Перейти до

НКРЗ: Условия для Интернет-провайдеров


Рекомендованные сообщения

Вроде не нашел, поэтому создал новую тему

 

может кто еще не в курсе, НКРЗ затягивает петли на шеях интернет-провайдеров

 

Постійна адреса розділу: http://www.nkrz.gov.ua/uk/activities/ruling2/1289571519/

 

Рішення №512 від 11.11.201011.11.2010 № 512

 

Відповідно до статей 18, 42 Закону України «Про телекомунікації» Національна комісія з питань регулювання зв’язку України

ВИРІШИЛА:

 

1. Взяти за основу проект Умов здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до Інтернет, що додається.

 

2. Департаменту забезпечення діяльності оприлюднити рішення на веб-сайті НКРЗ для громадського обговорення.

Голова В. Олійник

 

А вот и сам додаток до рішення:

Додаток до рішення НКРЗ 
від 11.11.2010 № 512

УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ 
У СФЕРІ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ З НАДАННЯ ПОСЛУГ ДОСТУПУ ДО ІНТЕРНЕТ

1.	Загальні положення

1.1.	Умови здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до Інтернет (далі – Умови) розроблені відповідно до Закону України "Про телекомунікації” та інших нормативно-правових актів, що регулюють здійснення діяльності у сфері телекомунікацій.
1.2.	Умови є нормативно-правовим актом, що містить перелік організаційних, кваліфікаційних, технічних та інших вимог, обов’язкових для виконання при здійсненні діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до Інтернет.
1.3.	Умови поширюються на всіх суб’єктів господарювання – юридичних осіб з місцезнаходженням на території України, які зареєстровані відповідно до законодавства України, та фізичних осіб – підприємців, які здійснюють або планують здійснювати діяльність у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до Інтернет.
1.4.	Умови не поширюються на діяльність діяльності суб’єктів господарювання з надання інформаційних послуг (контенту) в Інтернет.
1.5.	Послуга доступу до Інтернет - телекомунікаційна послуга з технічного забезпечення підключення до мережі, якою розповсюджуються ресурси Інтернет, кінцевого обладнання споживача телекомунікаційних послуг та/або оператора телекомунікацій, яке надається споживачу на договірних засадах. 
1.6.	Для здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до Інтернет суб’єкт господарювання зобов’язаний зареєструватись в Реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій відповідно до законодавства України, який веде Національна комісія з питань регулювання зв’язку України (далі - НКРЗ).
1.7.	Суб’єкт господарювання має право здійснювати діяльність з надання послуг доступу до Інтернет на території в межах населених пунктів, які вказані заявником при поданні повідомлення про реєстрацію.
1.8.	Використанням радіочастотного ресурсу України для надання послуг доступу до Інтернет з здійснюється за наявності ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України та у відповідності до вимог Закону України «Про радіочастотний ресурс України». 
1.9.	При здійсненні діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до Інтернет суб’єкт господарювання зобов’язаний додержуватися вимог Закону України «Про телекомунікації», Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, інших нормативно-правових актів та нормативних документів у сфері телекомунікацій.

1.10.	Контроль за додержанням суб’єктами господарювання цих Умов здійснюється Державною інспекцією зв’язку у порядку, визначеному законодавством.

2.	Кваліфікаційні вимоги до оператора, провайдера телекомунікацій, який здійснює діяльність з надання послуг доступу до Інтернет

2.1.	Штат суб’єкта господарювання, який здійснює діяльність або має намір здійснювати діяльність з надання послуг доступу до Інтернет, повинен налічувати не менше 30 відсотків працівників, які мають базову вищу освіту у галузі зв’язку та досвід роботи у сфері телекомунікацій або інформатизації не менше одного року.
2.2.	Склад персоналу, який безпосередньо виконує функції щодо надання телекомунікаційних послуг та здійснює технічне обслуговування та експлуатацію мереж, повинен відповідати вимогам кваліфікаційних характеристик професій працівників відповідно до законодавства.
2.3.	Суб’єкт господарювання (фізична особа – підприємець) повинен мати вищу освіту або базову вищу освіту та досвід роботи у сфері телекомунікацій не менше двох років.
2.4.	Суб’єкт господарювання повинен дотримуватися установленого чинним законодавством порядку прийняття та оформлення громадян на роботу відповідно до вимог глави ІІІ Кодексу законів про працю України.

