Перейти до

земля під прокладку кабеля.


Рекомендованные сообщения

Вітання всім.

Можливо хтось вже стикався з подібним і може прояснити.

Потрібно прокласти оптику в грунт і для цього зробили топозйомку місцевості, погодили трасу прокладки з органами місцевого самоврядування, отримали дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту.

Тепер стоїть питання у розробці цієї документації для подальшого підписання договору сервітуту, проте землевпорядна організація (єдина в районі) абсолютно не в курсі яким чином робити подібну документацію із землеустрою і пропонує закопати кабель без документів.

Проконсультуйте, будь ласка, чи по правильному шляху йдемо з метою легального будівництва даної лінії, і що потрібно робити далі... Підкажіть також, хто як закопує кабель, щоб декларації на початок будівництва реєстрували в ДАБІ... Чи має хтось уже готову подібну документацію, щоб я міг показати її нашим землевпорядчикам?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • Відповіді 59
  • Створено
  • Остання відповідь

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ЗУ "Про змелеустрій" Стаття 55-1. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту Встановлення меж частини земельно

укртелеком, атраком и т.д. землеотвод не делает. дальше думайте сами.

Идете правильным путем. Не вздумайте закапывать кабло по нелегалу иначе всё что сделали ранее коту под хвост и бабки просто просрете. Если ваши землеустроители не знают "что делать" вот тут поищите других землеустроителей, которым не надо долго объяснять что да как. Им и платите деньги за работу.

Відредаговано zachott
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Во что тут написано...

 

http://land.gov.ua/kadastr-i-reiestratsiia/novyi-poriadok-reiestratsii.html

Послідовність проведення державної реєстрації земельної ділянки визначається Порядком ведення Державного земельного кадастру.
Першим кроком у процесі проведення реєстрації земельної ділянки є подання державному кадастровому реєстратору заяви про державну реєстрацію земельної ділянки.
Право на подання такої заяви мають:
особа, якій за рішенням органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування надано дозвіл на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки у разі її передачі у власність чи користування із земель державної чи комунальної власності, або уповноважена нею особа;
власник земельної ділянки, користувач земельної ділянки державної чи комунальної власності (у разі поділу чи об’єднання раніше сформованих земельних ділянок) або уповноважена ними особа;
орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування (у разі формування земельних ділянок відповідно державної чи комунальної власності).
До заяви в обов’язковому порядку додаються:
оригінал погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у разі, коли така документація підлягає обов’язковій державній експертизі);
електронний документ, який містить відомості про результати робіт із землеустрою та оцінки земель і є підставою для  внесення даних до Державного земельного кадастру;
документ, що підтверджує оплату послуг з державної реєстрації земельної ділянки.
Державний кадастровий реєстратор у момент надходження до нього заяви про державну реєстрацію земельної ділянки перевіряє:
повноваження особи, що звернулася з такою заявою;
наявність повного пакета документів, необхідних для внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру;
розташування об’єкта Державного земельного кадастру на території дії його повноважень;
придатність електронного документа для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру.
У разі відповідності заяви разом з документами вимогам, визначеним законодавством, державний кадастровий реєстратор приймає заяву до розгляду по суті та обліковує її шляхом реєстрації у Державному земельному кадастрі з присвоєнням їй реєстраційного номера та фіксацією дати її реєстрації.
Заява реєструється в день її надходження в порядку черговості.
Дата реєстрації заяви у Державному земельному кадастрі є датою її прийняття.
Законодавством визначено строк проведення державної реєстрації земельної ділянки, який становить 14 календарних днів з дня реєстрації заяви.
Протягом визначеного строку державний кадастровий реєстратор опрацьовує подані документи і за результатами проведеної роботи здійснює державну реєстрацію земельної ділянки:
- за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру присвоює кадастровий номер земельній ділянці;
- відкриває Поземельну книгу та вносить відомості до неї (крім відомостей про затвердження документації із землеустрою, на підставі якої здійснена державна реєстрація земельної ділянки, а також про власників, користувачів земельної ділянки);
- робить позначку на титульному аркуші документації із землеустрою про проведення перевірки електронного документа та внесення відомостей до Державного земельного кадастру та повертає заявникові таку документацію.
Проставлення державним кадастровим реєстратором зазначеної позначки є підставою для передачі відповідної документації на затвердження органу державної влади або органу місцевого самоврядування (у разі, коли згідно із законом така документація підлягає затвердженню відповідним органом).
На підтвердження державної реєстрації земельної ділянки державний кадастровий реєстратор на безоплатній основі надає витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
Державний кадастровий реєстратор може приймати рішення про відмову у державній реєстрації земельної ділянки в разі:
- невідповідності поданих документів вимогам законодавства;
- розташування в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини;
- розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого державного кадастрового реєстратора;
- подання заявником документів не в повному обсязі.
У таких випадках державний кадастровий реєстратор не пізніше наступного робочого дня з моменту прийняття рішення про відмову у внесенні відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру видає або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення заявникові таке рішення.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6. Оператори телекомунікацій, які відповідно до цього Закону 

