Перейти до

Новий податковий кодекс


Рекомендованные сообщения

Сегодня на правде опубликовали -- http://www.pravda.com.ua/news/2010/06/11/5130391/

 

Після ухвалення нового податкового кодексу підприємці не зможуть здіснювати рекламну діяльність за спрощеною системою оподаткування.

 

Про це йдеться в проекті податкового кодексу.

 

Так, спрощена система оподаткування не поширюватиметься на суб'єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), які здійснюють:

а) діяльність у сфері грального бізнесу;

б) обмін іноземної валюти;

в) виробництво підакцизних товарів;

г) діяльність, пов'язану з експортом, імпортом, оптовим та роздрібним продажем підакцизних товарів (крім діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива);

ґ) оптовий та роздрібний продаж пально-мастильних матеріалів (крім роздрібного продажу пально-мастильних матеріалів (в ємностях до 10 літрів);

д) видобуток та виробництво дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення; оптову, роздрібну торгівлю промисловими виробами з дорогоцінних металів, що підлягають ліцензуванню відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності";

е) діяльність у сфері фінансового посередництва;

є) діяльність пов'язану з організацією торгівлі, наданням послуг із створення належних умов для здійснення торгівлі іншими фізичними або юридичними особами та орендою торгових місць на ринках та/або у торговельних об'єктах;

ж) спільну діяльність без утворення юридичної особи відповідно до розділу ІІІ цього Кодексу;

з) видобуток та реалізацію корисних копалин;

и) діяльність з надання в оренду земельних ділянок та нежитлових приміщень (споруд, будівель) та/або їх частин;

і) діяльність з надання в оренду житлових приміщень (споруд, будівель) загальна площа яких перевищує 150 кв. метрів;

ї) надають послуги стільникового зв'язку;

к) оптову торгівлю і посередництво в оптовій торгівлі;

л) продаж товарів (послуг) через Інтернет, надають послуги Інтернет-провайдерів;

м) зовнішньоекономічну діяльність;

н) діяльність з перепродажу предметів мистецтва, колекціонування та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

о) діяльність з надання послуг у сфері телерадіомовлення відповідно до Закону України "Про телебачення і радіомовлення";

п) діяльність з надання послуг з охорони;

 

что думаете по это му поводу???...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • Відповіді 493
  • Створено
  • Остання відповідь

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Что значит надеетесь? Экономика это точная наука. У вас есть предложения, как из 10 млрд. сдедать 250?   Понимаете, прежде чем критиковать, необходимо предложить что то взамен. И чем 1000 локальщика

Я вообще не понимаю, о чем тут трещат в постах на 18 страниц. Я свое предприятие создал в 1997г., и с тех пор оно постоянно работает на общей системе налогообложения. И как бы ничего - и зарплаты выс

Доплата в пенсионный нарисовалась по причине того, что из сегодняшних 200 грн в пенсионный перечисляется 84 грн (42%), хотя исходя из минимальной зарплаты в 922 грн (декабрь) должно быть 306,10 грн, т

Posted Images

Сегодня на правде опубликовали -- http://www.pravda.com.ua/news/2010/06/11/5130391/

 

Після ухвалення нового податкового кодексу підприємці не зможуть здіснювати рекламну діяльність за спрощеною системою оподаткування.

 

Про це йдеться в проекті податкового кодексу.

 

Так, спрощена система оподаткування не поширюватиметься на суб'єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), які здійснюють:

а) діяльність у сфері грального бізнесу;

б) обмін іноземної валюти;

в) виробництво підакцизних товарів;

г) діяльність, пов'язану з експортом, імпортом, оптовим та роздрібним продажем підакцизних товарів (крім діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива);

ґ) оптовий та роздрібний продаж пально-мастильних матеріалів (крім роздрібного продажу пально-мастильних матеріалів (в ємностях до 10 літрів);

д) видобуток та виробництво дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення; оптову, роздрібну торгівлю промисловими виробами з дорогоцінних металів, що підлягають ліцензуванню відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності";

е) діяльність у сфері фінансового посередництва;