3.	Організаційні вимоги до оператора, провайдера телекомунікацій, який здійснює діяльність з надання послуг доступу до Інтернет

3.1.	Суб’єкт господарювання повинен поінформувати НКРЗ про початок надання послуг доступу до Інтернет (в кожному з населених пунктів згідно реєстрації), а також про припинення надання таких послуг із зазначенням підстав. Форму повідомлення про початок діяльності наведено в Додатку1.
3.2.	Оператор телекомунікацій надає послуги доступу до Інтернет з використанням власної (або орендованої) телекомунікаційної мережі. 
3.3.	Провайдер телекомунікацій надає послуги доступу до Інтернет з використанням телекомунікаційної мережі оператора телекомунікацій, з яким він підписав договір та у випадках передбачених законодавством отримав копію його ліцензії.
3.4.	Оператор телекомунікацій повинен забезпечити в межах власної (орендованої) мережі на території України технічну можливість роботи автоматизованих систем розрахунків за телекомунікаційні послуги (білінгових систем), що відповідають вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій. Оператору, провайдеру телекомунікацій заборонено здійснювати дії, які приводять до зміни результатів розрахунків білінгової системи.
3.5.	Взаєморозрахунки між операторами телекомунікацій регулюються Порядком взаєморозрахунків між операторами телекомунікацій за послуги доступу до телекомунікаційних мереж загального користування.
3.6.	Укладення договору про взаємоз’єднання телекомунікаційних мереж здійснюється операторами телекомунікацій відповідно до обов’язкових вимог до договору про взаємоз’єднання, які встановлює НКРЗ.
3.7.	Суб’єкт господарювання зобов’язаний подавати відповідну звітність за встановленими формами згідно із чинним законодавством.
3.8.	Суб’єкт господарювання зобов’язаний вживати заходів для недопущення несанкціонованого доступу до телекомунікаційних мереж та інформації, що передається цими мережами.
3.9.	Суб’єкт господарювання зобов’язаний не допускати на ринку телекомунікацій порушень законодавства щодо захисту економічної конкуренції.
3.10.	Для організації доступу до мережі Інтернет суб’єкт господарювання зобов’язаний використовувати виробничі приміщення (технологічні приміщення та майданчики для розміщення телекомунікаційного обладнання). Взаємодія суб’єктів господарювання з володільцями таких приміщень здійснюється на договірних засадах відповідно до законодавства України. 
3.11.	Суб’єкти господарювання, що надають послуги доступу до мережі Інтернет органам виконавчої влади, іншим державним органам, підприємствам, установам та організаціям, які одержують, обробляють, поширюють і зберігають інформацію, що є власністю держави, або інформацію з обмеженим доступом, вимоги щодо захисту якої встановлені чинним законодавством, зобов’язані додержуватись вимог Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».
3.12.	Суб’єкти господарювання, що надають послуги доступу до мережі Інтернет, зобов’язані при підключенні до мережі Інтернет учбових, освітніх закладів, закладів охорони здоров’я та у пунктах колективного доступу встановлювати відповідні фільтри (здійснювати блокування доступу) до інформаційних ресурсів аморального та протиправного змісту з метою захисту суспільної моралі в порядку, встановленому законодавством.
3.13.	Тарифи на телекомунікаційні послуги доступу до мережі Інтернет встановлюються суб’єктами господарювання самостійно.
3.14.	Взаємодія операторів та провайдерів телекомунікацій здійснюється на договірних засадах відповідно до законодавства України..
3.15.	Суб’єкт господарювання зобов’язаний надавати на запит посадових осіб Державної інспекції зв’язку інформацію щодо технічних характеристик, застосування, розміщення технічних засобів телекомунікацій, іншу інформацію, необхідну для здійснення державного нагляду.