внесені до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, 

телекомунікацій, мають право вимагати від власників земельних 

ділянок або землекористувачів установлення сервітутів до категорії 

земель, визначених Земельним кодексом України ( 2768-14 ), для 

прокладання під землею телекомунікаційних мереж та/або усунення їх 

пошкоджень. Розмір плати (тарифи) за встановлення земельного 

сервітуту для прокладання під землею та/або усунення пошкоджень 

телекомунікаційних мереж для власників або землекористувачів 

установлює Кабінет Міністрів України.

{ Частина шоста статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законом 

N 3566-VI ( <a href="http://zakon3.rada.g...s/show/3566-17" target="_blank">3566-17 ) від 05.07.2011 }

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

6. Оператори телекомунікацій, які відповідно до цього Закону 

внесені до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, 

телекомунікацій, мають право вимагати від власників земельних 

ділянок або землекористувачів установлення сервітутів до категорії 

земель, визначених Земельним кодексом України ( 2768-14 ), для 

прокладання під землею телекомунікаційних мереж та/або усунення їх 

пошкоджень. Розмір плати (тарифи) за встановлення земельного 

сервітуту для прокладання під землею та/або усунення пошкоджень 

телекомунікаційних мереж для власників або землекористувачів 

установлює Кабінет Міністрів України.

{ Частина шоста статті 10 із змінами, внесеними згідно із Законом 

N 3566-VI ( <a href="http://zakon3.rada.g...s/show/3566-17" target="_blank">3566-17 ) від 05.07.2011 }

 

Но, к сожалению, этот вопрос может быть сложнее, чем кажется. Плата за установление сервитута расчитывается по определенной формуле, в которой немаловажной составляющей является нормативно-денежная оценка земли. Данную оценку провели не все (можно даже сказать почти никто), а у некоторых гор/пос советов официально не установлены границы населенных пунктов! Вот в связи с этими обстоятельствами в таких населенных пунктах заключить земельный сервитут с местным органом власти ой как проблематично. Причем вопрос заключения сервитута проходит через голосование депутатов, которые очень чутко прислушиваются к председателю "голове". Остается вариант решение вопроса через суд, НО коллегиальный орган нереально обязать что-либо сделать в судебном порядке.

 2t_c начните с малого - обратитесь в компетентную землеустроительную компанию и пускай они подготовят Вам все необходимые документы на сессию 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про внесення змін до деяких законів України
щодо спрощення умов доступу
на ринок телекомунікаційних послуг


( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2012, N 5, ст.35 )


Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

I. Внести зміни до таких законів України:

1. У Законі України "Про телекомунікації" ( 1280-15 )
(Відомості Верховної Ради України, 2004 р., N 12, ст. 155, N 48,
ст. 526; 2006 р., N 14, ст. 116, N 22, ст. 188, N 30, ст. 258;
2010 р., N 10, ст. 105, N 34, ст. 482, N 38, ст. 504; 2011 р.,
N 18, ст. 126):

1) у частині шостій статті 10 слова "Особи, які відповідно до
цього Закону отримали ліцензію на здійснення діяльності у сфері"
замінити словами "Оператори телекомунікацій, які відповідно до
цього Закону внесені до реєстру операторів, провайдерів
телекомунікацій";

2) у частині першій статті 18:

доповнити пунктом 4-1 такого змісту:

"4-1) встановлює Правила здійснення діяльності у сфері
телекомунікацій";

пункт 20 викласти в такій редакції:

"20) встановлює порядок ведення і веде реєстр операторів,
провайдерів телекомунікацій";

3) у частині третій статті 38 слова "засобів телекомунікацій
до телекомунікаційних мереж загального користування" замінити
словами "технічних засобів до телекомунікаційної мережі
оператора";

4) у частині першій статті 39:

пункт 1 викласти в такій редакції:

"1) здійснювати діяльність у сфері телекомунікацій відповідно
до законодавства за умови включення до реєстру операторів,
провайдерів телекомунікацій, а у визначених законом випадках також
за наявності відповідних ліцензій та/або дозволів";

у пункті 13 слова "відповідно до закону" замінити словами "в
обсягах, порядку і строки, визначені законодавством";

5) статтю 42 викласти в такій редакції:

"Стаття 42. Здійснення діяльності у сфері телекомунікацій

1. Діяльність у сфері телекомунікацій здійснюється за умови
включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, а у
визначених законом випадках також за наявності відповідних
ліцензій та/або дозволів.

2. Суб'єкти господарювання, які бажають здійснювати
діяльність у сфері телекомунікацій, зобов'язані не менш як за
місяць до її початку подати до НКРЗ заяву про включення до реєстру
операторів, провайдерів телекомунікацій за формою, що
затверджується НКРЗ. До заяви заявник додає витяг з Єдиного
державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

У разі якщо вид діяльності, що має намір здійснювати суб'єкт
господарювання, потребує отримання ліцензії та/або дозволів, то
одночасно із заявою на реєстрацію подається заява та пакет
документів на отримання ліцензії та/або дозволів.

3. Рішення про включення суб'єкта господарювання до реєстру
операторів, провайдерів телекомунікацій приймається НКРЗ протягом
10 робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви суб'єкта
господарювання.

Повідомлення про включення суб'єкта господарювання до реєстру
операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗ направляє заявнику
протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення.

4. Заява суб'єкта господарювання залишається без розгляду у
разі, якщо:

1) подана (підписана) особою, яка не має на це повноважень;

2) заповнена з порушенням встановленої НКРЗ форми;

3) не наданий витяг з Єдиного державного реєстру юридичних
осіб та фізичних осіб - підприємців.

Про залишення заяви про включення до реєстру операторів,
провайдерів телекомунікацій без розгляду заявник інформується в
письмовій формі із зазначенням відповідних підстав протягом 10
робочих днів з дня реєстрації заяви.

У разі усунення причин, що були підставою для залишення заяви
без розгляду, суб'єкт господарювання може повторно подати заяву
про включення до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій,
яка розглядається НКРЗ у порядку, встановленому частиною третьою
цієї статті.

5. У разі зміни даних, зазначених у заяві про включення до
реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, суб'єкт
господарювання зобов'язаний повідомити про них НКРЗ протягом 30
робочих днів з дня виникнення змін. Рішення про внесення змін до
реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій приймається НКРЗ
протягом 10 робочих днів з дня реєстрації відповідного
повідомлення суб'єкта господарювання.

6. НКРЗ має право самостійно вносити відповідні зміни до
реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій у разі припинення
діяльності суб'єкта господарювання у сфері телекомунікацій.

7. Ліцензуванню підлягають такі види діяльності у сфері
телекомунікацій:

1) надання послуг фіксованого телефонного зв'язку з правом
технічного обслуговування та експлуатації телекомунікаційних мереж
і надання в користування каналів електрозв'язку:

місцевого;

міжміського;

міжнародного;

2) надання послуг фіксованого телефонного зв'язку з
використанням безпроводового доступу до телекомунікаційної мережі
з правом технічного обслуговування і надання в користування
каналів електрозв'язку:

місцевого;

міжміського;

міжнародного;

3) надання послуг рухомого (мобільного) телефонного зв'язку з
правом технічного обслуговування та експлуатації
телекомунікаційних мереж і надання в користування каналів
електрозв'язку;

4) надання послуг з технічного обслуговування та експлуатації
телекомунікаційних мереж, мереж ефірного теле- і радіомовлення,
проводового радіомовлення та телемереж";

6) статтю 44 викласти в такій редакції:

"Стаття 44. Правила здійснення діяльності у сфері
телекомунікацій та ліцензійні умови

1. Правила здійснення діяльності у сфері телекомунікацій є
нормативно-правовим актом, що містить перелік організаційних,
кваліфікаційних, технологічних вимог, обов'язкових для виконання
при здійсненні певного виду діяльності у сфері телекомунікацій, що
не підлягає ліцензуванню.

