Перейти до

Оплата клієнтами за інтернет


Рекомендованные сообщения

Хто як бере гроші за інтернет?Думаю через банк але є великий мінус.Комісія мінімум 5 грн.(чи можливо якось домовитись з банком щоб ця комісія була мінімальна при умові що в місяць буде мінімум 50 проплат на мій рахунок)

Є також варіант терміналу моментальних платежів.Але я поки що не взнавав як там що і до чого....(цікаво також яка комісія)

Або порадьте якусь альтернативу.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Працюємо і з банками, і з терміналами, і через інтернет по картках.

Найбільш популярні в користувачів оплати через термінал. Співпрацюємо з "Платежкой". Комісія складає 5% від оплати. Ми цю комісію розбила на 2.5% з клієнта і 2.5% з нас.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Найбільш популярні в користувачів оплати через термінал. Співпрацюємо з "Платежкой".

Це ті шо http://ukrterminal.com?

А де можна ознайомитись з адресами терміналів?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Гарненько. Хоча адреси терміналів таки засекречено. 24нонстоп в цьому плані дуже радує але нажаль в нашому місті їх досить мало.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Гарненько. Хоча адреси терміналів таки засекречено. 24нонстоп в цьому плані дуже радує але нажаль в нашому місті їх досить мало.

 

Та нічого там не засекречено. При приватному спілкуванні все росказали як на лодоні

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ми працюємо тільки через банк, Приват - комісія 2 грн з платежу.

Ще підписав договір з банком "фамільний", то ж скоро маєм появитись в кількох мережах терміналів.

З готівкою не працюємо.

для оплати готівкою має бути касовий апарат, не хотів возні.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ми працюємо тільки через банк, Приват - комісія 2 грн з платежу.

Ще підписав договір з банком "фамільний", то ж скоро маєм появитись в кількох мережах терміналів.

З готівкою не працюємо.

для оплати готівкою має бути касовий апарат, не хотів возні.

 

Шановний а можна дізнатись коли Ви підписали договір з "фамільним"?

У мене є негативний досвід роботи з ними. Від них відмовились на користь "Пдатежки"

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Ще підписав договір з банком "фамільний", то ж скоро маєм появитись в кількох мережах терміналів.

 

Шавний колега,

зареєструвався спеціально, щоб поділитись досвідом співпраці з Фамільним.

 

Реально для мене він вилився у втрату часу - за рік всього дві мережі у одному з міст :).

Повівся на "універсальність" : один шлюз, а отже один інтерфейс взаємодії з всіма мережами, одна комісія .

Тобто не можу сказати, що не працює нічого, але виграшу в універсальності я не бачу. Кращий результат IMHO

отримав би якщо б з кожною мережею працював окремо. Хоча на старті більше часу пішло б на угоди і розробку.

Що поганого:

1) архаїчний протокол , все ще юзаємо сокети, є і інші неоднозначності - зрештою дайте програмеру API почитати, особливо гарно видно різницю, якщо порівняйти його з API самих мереж;

2) менеджер говорить багато, мало відписує, інженери відписують ще менше (BTW адреси у всіх на публічних поштовиках та ще й на різних, що натякає);

3) запуск самостійний - тобто Фамільний усувається від узгодження логотипу, регіону поширення, зовнішньої комісії (!) тощо - робиш безпосередньо сам з мережею;

4) те ж з проблемами - позиція споглядацька, все локалізовуєш сам;

5) деякі мережі тільки в уяві менеджера Фамільного будуть працювати через посередника;

6) все робиться ДУУУЖЕ ДОВГО;

7) один шлюз це "всі яйця в один кошик" - ламається щось у Фамільного - стає все.

 

Тобто, якщо є вже угода, най буде, може щось і зроблять, але укладати паралельно угоди з мережами автоматів, яких у Вашому регіоні багато. 24nonstop i easy-pay мають список автоматів на сайті. Решта дають за запитом.

Успіхів!

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

О бачу і у Вас такий досвід. У мене зовсім цирк був. Коли після 7 місяців (з моменту підписання договору) нарешті розмістили логотип на терміналах. Після проведення тестових платежів, які не пройшли, ми відмовились від них. Підключились до "Платежки". А інженери фамільного тільки через 5 місяців побачили що нема з нами конекту.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Хто підкаже, яку абон базу треба мати по кількості, щоб платіжні системи почали з тобою розмову?

І якщо не важко опишіть коротко структуру роботи з такими системами)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Платить за интернет на почте... простите это какая то ересь)))

не ересь, когда до ближайшего банка 35км

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

25%: БАНК: комиссию оплачивает абонент в зависимости от условий банка, в котором оплачивает

50%: ТЕРМИНАЛЫ: без комиссии (5% во всех платежных системах, комиссию оплачивает провайдер)

15%: VISA/MASTERCARD : без комиссии через UKRPAYS.com + PORTMONE.com (3.5 %, комиссию оплачивает провайдер)

10%: CASH: без комиссии (только тсс :) )

 

з.ы.