є) діяльність пов'язану з організацією торгівлі, наданням послуг із створення належних умов для здійснення торгівлі іншими фізичними або юридичними особами та орендою торгових місць на ринках та/або у торговельних об'єктах;

ж) спільну діяльність без утворення юридичної особи відповідно до розділу ІІІ цього Кодексу;

з) видобуток та реалізацію корисних копалин;

и) діяльність з надання в оренду земельних ділянок та нежитлових приміщень (споруд, будівель) та/або їх частин;

і) діяльність з надання в оренду житлових приміщень (споруд, будівель) загальна площа яких перевищує 150 кв. метрів;

ї) надають послуги стільникового зв'язку;

к) оптову торгівлю і посередництво в оптовій торгівлі;

л) продаж товарів (послуг) через Інтернет, надають послуги Інтернет-провайдерів;

м) зовнішньоекономічну діяльність;

н) діяльність з перепродажу предметів мистецтва, колекціонування та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

о) діяльність з надання послуг у сфері телерадіомовлення відповідно до Закону України "Про телебачення і радіомовлення";

п) діяльність з надання послуг з охорони;

 

что думаете по это му поводу???...

Та хрен с этим единым налогом, пускай лучше оменят 33,2% пенсионного налога от сумы прибыли! А если не снимут, ну тогда жопа полная!

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

что думаете по это му поводу???...

 

 

Думать есть смысл тогда когда вы можете повлиять на ситуацию. В данном случае что бы вы не думали все равно придется делать так как решат там в Раде. Поэтому как в инструкции для английских женщин-полицейских - расслабьтесь и попробуйте получить удовольствие.

 

 

 

з.ы. про что подумал - мы то в договоре давно пишем что не услуги интернет у нас а телекоммуникационные услуги. И наш аплинк так же пишет :-) Так что думаю если договор правильно переписать (при наличии всех лицензий) то думаю кто сидел на едином то и будет сидеть (мы так уже 11 лет на общей системе и бухгалтерия ни в какую не хочет переходить на единый налог)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

з.ы. про что подумал - мы то в договоре давно пишем что не услуги интернет у нас а телекоммуникационные услуги. И наш аплинк так же пишет :-) Так что думаю если договор правильно переписать (при наличии всех лицензий) то думаю кто сидел на едином то и будет сидеть (мы так уже 11 лет на общей системе и бухгалтерия ни в какую не хочет переходить на единый налог)

С юридической точки зрения, интернет-провайдер — это оператор связи, имеющий лицензию на один из следующих видов услуг:

 

* Услуги связи по предоставлению каналов связи.

* Услуги связи в сети передачи данных, за исключением передачи голосовой информации.

* Услуги связи по передаче голосовой информации в сети передачи данных.

* Телематические услуги связи.

(с)

 

 

вы страной ошиблись :)

 

в Украине провайдер -- тот кто не имеет лицензии. и не имеет права эксплуатировать и обслуживать (читай "иметь") свою собственную сеть.

если есть лицензия -- это уже оператор.

 

(с) закон Украины "О телекомуникациях".

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

з.ы. про что подумал - мы то в договоре давно пишем что не услуги интернет у нас а телекоммуникационные услуги. И наш аплинк так же пишет :-) Так что думаю если договор правильно переписать (при наличии всех лицензий) то думаю кто сидел на едином то и будет сидеть (мы так уже 11 лет на общей системе и бухгалтерия ни в какую не хочет переходить на единый налог)

С юридической точки зрения, интернет-провайдер — это оператор связи, имеющий лицензию на один из следующих видов услуг:

 

* Услуги связи по предоставлению каналов связи.

* Услуги связи в сети передачи данных, за исключением передачи голосовой информации.

* Услуги связи по передаче голосовой информации в сети передачи данных.

* Телематические услуги связи.

(с)

 

Покажите где это прописано в украинских законах а не в вике.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

з.ы. про что подумал - мы то в договоре давно пишем что не услуги интернет у нас а телекоммуникационные услуги. И наш аплинк так же пишет :-) Так что думаю если договор правильно переписать (при наличии всех лицензий) то думаю кто сидел на едином то и будет сидеть (мы так уже 11 лет на общей системе и бухгалтерия ни в какую не хочет переходить на единый налог)

С юридической точки зрения, интернет-провайдер — это оператор связи, имеющий лицензию на один из следующих видов услуг:

 

* Услуги связи по предоставлению каналов связи.