2. Ліцензійні умови є нормативно-правовим актом, що містить
вичерпний перелік організаційних, кваліфікаційних, технологічних
та інших спеціальних вимог, обов'язкових для виконання при
здійсненні виду діяльності у сфері телекомунікацій, що підлягає
ліцензуванню.

3. Правила здійснення діяльності у сфері телекомунікацій та
ліцензійні умови встановлює НКРЗ відповідно до цього Закону.

4. НКРЗ може включати до ліцензій на здійснення діяльності у
сфері телекомунікацій для окремих операторів особливі умови";

7) у частині першій статті 62:

після слова "мереж" доповнити словами "фіксованого зв'язку";

слова "за винятком послуг, що надаються з використанням
безпроводового доступу" виключити;

доповнити абзацом другим такого змісту:

"Загальнодоступні телекомунікаційні послуги можуть надаватися
з використанням технологій проводового та/або безпроводового
доступу";

8) у частині п'ятій статті 64 слова "монопольне (домінуюче)
становище на ринку телекомунікацій і діяльність яких поширюється
на всю територію України" замінити словами "монопольне (домінуюче)
становище або мають істотну ринкову перевагу на ринках відповідних
телекомунікаційних послуг";

9) частину першу статті 70 після слів "відповідної ліцензії"
доповнити словами "а якщо вид діяльності не ліцензується - на
строк не менше п'яти років".

2. У Законі України "Про радіочастотний ресурс України"
( 1770-14 ) (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., N 48,
ст. 526; 2006 р., N 18, ст. 155, N 22, ст. 188; 2010 р., N 38,
ст. 503; 2011 р., N 41, ст. 413):

1) у пункті 8 частини третьої статті 16 слова "і реалізацію"
виключити;

2) у частині дванадцятій статті 26 слова "на реалізацію, а
також" виключити;

3) у статті 29:

у частинах першій та другій слова "реалізація" та
"реалізації" виключити;

у частині четвертій:

в абзаці першому слова "або здійснювати їх реалізацію"
виключити;

в абзацах третьому, четвертому та шостому слова "або
реалізацію" виключити;

частину четверту після абзацу першого доповнити двома новими
абзацами такого змісту:

"Радіоелектронні засоби та випромінювальні пристрої, що
ввозяться з-за кордону, реалізуються та експлуатуються в Україні,
повинні мати виданий в установленому порядку документ про
підтвердження їх відповідності стандартам та бути промаркованими
обліковими марками, що підтверджують законність їх ввезення,
реалізації та експлуатації в Україні і забезпечують контроль за їх
обігом.

Порядок маркування радіоелектронних засобів та
випромінювальних пристроїв, що ввозяться з-за кордону,
реалізуються та експлуатуються в Україні, а також розмір плати за
покриття витрат встановлює Кабінет Міністрів України".

У зв'язку з цим абзаци другий - шостий вважати відповідно
абзацами четвертим - восьмим;

в абзаці першому частини п'ятої слова "або реалізацію"
виключити;

4) у статті 31:

частину другу виключити;

частини третю та четверту викласти в такій редакції:

"3. Оператор телекомунікацій, який має відповідну ліцензію на
користування радіочастотним ресурсом, може в порядку,
передбаченому цим Законом, претендувати на отримання ліцензій на
додаткові смуги радіочастот.