4.	Технічні вимоги до оператора, провайдера телекомунікацій, який здійснює діяльність з надання послуг доступу до Інтернет

4.1. Суб’єкт господарювання зобов’язаний використовувати технічні засоби та обладнання телекомунікацій, у тому числі призначені для обліку обсягів та проведення розрахунків наданих телекомунікаційних послуг, які мають документ про підтвердження відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій, виданий в установленому порядку органами із сертифікації.
4.2. Суб’єкт господарювання зобов’язаний дотримуватись вимог метрологічного забезпечення у сфері телекомунікацій.
4.3. При розміщенні кабельних ліній в будинках та інших спорудах, уведенні кабелів у будинки, встановленні кабельних ящиків та при улаштуванні будинкових розподільних мереж у житлових будинках та інших спорудах, незалежно від форм власності, суб’єкт господарювання зобов’язаний дотримуватись вимог ВБН В.2.2-45-1-2004 «Лінійно-кабельні споруди», КНД 45-189-2003 «Керівництво з експлуатації лінійно-кабельних споруд місцевих мереж зв’язку» та інших нормативних документів.
4.4 При підключенні до телекомунікаційних мереж загального користування суб’єкт господарювання повинен дотримуватись вимог Правил взаємоз’єднання телекомунікаційних мереж загального користування та Технічних вимог до маршрутизації трафіку в телефонній мережі загального користування України.
4.5. Технічна експлуатація телекомунікаційних мереж суб’єктом господарювання повинна здійснюватись тільки за умови наявності проектної документації, розробленої у відповідності до норм технологічного проектування та вимог керівних нормативних документів.
4.6. Суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечити технічне обслуговування телекомунікаційних мереж у відповідності до нормативних та технічних документів, чинних у сфері телекомунікацій.

Директор департаменту 
ліцензування та радіочастот					А. Г. Мартиненко

 

у кого какие мысли?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

4.1. Суб’єкт господарювання зобов’язаний використовувати технічні засоби та обладнання телекомунікацій, у тому числі призначені для обліку обсягів та проведення розрахунків наданих телекомунікаційних послуг, які мають документ про підтвердження відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій, виданий в установленому порядку органами із сертифікації.

 

Это что? Теперь необходимо будет биллинг сертифицировать?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Это что? Теперь необходимо будет биллинг сертифицировать?

 

При чём каждую новую версию (апдейт) - заново. Либо пользоваться изначальной (сертифицированой) версией.

Или же не использовать биллинг вообще (безлимит + бумажный журнал оплат и смены тарифа, квитанции) по правилам классического деловодства.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Всех приветствую

я и сам хотел создать топик на эту тему, заметил решение еще в Пт., но решил не спешить, хотел основательно пройтись по пунктам и разобраться что именно будут требовать.

это решение, №512, о вынесении на рассмотрения и обсуждение проект "Умови здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до Інтернет", который еще не принят, и можно писать в НКРЗ аргументированные замечания и дополнения к нему, их должны рассмотреть и если их посчитают достаточно аргументированными, то внесут, или изменят пункты проекта, если этого не делать то примут проект в таком виде в каком он есть.

 

Не согласен с п-ми 3.5, 3.6, 4.5, и лично меня касающийся 2.3

Чуть позже отпишу, почему именно не согласен, и попытаюсь написать аргументы указывающих негативное влияние этих пунктов на развитее телекоммуникационной сферы, в частности предоставление доступа к Интернет, в Украине.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

пункт 2.3 меня вообще убил. полный бред...

Я, мля, универ бросил ради того чтоб бизнесом заниматься, а теперь мне обизательно высшее образование надо. Или как?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

пункт 2.3 меня вообще убил. полный бред...

Я, мля, универ бросил ради того чтоб бизнесом заниматься, а теперь мне обизательно высшее образование надо. Или как?

