш інфраструктуру для жителів будинку. Це те саме що б водоканал, газова служба і тепломережі оплачували за розміщення своїх труб в будинку. Маразм останньої стадії. Краще тим "кірпічиком" по голові собі дайте пару разів щоб нарешті мозги запрацювали. Країна дурнів клоунів і баранів.

Из двух зол выбирают меньшее

А 1500 грн за подъезд ежемесячно как, ок?

И случаи "не надо платить" единичные. Понятно, что хочется все бесплатно, это прям таки утопия, да только сейчас вступит нормально в силу закон про ОСББ, а там и миллионы форумов, которые научат домовладельцев принципу "кто кому что должен" и фиг мы им чо докажем. 

 

Так в том то и дело, что эта редакция ОСББ никак не ограничивает.

Почему бы сразу не внести правки?

 

На практике правки всегда проще внести, нежели "вылизанный" законопроект, кто знает историю этой "вымученной инфраструктурной эпопеи"? С 2012-го года или еще раньше продолжается тема и с мертвой точки не сдвигается, а флеш-мобы с плакатами приносят нулевой эффект. Так  і живемо "договорняками" :)  

 

улыбнуло:))

на практике правки внести примерно так же как и сам ЗП, голосовать что так что так.

это я так понял ВОЛЕ совсем стало плохо?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Такі вимоги є законними. Моє майно, що хочу те з ним і роблю.

 

Відколи це голова будинку став його власником? ОСББ являється неприбутковою організацією і не може у вас в принципі брати кошти. А якщо попасти справді на власника будинку який здає квартири в оренду, то тут ніякий закон не поможе, вірніше такий закон буде антиконституційним.

Share this post


Link to post
Share on other sites

После недавнего желания телеком палаты изменить налоговое законодательство под крупняк, совсем не верится в благие намерения.

И почему-то кажется, что проблема не в лобби какого-то мифического ОСББ или владельцев инфраструктуры, а в самом проекте, который некачественно подготовлен и предполагает внесения множества поправок.

Хотя бесспорно положительные движения в проекте имеются.

Edited by aklex

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Такі вимоги є законними. Моє майно, що хочу те з ним і роблю.

 

Відколи це голова будинку став його власником? ОСББ являється неприбутковою організацією і не може у вас в принципі брати кошти. А якщо попасти справді на власника будинку який здає квартири в оренду, то тут ніякий закон не поможе, вірніше такий закон буде антиконституційним.

 

Відтоді, відколи він його збудував, мова іде про забудовників, які самі облуговують свої будинки після здачі в експлуатацію. Вся інфраструктура залишається у них у власності.

ОСББ має право займатися господарською діяльністю у тому числі і комерційною.

Edited by graysilver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Beshenuy
      Доброго дня
      Чи користується хтось із Львівських провайдерів чи техніків універсальними ключами до домофонів ?
      Можливо у когось є коди універсальні від різних домофонних структур?
      Потрібна допомога з доступами. Звійсно не безкоштовно=)
       
    • By v89_0470
      Есть в продаже коммутатор Eltex MES2124F БУ.
      Интерфейсы
      24 х 100BASE-FX/1000BASE-X (SFP) 4 x 10/100/1000BASE-T/1000BASE-X/ 100BASE-FX Combo  Консольный порт RS-232/RJ-45  
      Производительность
      Пропускная способность - 56 Гбит/с Производительность на пакетах длиной 64 байта - 41 MPPS Таблица MAC-адресов - 16K Количество активных VLAN - 4K Таблица ACL - 512 Размер Jumbo-фрейма - максимальный размер пакетов 10240 байт  
      Коммутатор проверен, прошивки свежие,  в комплекте сам коммутатор, крепеж в стойку, кабель питания.
      Продается по причине замены на MES2324FB на сети клиента.
       
      Цена 6000 грн возможен небольшой торг.
       
      Все вопросы в личку или звоните 0991796389.
       

    • By bot
      Ми переглянули за вас закони, які можуть стосуватися телеком спільноти України протягом воєнного стану, і зробили для себе висновки:
      не бійтеся працювати не бійтеся допомагати людям не бійтеся контактувати із службами, в т.ч. службою безпеки правових засад для пригнічення вас чи вашого бізнесу - немає  
      Ремарка: ми не юристи і не претендуємо на істину в останній інстанції. Ми просто зробили виписки з законів.
       
      Як оголошується воєнний стан: РНБО приймає рішення, Президент видає Указ, Верховна Рада затверджує Указ і видає закон про те, що Указ набирає чинності.
       
      Згідно з законом України “Про правовий режим воєнного стану”
      http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/389-19
       
      Що має містити Указ.
      Стаття 6. п. 1. пп. 5
      вичерпний перелік конституційних прав і свобод людини і громадянина, які тимчасово обмежуються у зв’язку з введенням воєнного стану із зазначенням строку дії цих обмежень, а також тимчасові обмеження прав і законних інтересів юридичних осіб із зазначенням строку дії цих обмежень;
       
      Такого переліку в Указі немає. Натомість є:
      9. Службі безпеки України вжити невідкладних заходів щодо посилення контррозвідувального, антитерористичного та контрдиверсійного режиму, інформаційної безпеки.
      10. Службі безпеки України, Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, іншим суб’єктам забезпечення кібербезпеки вжити заходів щодо забезпечення кібербезпеки.
       
      Прим.
      Це щодо нашого питання про зв’язок та інформацію.
       