4. Строк дії ліцензії на користування радіочастотним ресурсом
України встановлюється НКРЗ, але не може бути меншим п'яти років.
У разі якщо на день видачі ліцензії Планом використання
радіочастотного ресурсу України встановлений строк припинення
розвитку та використання відповідної радіотехнології менше п'яти
років, строк дії ліцензії не може бути більшим за строк,
зазначений у Плані використання радіочастотного ресурсу України";

5) у статті 32:

частину другу виключити;

у частині одинадцятій слова "одночасно з копією рішення про
видачу або про відмову у видачі ліцензії на здійснення діяльності
у сфері телекомунікацій України" замінити словами "протягом п'яти
робочих днів з дня його прийняття";

6) частину п'яту статті 33 викласти в такій редакції:

"5. Підставами для прийняття рішення про відмову у видачі
ліцензії є:

1) невідповідність змісту поданих документів Плану
використання радіочастотного ресурсу України;

2) невиконання умов електромагнітної сумісності відповідно до
висновків УДЦР;

3) недостовірність даних у документах, поданих заявником для
отримання ліцензії;

4) невідповідність заявника та поданих документів вимогам
ліцензійних умов користування радіочастотним ресурсом;

5) раніше прийняте рішення щодо видачі ліцензії на смугу
радіочастот, що заявляється (у разі визначення Планом використання
радіочастотного ресурсу України виключного права користування
частотами), крім випадків, передбачених статтею 38 цього Закону;

6) раніше прийняте рішення про видачу ліцензії на
користування радіочастотним ресурсом, що заявляється, на
конкурсних або тендерних засадах, крім випадків, передбачених
статтею 38 цього Закону";

7) у статті 40:

у частині четвертій слова "нові ліцензії на вид діяльності у
сфері телекомунікацій та" замінити словами "нову ліцензію", а
слова "зазначені ліцензії" замінити словами "зазначену ліцензію";

у частині п'ятій слова "нових ліцензій на вид діяльності у
сфері телекомунікацій та" замінити словами "нової ліцензії".

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його
опублікування.

2. Кабінету Міністрів України в шестимісячний строк з дня
набрання чинності цим Законом:

привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим
Законом;

забезпечити приведення центральними органами виконавчої влади
їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.


Президент України В.ЯНУКОВИЧ

м. Київ, 5 липня 2011 року
N 3566-VI 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ЗУ "Про змелеустрій" Стаття 55-1. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту

Встановлення меж частини земельної ділянки, на яку
поширюються права суборенди, сервітуту, проводиться відповідно до
топографо-геодезичних і картографічних матеріалів.
Технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж
частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди,
сервітуту, включає:
а) пояснювальну записку;
б) технічне завдання на складання документації, затверджене
замовником документації;
в) кадастровий план земельної ділянки із зазначенням меж
частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди,
сервітуту;
г) матеріали польових геодезичних робіт;
ґ) копії документів, що є підставою для виникнення прав
суборенди, сервітуту.

 

покажите это вашей местной землеустроительной организации :)

Відредаговано White shadow
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)

ЗУ "Про змелеустрій" Стаття 55-1. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту

 

покажите это вашей местной землеустроительной организации :)

 

Так якраз це я їм і показував, але у відповідь 5-ти хвилинний ступор. Землевпорядчики говорять, що земельна ділянка повинна вже бути сформована і закріплена за міською радою, а потім з неї вже виділяти частинку для проходження кабелю. Відповідно пропонують мені профінансувати проект землеустрою про землевідведення на користь міськради. Ще цікавим є той факт, що об'єкт лінійний, довжиною в 5 км і попадає у кілька кадастрових кварталів та кілька зон, які за публічною кадастровою картою належать до двох нас. пунктів за КОАТУУ. Землевпорядники взагалі не знають як сформувати таку зем. ділянку, а я не знаю чим їм допомогти...

 

Сьогодні телефонував ще до кількох землевпорядних контор, у відповідь одне і те ж: "Ми такого ще не робили, зверніться в іншу організацію..."

Відредаговано t_c
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Укртелеком? Да, что-то делает, без вопросов. Вредит психике своим адсл интернетом.

Сори за оффтоп))

 

 

А не проще ли взять образец похожей документации и с его копией подойти в землеуправление? Эсли так они не знают что делать то пусть сделают по образцу. Главное чтобы по факту печати поставили где надо.

 

По нелегалке лучше не хоронить кабель...