* Услуги связи в сети передачи данных, за исключением передачи голосовой информации.

* Услуги связи по передаче голосовой информации в сети передачи данных.

* Телематические услуги связи.

(с)

 

 

вы страной ошиблись :)

 

в Украине провайдер -- тот кто не имеет лицензии. и не имеет права эксплуатировать и обслуживать (читай "иметь") свою собственную сеть.

если есть лицензия -- это уже оператор.

 

(с) закон Украины "О телекомуникациях".

Да, именно так там и написанно. Кратко и понятно.

А если я являюсь оператором, то что теперь я не могу работать по единому налогу?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Да, именно так и написанно там. Кратко и понятно.

А если я являюсь оператором, то что теперь я не могу работать по единому налогу?

по ссылке топикстартера этого не видно.

дело в том, что "правда" привела свою интерпретацию законопроэкта, а не его оригинал.

если есть ссылка на оригинал законопроэкта -- выкладывайте сюда, пообщаемся с юристами.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я в Украинском не силен. Растолкуйте мне тогда по Русски вот это.

"».

**Телекомунікаційні послуги, які наведені у пунктах 8, 9, 10, 11 цього

Переліку можуть надаватись провайдерами телекомунікацій на мережі

оператора на підставі договору з цим оператором, копії його ліцензії, виданої

НКРЗ та включення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій."

где пунктом 11 читаем "11. Надання послуг доступу до Інтернет**."

я тогда лучше на примерах...

классическим примером провайдера в терминах Закона является провайдер диалапа.

у него есть циска с модемами. и все. а сеть -- это телефонная сеть оператора (укртелекома).

вот.

 

а если ты построил СОБСТВЕННУЮ сеть (проложил провода, поставил свичи....) -- ты должен получить лицензию. иначе, ты нарушил Закон, ибо не имеешь права эксплуатировать и обслуживать собственную сеть БЕЗ лицензии.

вроде ж уже на этом форуме это СТОЛЬКО раз обсудили...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

оператор телекомунікацій - суб'єкт господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій із правом на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж;

 

передавання даних - передавання інформації у вигляді даних з використанням телекомунікаційних мереж;

 

провайдер телекомунікацій - суб'єкт господарювання, який має право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій без права на технічне обслуговування та експлуатацію телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів електрозв'язку;

 

http://local.com.ua/docs/show/3/

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну может я невнимательно читаю.

Но всеже

Додаток 2

до Положення про ведення реєстру

операторів, провайдерів телекомунікацій

"*Види діяльності у сфері телекомунікацій та телекомунікаційні послуги,

які наведені у розділах 1-7 цього Переліку можуть надаватись операторами

телекомунікацій за умови включення до Реєстру операторів, провайдерів

телекомунікацій, та отримання відповідних ліцензій на здійснення діяльності у

сфері телекомунікацій, які передбачені частиною 3 статті 42 Закону України

«Про телекомунікації»."

часть вторая

**Телекомунікаційні послуги, які наведені у пунктах 8, 9, 10, 11 цього

Переліку можуть надаватись провайдерами телекомунікацій на мережі

оператора на підставі договору з цим оператором, копії його ліцензії, виданої

НКРЗ та включення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій.

Повторюсь.. пункт 11. Надання послуг доступу до Інтернет**.

 

В переводе на Русский выходит так .Провайдеры телекомуникаций могут использовать лицензию оператора :)

Здесь нет слова ОПЕРАТОР .)