 

Почти то же самое. ))

Интересно, а откуда ваще брать квалифицированых спецов? Ведь ВУЗы не дают направления на работу по специальности по окончании учебы. И что считать двумя годами стажа ? Секретутку с в\о, которая закончила на отлично академию циско, а умеет делать только кофе? Все прекрасно понимают, что даже пионер, который построил собственную сеть, внес что то свое (написал билинг, напр.) - имеет куда большую квалификацию в сетях, чем отличник-выпускник матерого ВУЗа, которому показывали все на пальцах...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Закон зворотньої дії не має, а постанова чи рішення тим більше. Дія будь-якого закону чи підзаконного акту може бути зворотя тільки у випадку пом'якшення умов. Якщо на момент початку діяльності підприємства передбачався інший порядок, то через невідповідність якихось умов теперішнім вимогам ніхто його закривати не має права. Для нових, так, для діючих - ні. Це згідно загальних понять права.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Закон зворотньої дії не має, а постанова чи рішення тим більше. Дія будь-якого закону чи підзаконного акту може бути зворотя тільки у випадку пом'якшення умов. Якщо на момент початку діяльності підприємства передбачався інший порядок, то через невідповідність якихось умов теперішнім вимогам ніхто його закривати не має права. Для нових, так, для діючих - ні. Це згідно загальних понять права.

+1

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

не в этой стране

можно придумать штук 5 способов как обойти это правило и как обойти обходиловы =)

 

но все равно владный орган всегда прав

 

он себе вынесен решение что ты козел, а ты потом бегай пол года и доказывай всем инстанциям что ты не парнокопытное

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

4.1. Суб’єкт господарювання зобов’язаний використовувати технічні засоби та обладнання телекомунікацій, у тому числі призначені для обліку обсягів та проведення розрахунків наданих телекомунікаційних послуг, які мають документ про підтвердження відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій, виданий в установленому порядку органами із сертифікації.

 

Это что? Теперь необходимо будет биллинг сертифицировать?

3.4. Оператор телекомунікацій повинен забезпечити в межах власної (орендованої) мережі на території України технічну можливість роботи автоматизованих систем розрахунків за телекомунікаційні послуги (білінгових систем), що відповідають вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій. Оператору, провайдеру телекомунікацій заборонено здійснювати дії, які приводять до зміни результатів розрахунків білінгової системи.

Скорее, оборудование, а не биллинг.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

2.1. Штат суб’єкта господарювання, який здійснює діяльність або має намір здійснювати діяльність з надання послуг доступу до Інтернет, повинен налічувати не менше 30 відсотків працівників, які мають базову вищу освіту у галузі зв’язку та досвід роботи у сфері телекомунікацій або інформатизації не менше одного року.

 

2.3. Суб’єкт господарювання (фізична особа – підприємець) повинен мати вищу освіту або базову вищу освіту та досвід роботи у сфері телекомунікацій не менше двох років.

 

Виходить підприємцю треба срочно іти заочно (дистанційно) вчитися за спеціальністю "Телекомунікації"- напрямів там також хватає (конкретики маловато), і брати з собою 30% працівників на навчання ? Цирк=)

і якщо це все приймуть.... то який час дадуть для того щоб люди могли підстроїтись під нові правила?

Навіть здобуваючи 2-гу вищу... нада мінімум 2 роки для закінчення навчання і отримання документів!

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Закон зворотньої дії не має, а постанова чи рішення тим більше. Дія будь-якого закону чи підзаконного акту може бути зворотя тільки у випадку пом'якшення умов. Якщо на момент початку діяльності підприємства передбачався інший порядок, то через невідповідність якихось умов теперішнім вимогам ніхто його закривати не має права. Для нових, так, для діючих - ні. Це згідно загальних понять права.

-1. Відсутність зворотної сили для закону означає, що вас не може бути притягнуто до відповідальності за діяльність, що здійснювалась до набрання чинності законом та йому суперечить. Тобто, якщо введуть вимоги у встановленому законом порядку (через механізм ліцензування), то всім підприємствам (новоствореним та діючим) доведеться їх виконувати.

Разом з тим, до повноважень НКРЗ не входить встановлення таких обмежень, а тільки ініціювання питання про їх встановлення (ст. 18 ЗУ "Про телекомунікації").