Відредаговано H_U_L_K
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А не проще ли взять образец похожей документации и с его копией подойти в землеуправление? Эсли так они не знают что делать то пусть сделают по образцу. Главное чтобы по факту печати поставили где надо.

 

100% простіше, але зразок документації ще мати в наявності потрібно... може хто з присутніх поділиться?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Идете правильным путем. Не вздумайте закапывать кабло по нелегалу иначе всё что сделали ранее коту под хвост и бабки просто просрете. Если ваши землеустроители не знают "что делать" вот тут поищите других землеустроителей, которым не надо долго объяснять что да как. Им и платите деньги за работу.

а мона с этого момента по подробнее кому капнуть на незаконно закопанную оптику ??

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 03.04.2013 р. N 5602/17/7-13
Головному управлінню Держземагентства у Херсонській області

Державним агентством земельних ресурсів України розглянуто ваш лист від 06.02.2013 N 10/1-12/668 та по суті порушених питань повідомляється наступне.

Зміст, види права сервітуту, порядок встановлення, його дія та припинення визначені (встановлені) правовими нормами цивільного та земельного законодавства.

Відповідно до Цивільного та Земельного кодексів України (далі - Кодексу) право користування чужою земельною ділянкою або іншим нерухомим майном полягає у можливості проходу, проїзду через чужу земельну ділянку, прокладання та експлуатації ліній електропередачі, зв'язку і трубопроводів, забезпечення водопостачання, меліорації тощо.

Згідно із статтею 16 Закону України "Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів" (далі - Закону) підприємства, які будують чи експлуатують об'єкти енергетики та передачі електричної енергії, мають право використовувати земельні ділянки за договором про встановлення земельного сервітуту з власником чи користувачем земельної ділянки для розміщення об'єктів, зазначених у частині четвертій цієї статті, на праві постійних або строкових земельних сервітутів.

Постійні земельні сервітути можуть встановлюватися для розміщення споруд опорних конструкцій повітряних ліній електропередачі, трансформаторних підстанцій, розподільних пунктів, пристроїв і споруд.

Строкові земельні сервітути можуть встановлюватися на період будівництва чи проведення планових ремонтних робіт об'єктів передачі електричної енергії.

Земельні сервітути щодо права будівництва та обслуговування об'єктів передачі електричної енергії встановлюються на підставі договору про встановлення земельного сервітуту між експлуатуючим підприємством та власниками чи постійними користувачами земельних ділянок, укладеному в порядку, встановленому Цивільним кодексом України.

У відповідності до статті 14 зазначеного Закону об'єкти передачі електричної енергії можуть розміщуватися на земельних ділянках усіх категорій земель без зміни їх цільового призначення.

Згідно із статтею 126 Кодексу право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Статтею 79-1 Кодексу встановлено, що державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.

При цьому відповідно до частини шостої статті 21 Закону України "Про Державний земельний кадастр" відомості про межі частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту, вносяться до Державного земельного кадастру на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди, сервітуту.

Також слід зазначити, що пунктом 7 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 6 вересня 2012 року N 5245-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" встановлено, що з дня набрання чинності цим Законом землі державної та комунальної власності в Україні вважаються розмежованими. Пунктами 3 та 4 визначено землі, які з дня набрання чинності цим Законом вважаються державними чи комунальними.

Статтею 122 Земельного кодексу України визначено повноваження органів виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування.

Відредаговано Belomor
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

К вышеизложенному так же стоит добавить 

 

Земельный Кодекс

 

Стаття 79-1. Формування земельної ділянки як об'єкта цивільних прав

 

1. Формування земельної ділянки полягає у визначенні земельної ділянки як об'єкта цивільних прав. Формування земельної ділянки передбачає визначення її площі, меж та внесення інформації про неї до Державного земельного кадастру.

 

 

9. Земельна ділянка може бути об'єктом цивільних прав виключно з моменту її формування (крім випадків суборенди, сервітуту щодо частин земельних ділянок) та державної реєстрації права власності на неї.

 

10. Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки здійснюється після державної реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі.

 

 

 

 

 

Стаття 98. Зміст права земельного сервітуту

 

  1. Право земельного сервітуту - це право власника або землекористувача земельної ділянки на обмежене платне або безоплатне користування чужою земельною ділянкою (ділянками).