      Хто на місцях тепер має владу:
      Стаття 4. п. 1. На територіях, на яких введено воєнний стан, для забезпечення дії Конституції та законів України, забезпечення разом із військовим командуванням запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану, оборони, цивільного захисту, громадського порядку та безпеки, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян можуть утворюватися тимчасові державні органи - військові адміністрації.
       
      Прим.
      “Можуть утворюватися”. Якщо військову адміністрацію створено й затверджено, то функції міської влади переходять до неї. Тобто всі питання направляються не до міського виконавчого органу, а до військової адміністрації.
       
      Стаття 8. п. 1. пп. 11., пп. 12.
      В Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан, військове командування разом із військовими адміністраціями (у разі їх утворення) можуть самостійно або із залученням органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування запроваджувати та здійснювати в межах тимчасових обмежень конституційних прав і свобод людини і громадянина, а також прав і законних інтересів юридичних осіб, передбачених указом Президента України про введення воєнного стану, такі заходи правового режиму воєнного стану:
      11) регулювати роботу підприємств телекомунікацій, поліграфічних підприємств, видавництв, телерадіоорганізацій, телерадіоцентрів та інших підприємств, установ, організацій і закладів культури та засобів масової інформації, а також використовувати місцеві радіостанції, телевізійні центри та друкарні для військових потреб і проведення роз’яснювальної роботи серед військ і населення; забороняти роботу приймально-передавальних радіостанцій особистого і колективного користування та передачу інформації через комп’ютерні мережі;
      12) у разі порушення вимог або невиконання заходів правового режиму воєнного стану вилучати у підприємств, установ і організацій усіх форм власності, окремих громадян телекомунікаційне обладнання, телевізійну, відео- і аудіоапаратуру, комп’ютери, а також у разі потреби інші технічні засоби зв’язку;
       
      Прим.
      В Указі Президента немає передбачень на цю тему.
       
      Стаття 8. п. 3
      Запровадження та здійснення заходів правового режиму воєнного стану провадиться відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України типового плану запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях.

      Конституція України:
      http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254к/96-вр
      Стаття 64. Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України.
      В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції.
       
      Прим.
      Окремі обмеження + зазначення строку.
       
      Щодо майна: законом передбачене повне відшкодування одразу, або потім. Головне мати документи, в яких зазначена вартість та власник. Також потрібен документ про відчуження майна.

      Що маємо на цю тему у Законі України “Про телекомунікації”
      http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1280-15
      Стаття 5. п. 2.
      Дія цього Закону не поширюється на телекомунікаційні мережі, що не взаємодіють з телекомунікаційними мережами загального користування, за винятком їх використання в умовах надзвичайної ситуації, надзвичайного та воєнного стану.
      Стаття 39. п. 1. пп. 10

      Оператори телекомунікацій зобов’язані:
      10) забезпечувати готовність своїх телекомунікаційних мереж до роботи в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану, в тому числі можливість оповіщення своїх споживачів у цих умовах;
       
      Стаття 65. Надання телекомунікаційних послуг в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану
      1. Оператори, провайдери телекомунікацій в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану зобов’язані забезпечувати якісний зв’язок та оповіщення населення в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
      2. Оператори, провайдери телекомунікацій повинні забезпечити готовність до виконання своїх функцій в умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного та воєнного стану. Під час надзвичайного стану всі засоби та телекомунікаційні мережі зв’язку, незалежно від форми власності, використовуються для забезпечення проведення мобілізації та задоволення потреб національної безпеки, оборони, охорони правопорядку. Оператори телекомунікацій взаємодіють при цьому з Національним центром оперативно-технічного управління мережами зв’язку в питаннях, віднесених до його компетенції.
      3. В умовах надзвичайних ситуацій, надзвичайного стану оператори телекомунікацій з метою оповіщення та забезпечення телекомунікаційними послугами учасників ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, відбудовних робіт та здійснення відповідних заходів Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування за погодженням із ЦОВЗ можуть установлювати тимчасові обмеження в наданні телекомунікаційних послуг споживачам до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та скасування режиму надзвичайного стану.
      4. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень надають операторам, провайдерам телекомунікацій та їх місцевим підрозділам допомогу в ліквідації надзвичайних ситуацій, що виникли внаслідок стихійного лиха, і в усуненні їх наслідків, у придбанні необхідних матеріальних ресурсів, а також сприяють у наданні для цих цілей робочої сили, транспортних та інших технічних засобів.
    • By serf1
      С наилучшими пожеланиями всем!
      Просим подсказать/помочь, если кто сталкивался с подобной ситуацией.
      Построили ПОН в одном населенном пункте. Народ подключается, довольны. Скорость по оптике до 100 МБит/с.
      Столкнулись с проблемой. Есть микрорайон, где дома и опоры принадлежат определенной организации, которая также раздает интернет в этом районе. Они предоставляют услугу со скоростью до 5 МБит/с. 
      На наши официальные письма по доступу к их  инфраструктуре получили официальный отказ из центрального офиса.
      Может у кого есть варианты решения подобной ситуации?
      Заранее спасибо.
    • By zachott
      С почином!
      Кабинет Министров Украины таки разродился первыми Правилами, утвержденными в соответствии с законом об инфраструктуре.
      https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya-pravil-nadannya-64
      Читаем, тестим/  пробуем реализовать. В случае выявления баг - делаем "багрепорты" для дальнейшего допиливания Правил ККЕ.
       
      5ac642cdf0d4c842641657.doc
×