 

Апдейт

Цитата з рішення т.з. "Конституційного Суду України" щодо офіційного тлумачення ст. 58 Конституції (http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=v001p710-99&p=1291764985108942)

 

1. Положення частини першої статті 58 Конституції України про

те, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної

дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують

відповідальність особи, треба розуміти так, що воно стосується

людини і громадянина (фізичної особи).

Відредаговано the_mike
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

2.1. Штат суб’єкта господарювання, який здійснює діяльність або має намір здійснювати діяльність з надання послуг доступу до Інтернет, повинен налічувати не менше 30 відсотків працівників, які мають базову вищу освіту у галузі зв’язку та досвід роботи у сфері телекомунікацій або інформатизації не менше одного року.

 

2.3. Суб’єкт господарювання (фізична особа – підприємець) повинен мати вищу освіту або базову вищу освіту та досвід роботи у сфері телекомунікацій не менше двох років.

 

Виходить підприємцю треба срочно іти заочно (дистанційно) вчитися за спеціальністю "Телекомунікації"- напрямів там також хватає (конкретики маловато), і брати з собою 30% працівників на навчання ? Цирк=)

і якщо це все приймуть.... то який час дадуть для того щоб люди могли підстроїтись під нові правила?

Навіть здобуваючи 2-гу вищу... нада мінімум 2 роки для закінчення навчання і отримання документів!

 

вообще-то это как минимум с 2007 года уже существует...

 

p.s.

такое ощущение, что перед тем как начать работать многие не читали http://www.nkrz.gov.ua/img/zstored/File/r318dod1.rar

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

2.1. Штат суб’єкта господарювання, який здійснює діяльність або має намір здійснювати діяльність з надання послуг доступу до Інтернет, повинен налічувати не менше 30 відсотків працівників, які мають базову вищу освіту у галузі зв’язку та досвід роботи у сфері телекомунікацій або інформатизації не менше одного року.

 

2.3. Суб’єкт господарювання (фізична особа – підприємець) повинен мати вищу освіту або базову вищу освіту та досвід роботи у сфері телекомунікацій не менше двох років.

 

Виходить підприємцю треба срочно іти заочно (дистанційно) вчитися за спеціальністю "Телекомунікації"- напрямів там також хватає (конкретики маловато), і брати з собою 30% працівників на навчання ? Цирк=)

і якщо це все приймуть.... то який час дадуть для того щоб люди могли підстроїтись під нові правила?

Навіть здобуваючи 2-гу вищу... нада мінімум 2 роки для закінчення навчання і отримання документів!

 

вообще-то это как минимум с 2007 года уже существует...

 

p.s.

такое ощущение, что перед тем как начать работать многие не читали http://www.nkrz.gov.ua/img/zstored/File/r318dod1.rar

 

 

Читають то всі... але тему телекомунікацій - кожен тлумачить по різному.... щодо вимог, документів, проектів і.т.д.....одні говорять що нада одне а другі що інше...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Читають то всі... але тему телекомунікацій - кожен тлумачить по різному.... щодо вимог, документів, проектів і.т.д.....одні говорять що нада одне а другі що інше...

 

а зачем гадать, на сайте НКРС четко написано, что нужно для деятельности и что это такое...

 

в крайнем случае можно позвонить непосредственно в НКРС и спросить: "а то чем я занимаюсь - является телекоммуникациями..." утрирую конечно, но мысль думаю понятна...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Так чи інакше, той факт, що державний орган намагається втручатися у штатний розклад недержавних суб'єктів підприємницької діяльності не може не викликати подиву. І проблема тут буде не лише в невеликих фірм. Візьміть, для прикладу той самий УТ, чи мобільних операторів. Невже там третина штату - дипломовані спеціалісти з телекомунікацій? І що тепер, їм виганяти з роботи певний відсоток недипломованих в галузі телекомунікацій працівників, чи, може донабирати їх до необхідної частки?