Исходя из этого, если вы зарегились и внесенны как оператор а не провайдер .....,вы не можете использовать лицензию по договору и предоставлять (пункт 11)

с юридической точки зрения предложение вида "послуги ХХХ можуть надаватись ... за умови А та Б" трактуется так:

услуги ХХХ предоставляются при выполнении обоих условий А и Б. (т.е. "за умови включення до Реєстру операторів, провайдерів

телекомунікацій, та отримання відповідних ліцензій на здійснення діяльності у

сфері телекомунікацій")

 

да и зачем спорить, на сайте НКРЗ все трактовки приведены. Многие (и в том числе мы 5 лет назад) писали им письма с просьбой разъяснить.

 

их разъясниние простое:

телекоммуникационаая сеть -- это... бла-бла-бла, разжевали и доказали, что наша локалка с доступом в инет -- это телесеть.

значит, если вы даете доступ к инету, подпадаете под Закон "О телекоммуникациях"

В Законе написано, что нужна лицензия, если ваши услуги подпадают под Список.

Предоставление инета по СВОЕЙ собственной сети в список подпадают -- т.е. это подлицензионная услуга.

 

иными словами, либо доказывайте, что вашу сеть вы не эксплуатируете и не обслуживаете -- за вас это делает оператор ПЕТЯ, а у вас есть копия его лицензии (внимание!!!), выданная вам Национальной комиссией НКРЗ;

либо получайте лицензию!

 

и, я повторюсь, на этом сайте 100500 раз это было разжевано -- я не открываю Америку.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
дело в том, что "правда" привела свою интерпретацию законопроэкта, а не его оригинал.

если есть ссылка на оригинал законопроэкта -- выкладывайте сюда, пообщаемся с юристами.

http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?pf3511=37891

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Після ухвалення нового податкового кодексу підприємці не зможуть здіснювати рекламну діяльність за спрощеною системою оподаткування.

 

Непонял щас

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Закон «Про рекламу» регулює правові відносини, які виникають у процесі створення та розповсюдження реклами. Дія цього закону не поширюється на правовідносини, зв'язані з інформацією про со­ціальні події, діяльність політичних партій, релігійних і громадсь­ких організацій, призначеної для їхньої підтримки.

 

Якщо міжнародними зобов'язаннями України встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені законодавством України про рекла­му, застосовуються правила за міжнародними зобов'язаннями.

 

Закон визначає такі поняття в галузі рекламної діяльності:

 

• реклама — спеціальна інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується в будь-якій формі і в будь-який спосіб з метою прямого або опосередкованого одержання зиску;

 

• особа — будь-яка фізична чи юридична особа;

 

• продукція — товари, робота, послуги, цінні папери;

 

• рекламодавець — особа, яка є замовником реклами для її ви­робництва та (або) розповсюдження;

 

• виробник реклами — особа, яка повністю або частково здійс­нює виробництво реклами;

 

• розповсюджувач реклами — особа, яка здійснює розповсюд­ження реклами будь-якими засобами;

 

• споживач реклами — будь-яка особа або група осіб, на яких спрямована реклама;

 

• рекламні засоби — засоби, що використовуються для доведен­ня реклами до споживача в будь-якій формі та в будь-який спосіб;

 

• спонсор — особа, яка з метою популяризації свого імені (назви), торгової марки матеріально підтримує будь-яку діяльність без одержання зиску.

 

 

Т.е. деятельность вполне можно вести, но какую-либо рекламную информацию ( в т.ч. и о себе) распространять недозволено (например, обьявления, сайт провайдера, баннеры и т.д. могут быть интерпретованы как реклама)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

давайте подождем, пока примут. Проект закона о налоге на интернет тоже шума много поднял.

 

Естественно, нужно уже как минимум начинать приводить все базовые документы на сеть в порядок (ЧП или ФЛП, лицензия, проект) и параллельно уже консультироваться с юристами и бухгалтерами по поводу развития тех или иных вариантов событий. С нашими политиками нужно еще дождаться изменений. Проектов всегда много...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Т.е. деятельность вполне можно вести, но какую-либо рекламную информацию ( в т.ч. и о себе) распространять недозволено (например, обьявления, сайт провайдера, баннеры и т.д. могут быть интерпретованы как реклама)

 

Трохи не так. Не можна виступати в ролі виробника чи носія/розповсюджувача, але цілком можна бути рекламодавцем. Тобто закон справедливий для надавача послуг, а не одержувача (рекламна ДІЯЛЬНІСТЬ).