да. фамильный = это ужас

хорошая идея, радужные перспективы = нулевой результат

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Хто підкаже, яку абон базу треба мати по кількості, щоб платіжні системи почали з тобою розмову?

І якщо не важко опишіть коротко структуру роботи з такими системами)

 

Не знаю, думаю у кожного свій підхід, ми починали з 2 тисяч абонентів.

Що ж структури стосується , якщо я правильно зрозумів про що Ви , то в загальних рисах вона, дуууже спрощено, така

 

1) абонент в терміналі знаходить потрібний логотип і набирає ідентифікатор (логін, номер ОР , тощо )

2) термінальна мережа (ТМ) звертається до Вашого білінгу про валідацію ОР , тобто чи такий існує і чи можна на нього приймати гроші ;

3) білінг відповідає так/ні і повертає якусь додаткову інформацію - наприклад ПІБ абонента, щоб він міг переконатися, що він свій ідентифікатор ввів а не сусіда .

4) корисно також повертати баланс , чи рекомендований платіж , щоб абонент бачив скільки йому треба заплатити ;

5) абонент пхає гроші в апарат , ТМ дає білінгу інформацію про те хто скільки запхав і білінг одразу робить відповідне нарахування;

6) гроші приходять безготівкою на Ваш рр у банку .

 

Комісії зазвичай дві - зовнішня (з абонента) , напр 1% від суми платежу чи 1 гр. за кожен платіж і внутрішня - ту що ТМ бере з тебе.

Далі вже треба домовлятися - можна все на себе брати (абонент додатково не платить) щоб стимулювати оплати в терміналах, можна ділити.

 

Мобільщики наприклад взагалі нічого не платять , заробіток ТМ тільки з абонента на них.

 

Варто одразу будувати щонайменше з двома мережами, бо апарати, по крайній мірі у нашому місті, переважно належать не мережі, а дилерам , які від мережі до мережі скачуть як зайці .

Тобто сьогодні це термінало Платйожки , а завтра вже Ізіпей - реальна історія.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

elephant, дякую за відповідь)

 

Але мене більше цікавить чи є якісь нюанси при заключенні договору з такими системами і яка абон база повинна бути, що б вони були зацікавлені в заключенні договору? чи є якісь обмеження в цьому плані?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

elephant, дякую за відповідь)

 

Але мене більше цікавить чи є якісь нюанси при заключенні договору з такими системами і яка абон база повинна бути, що б вони були зацікавлені в заключенні договору? чи є якісь обмеження в цьому плані?

 

Я не чув про щось подібне. Хіба що як виняток ОСМП(ті що qiwi тепер ) колись (!) хотіли гарантовано оплат на таку-то суму в місяць. Про цей момент теж можна домовлятися - для початку відсоток комісії такий то, як буде наприклад більше 50 тисяч проходити в місяць зменшуємо до такого то і так далі .

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

...

3) білінг відповідає так/ні і повертає якусь додаткову інформацію - наприклад ПІБ абонента, щоб він міг переконатися, що він свій ідентифікатор ввів а не сусіда .

4) корисно також повертати баланс , чи рекомендований платіж , щоб абонент бачив скільки йому треба заплатити ;

...

 

А так можно? Не наедут что "личные данные афишируете" и всё такое?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

...

3) білінг відповідає так/ні і повертає якусь додаткову інформацію - наприклад ПІБ абонента, щоб він міг переконатися, що він свій ідентифікатор ввів а не сусіда .

4) корисно також повертати баланс , чи рекомендований платіж , щоб абонент бачив скільки йому треба заплатити ;

...

 

А так можно? Не наедут что "личные данные афишируете" и всё такое?

чому афішуємо? ;) Клієнт вводить свій унікальний номер ОР, щоби переконатись що це справді він. То вже "любопитній Варварі" приписати "взлом бази даних" :)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Если посмотреть вперед, то мне кажется что приват, все эти недоразумения, типа "Фамільним", выдавит как вид.

Терминалы уже сегодня по всему городу,

коммисия с клиента 0,

коммисия с провайдера 1%.

RU_Протокол подключения Предприятия к системе приема платежей в ПриватБанке.pdf

Приложения для телекоммуникации (HTTP интерфейс).pdf

 

Это как бы комплекс с http://local.com.ua/forum/topic/30653-укос-2011-как-заработать-на-мобильном-операторе/

 

Нечего личного.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

×
×
  • Створити нове...