Та в нашій країні навіть міністри часто-густо спеціалізованої освіти не мають, а тут провайдерів зачепили. Чи обов'язково кожному монтажнику вища освіта? Згадаємо, у середнього, за розміром оператора в штаті зазвичай є електрик, юрист, бухгалтер(и), касир(и), шофер(и), менеджер(и), підтримка, прибиральниця, тощо. Отож і виходить, що усіх монтажників і прибиральницю слід терміново відправляти у ВУЗ, щоб назбирати рекомендований % спеціалістів?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я считаю, что большинство нынешних спецов без соответствующей "бумажки" прошли очень хорошую школу.

Браковать сейчас всех и посылать в ВУЗы - это верх слабоумия, если конечно за этим не кроется банальное сбивание денег, что вообще свойственно этой стране.

Другое дело, что следовало бы некоторых из нас немного подучить грамматике. :)

 

А вообще мне кажется, что в НКРЗ намеренно выдавливают с рынка мелочь. Возможно дело даже не в интересе известных лиц, а просто чтобы легче было следить за порядком. ;)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я навчаюсь на телекомунікаціях на заочному, і в менев групі є декілька людей з УТ, які пішли на це навчання, бо без ВО їм не дадуть посади нормальної. Хоча може бути таке, що УТ просто завчасно почав займатись питання "фаховості" працівників)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А вообще мне кажется, что в НКРЗ намеренно выдавливают с рынка мелочь. Возможно дело даже не в интересе известных лиц, а просто чтобы легче было следить за порядком. :)

 

я тоже так думаю, хотябы по причине

 

вырезка из Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я від 7 червня 2006 р. N 316-р Київ, "Про схвалення Концепції розвитку телекомунікацій в Україні"

 

 

 

" У сфері телекомунікацій існують такі проблеми:

 

...

 

наявність великої кількості операторів телекомунікацій, що

призвело до нескоординованості їх дій та відсутності єдиного

підходу до вирішення проблемних питань розвитку телекомунікацій;

{ Абзац шостий розділу 2 із змінами, внесеними згідно з

Розпорядженням КМ N 1612-р ( 1612-2008-р ) від 27.12.2008 }

 

.....

 

"

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я считаю, что большинство нынешних спецов без соответствующей "бумажки" прошли очень хорошую школу.

Браковать сейчас всех и посылать в ВУЗы - это верх слабоумия, если конечно за этим не кроется банальное сбивание денег, что вообще свойственно этой стране.

Другое дело, что следовало бы некоторых из нас немного подучить грамматике. :)

 

А вообще, мне кажется, что в НКРЗ намеренно выдавливают с рынка мелочь. Возможно дело даже не в интересе известных лиц, а просто, чтобы легче было следить за порядком. ;)

скорее пунктуации, только не обижайтесь, я не со зла ;)

 

1.5. Послуга доступу до Інтернет - телекомунікаційна послуга з технічного забезпечення підключення до мережі, якою розповсюджуються ресурси Інтернет, кінцевого обладнання споживача телекомунікаційних послуг та/або оператора телекомунікацій, яке надається споживачу на договірних засадах.

3.13. Тарифи на телекомунікаційні послуги доступу до мережі Інтернет встановлюються суб’єктами господарювання самостійно

4.3. При розміщенні кабельних ліній в будинках та інших спорудах, уведенні кабелів у будинки, встановленні кабельних ящиків та при улаштуванні будинкових розподільних мереж у житлових будинках та інших спорудах, незалежно від форм власності, суб’єкт господарювання зобов’язаний дотримуватись вимог ВБН В.2.2-45-1-2004 «Лінійно-кабельні споруди», КНД 45-189-2003 «Керівництво з експлуатації лінійно-кабельних споруд місцевих мереж зв’язку» та інших нормативних документів.

 

1,5 опять бред. опять провайдер не должен ничего.

3,13 т.е. можно делать 10G за бычок?

4,3 корана? римского права, египетских папирусов? каких еще "других документов".

 

В общем, как я и говорил, легализован статус провайдера, при котором он не должен абоненту ничего (и гос-во это подтверждает), за что платит гос-ву (крыше) деньги. А какой вы ожидали схемы от новых властей?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4,3 корана? римского права, египетских папирусов? каких еще "других документов".

Ну, к примеру, ПУЭ

ну и какой провайдер их соблюдает?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

×
×
  • Створити нове...