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
дело в том, что "правда" привела свою интерпретацию законопроэкта, а не его оригинал.

если есть ссылка на оригинал законопроэкта -- выкладывайте сюда, пообщаемся с юристами.

http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?pf3511=37891

Это не то, это "Проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України". А тут проект налогового кодекса обсуждают.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А как быть в такой ситуации: Вася единщик, продаёт инет, но никак и нигде себя не рекламирует - дабы не нарушать закон, но однажды Вася наступил на мозоль Коле, а Коля возьми да и развешай объявления всякие и банеры от Васиного имени и про Васин интернет. Приходят к Вася дяди и говорят мол - нарушаешь, а Вася ведь ни слухом ни духом, как тут быть Васе? :)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А как быть в такой ситуации: Вася единщик, продаёт инет, но никак и нигде себя не рекламирует - дабы не нарушать закон, но однажды Вася наступил на мозоль Коле, а Коля возьми да и развешай объявления всякие и банеры от Васиного имени и про Васин интернет. Приходят к Вася дяди и говорят мол - нарушаешь, а Вася ведь ни слухом ни духом, как тут быть Васе? :)

Откупаться, делиться или закрываться. Что Вы элементарные вещи спрашиваете? :)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А как быть в такой ситуации: Вася единщик, продаёт инет[...]

 

Перейти на торговлю колбасой, ибо:

 

Так, спрощена система оподаткування не поширюватиметься на суб'єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), які здійснюють:

[...]

л) продаж товарів (послуг) через Інтернет, надають послуги Інтернет-провайдерів;

[...]

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А как быть в такой ситуации: Вася единщик, продаёт инет, но никак и нигде себя не рекламирует - дабы не нарушать закон, но однажды Вася наступил на мозоль Коле, а Коля возьми да и развешай объявления всякие и банеры от Васиного имени и про Васин интернет. Приходят к Вася дяди и говорят мол - нарушаешь, а Вася ведь ни слухом ни духом, как тут быть Васе? :)

Ребята вы шото перепутали, "Рекламная деятельность" это предоставление услуг о размещении рекламы, на ТВ, Радио, Газета, Стена, Банер. Сейчас платильщик единого налога может редоставлять такие услуги и при этом платить только единый налог, а предполагается что предоставление рекламных услуг можно будет только на общей системе и оплата налога будет происходить от полученой прибыли 15% подоходный и 33,2 пенсионный. А прибыль расчитывается получил 10 000 грн, отнял оренду 5000 грн, з/п 2000 грн., налоги 2000 грн. и того прибыль: 1000 грн. От этой сумы 332 грн. пенсийонный + 100,2 грн. подоходный. И того чистый доход: 567,8 грн. Вот гдето так.

 

А также вариант можно быть на едином налоге "Роздрыбна торгывля" + на общей Рекламная деятельность.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
дело в том, что "правда" привела свою интерпретацию законопроэкта, а не его оригинал.

если есть ссылка на оригинал законопроэкта -- выкладывайте сюда, пообщаемся с юристами.

http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?pf3511=37891

Это не то, это "Проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України". А тут проект налогового кодекса обсуждают.

 

ЭТО ПОСЛЕДНЯЯ ВЕРСИЯ ПРОЕКТА НАЛОГОВОГО КОДЕКСА - НИ СЛОВА ОБ ИНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРАХ (источник ПО ЛИГА-ЗАКОН)

 

Стаття 2. Платники податку

 

2.1. Спрощена система оподаткування поширюється з урахуванням обмежень, встановлених у пункті 2.2 цієї статті, на таких суб'єктів малого підприємництва:

 

2.1.1) фізичні особи - підприємці, які провадять господарську діяльність без утворення юридичної особи та протягом чотирьох послідовних податкових (звітних) періодів (кварталів) відповідають сукупності таких критеріїв (далі у цьому підрозділі - фізичні особи):

 

кількість осіб, що перебувають з ними у трудових відносинах, протягом таких чотирьох послідовних податкових (звітних) періодів (кварталів) сукупно не перевищує 10 осіб (включаючи членів сімей таких фізичних осіб);