 

 

Стаття 99. Види права земельного сервітуту

в) право прокладання та експлуатації ліній електропередачі, зв'язку, трубопроводів, інших лінійних комунікацій;

 

 

 

Стаття 100. Порядок встановлення земельних сервітутів

2. Земельний сервітут може бути встановлений договором між особою, яка вимагає його встановлення, та власником (володільцем) земельної ділянки.

 

Договір про встановлення земельного сервітуту підлягає державній реєстрації в порядку, встановленому для державної реєстрації прав на нерухоме майно (Наказ Міністерства юстиції України від 7 лютого 2002 року N 7/5 (Наказ втратив чинність

згідно з наказом Міністерства юстиції України від 14 грудня 2012 року N 1844/5)).

 

 

Стаття 75. Землі зв'язку

 

1. До земель зв'язку належать земельні ділянки, надані під повітряні і кабельні телефонно-телеграфні лінії та супутникові засоби зв'язку.

 

2. Землі зв'язку можуть перебувати у державній, комунальній та приватній власності.

 

  1. Уздовж повітряних і підземних кабельних ліній зв'язку, що проходять поза населеними пунктами, а також навколо випромінювальних споруд телерадіостанцій та радіорелейних ліній встановлюються охоронні зони.

Відредаговано Belomor
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ПОСТАНОВА КМУ від 29 січня 1996 р. N 135

Про затвердження Правил охорони ліній електрозв'язку

 

 

21. Обласні, Київська та Севастопольська міські, районні, районні в містах Києві та Севастополі державні адміністрації, сільські, селищні, міські Ради під час надання для будівництва земельних ділянок, по яких проходять лінії електрозв'язку, повинні позначати проходження лінії на плані, що видається забудовнику, і вимагати від нього попереднього узгодження будівельних робіт з відповідними операторами телекомунікацій, а також надавати операторам телекомунікацій у разі їх звернення інформацію щодо позначення на відповідних картах (планах) проходження ліній електрозв'язку.

 

(пункт 21 із змінами, внесеними згідно з постановою


Это шоб просто так не закапывать в землю.  :) 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я думаю что ребята из землеустрою в недоумении поскольку у них земельные участки комунальной собственности не сформированы как таковые.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ЗАКОН УКРАЇНИ


Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення порядку державної реєстрації речових прав на земельні ділянки державної та комунальної власності у зв'язку з їх розмежуванням

Верховна Рада України постановляє:

I. Внести зміни до таких законів України:

1. У Законі України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., N 18, ст. 141; 2012 р., N 8, ст. 61; із змінами, внесеними законами України від 4 липня 2012 року N 5037-VI, від 6 вересня 2012 року N 5206-VI та від 16 жовтня 2012 року N 5461-VI):

1) частину шосту статті 3 доповнити словами та цифрами "та статтею 4-1 цього Закону";

2) частину другу статті 4 доповнити словами та цифрами "крім випадків, передбачених статтею 4-1 цього Закону";

3) доповнити статтею 4-1 такого змісту:

"Стаття 4-1. Особливості державної реєстрації речових прав на земельні ділянки державної та комунальної власності

1. Рішення органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування про передачу земельних ділянок у власність або користування (постійне користування, оренда, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) приймається без здійснення державної реєстрації права держави чи територіальної громади на такі земельні ділянки, крім випадків, коли право власності на земельні ділянки державної або комунальної власності вже зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

2. У разі продажу земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них (оренди, суперфіцію, емфітевзису) на земельних торгах державна реєстрація права держави чи територіальної громади на них здійснюється після затвердження в порядку, встановленому Земельним кодексом України, документації із землеустрою, за якою здійснюється їх формування, до проведення таких земельних торгів.

3. Державна реєстрація права держави чи територіальної громади на земельні ділянки, які сформовані із земель державної чи комунальної власності, здійснюється після затвердження в порядку, встановленому Земельним кодексом України, документації із землеустрою, за якою здійснено таке формування, одночасно із державною реєстрацією похідного речового права на такі земельні ділянки (постійне користування, оренда, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут), крім випадків, коли рішенням відповідного органу про затвердження документації із землеустрою передбачено здійснення державної реєстрації переходу права власності на земельні ділянки.