 

обсяг доходу, отриманого протягом таких чотирьох послідовних податкових (звітних) періодів (кварталів), сукупно не перевищує 500000 гривень;

 

2.1.2) юридичні особи - суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, які протягом чотирьох послідовних податкових (звітних) періодів (кварталів) відповідають сукупності таких критеріїв (далі у цьому підрозділі - юридичні особи):

 

середньооблікова кількість працівників протягом таких чотирьох послідовних податкових (звітних) періодів (кварталів) сукупно не перевищує 50 осіб;

 

обсяг доходу, отриманого протягом таких чотирьох послідовних податкових (звітних) періодів (кварталів), сукупно не перевищує 1000000 гривень.

 

2.2. Спрощена система оподаткування не поширюється на:

 

а) суб'єктів господарювання, які провадять діяльність у сфері грального бізнесу;

 

б) суб'єктів господарювання, які здійснюють обмін іноземної валюти;

 

в) суб'єктів господарювання, які є виробниками підакцизних товарів, провадять господарську діяльність, пов'язану з експортом, імпортом, оптовим та роздрібним продажем підакцизних товарів (крім роздрібного продажу пально-мастильних матеріалів (в ємностях до 10 літрів) та діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива);

 

г) суб'єктів господарювання, які здійснюють видобуток та виробництво дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення; оптову, роздрібну торгівлю промисловими виробами з дорогоцінних металів, що підлягають ліцензуванню відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності";

 

ґ) фізичних осіб - підприємців, які здійснюють торгівлю виробами з дорогоцінних металів та дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення;

 

д) страхових (перестрахових) брокерів, страхових агентів, суб'єктів господарювання, які провадять діяльність у сфері фінансового посередництва, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом;

 

е) реєстраторів цінних паперів;

 

є) арбітражних керуючих;

 

ж) суб'єктів господарювання, у статутному фонді яких сукупність часток, що належать іншим суб'єктам господарювання, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;

 

з) суб'єктів господарювання, діяльність яких пов'язана з організацією торгівлі, наданням послуг із створення належних умов для здійснення торгівлі іншими фізичними або юридичними особами та орендою торгових місць на ринках та/чи у торговельних об'єктах;

 

и) суб'єктів господарювання, які провадять спільну діяльність без утворення юридичної особи відповідно до розділу III цього Кодексу;

 

і) суб'єктів господарювання, які здійснюють видобуток та реалізацію корисних копалин;

 

ї) суб'єктів господарювання, які надають в оренду земельні ділянки та нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини;

 

й) представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку;

 

к) суб'єктів господарювання, які надають послуги стільникового зв'язку;

 

л) фізичних осіб - підприємців, які провадять: аудиторську, рекламну, бухгалтерську, адвокатську діяльність; діяльність у сфері права, інжинірингу; діяльність з консультування з питань комерційної діяльності та управління; допоміжну діяльність у сфері державного управління; посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна;

 

м) суб'єктів господарювання, які здійснюють оптову торгівлю і посередництво у оптовій торгівлі, надають послуги та виконують роботи за договорами комісії, договорами доручення, транспортного експедирування та агентськими договорами;

 

н) нерезидентів України та (або) їх постійні представництва, фізичних осіб без громадянства;

 

о) суб'єктів господарювання, які на день подання заяви про реєстрацію платником податку мають податковий борг (недоїмку), за винятком безнадійного податкового боргу (недоїмки), який виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин);

 

п) суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності;

 

р) суб'єктів малого підприємництва, які здійснюють діяльність з перепродажу предметів мистецтва, колекціонування та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

 

с) суб'єктів малого підприємництва, які надають послуги у сфері телерадіомовлення відповідно до Закону України "Про телебачення і радіомовлення";

 

т) надають послуги охорони.

 

2.3. Платники податку повинні здійснювати розрахунки за відвантажені товари (виконані роботи, надані послуги) виключно у готівковій та безготівковій грошовій формі.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Гость
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.


×
×
  • Створити нове...