4. При поновленні або внесенні змін до договорів суперфіцію, емфітевзису, сервітуту, оренди земельних ділянок державної чи комунальної власності, право держави чи територіальної громади на які не зареєстровано відповідно до цього Закону, державна реєстрація права власності здійснюється одночасно з державною реєстрацією права користування (сервітут), права користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), права забудови земельної ділянки (суперфіцій), права оренди земельної ділянки.

5. При наданні у постійне користування земельних ділянок державної чи комунальної власності, право держави чи територіальної громади на які не зареєстровано відповідно до цього Закону, державна реєстрація права власності здійснюється одночасно з державною реєстрацією права постійного користування такими земельними ділянками";

4) частину першу статті 16 після абзацу шостого доповнити новим абзацом такого змісту:

"У разі здійснення державної реєстрації речових прав на земельні ділянки, похідних від права власності, за відсутності державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на зазначені земельні ділянки, відповідний орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування зобов'язаний одночасно подати до органу державної реєстрації прав чи державному кадастровому реєстратору відповідну заяву про державну реєстрацію права власності держави чи територіальної громади на зазначені земельні ділянки. Рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у користування (постійне користування, оренда, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) вважається заявою про здійснення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на зазначену земельну ділянку".

У зв'язку з цим абзаци сьомий - дев'ятий вважати відповідно абзацами восьмим - десятим;

5) частину четверту статті 29 доповнити абзацом третім такого змісту:

"Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування звільняються від плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно під час проведення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки".

2. Пункт 9 розділу II "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 6 вересня 2012 року N 5245-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" викласти в такій редакції:

"9. Державна реєстрація речових прав на земельні ділянки державної та комунальної власності, зазначених у пунктах 3 і 4 цього розділу, здійснюється в порядку, встановленому законом".

3. У Законі України "Про Державний земельний кадастр" (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., N 8, ст. 61):

1) частину першу статті 41 після абзацу першого доповнити новим абзацом такого змісту:

"Внесення відомостей до Державного земельного кадастру, внесення змін до них, надання відомостей з Державного земельного кадастру за зверненням органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування здійснюються безоплатно".

У зв'язку з цим абзац другий вважати абзацом третім;

2) пункт 2 розділу VII "Прикінцеві та перехідні положення" доповнити абзацом четвертим такого змісту:

"У разі якщо кадастрові номери земельних ділянок були визначені (в тому числі на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельну ділянку), але не присвоєні до 1 січня 2013 року, такі кадастрові номери вважаються присвоєними, а земельні ділянки - зареєстрованими у Державному земельному кадастрі з моменту письмового звернення замовника документації із землеустрою, на підставі якої було визначено кадастровий номер земельної ділянки, без подання електронного документа та стягнення плати за державну реєстрацію земельної ділянки, у разі якщо така документація із землеустрою була затверджена до 1 січня 2013 року в порядку, встановленому законом".

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

2. Установити, що отримання відомостей з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна, Державного реєстру іпотек та Державного реєстру обтяжень рухомого майна у процесі державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на земельні ділянки, яке набуто відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності", здійснюється безоплатно.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Может чуть-чуть не то что спрашивал ТС, но может быть это внесет определенную ясность в ситуацию с тем что у нас сейчас творится в кадастре относительно земель коммунальной собственности.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Підкажіть також, хто як закопує кабель, щоб декларації на початок будівництва реєстрували в ДАБІ...

Без документов на право пользования земельным участком и технической документацией в ДАБИ Вы себе найдете только проблемы.
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я думаю что ребята из землеустрою в недоумении поскольку у них земельные участки комунальной собственности не сформированы как таковые.

 

власне так і є. що робити в цьому випадку?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

5. При наданні у постійне користування земельних ділянок державної чи комунальної власності, право держави чи територіальної громади на які не зареєстровано відповідно до цього Закону, державна реєстрація права власності здійснюється одночасно з державною реєстрацією права постійного користування такими земельними ділянками";

 

4) частину першу статті 16 після абзацу шостого доповнити новим абзацом такого змісту:

 

"У разі здійснення державної реєстрації речових прав на земельні ділянки, похідних від права власності, за відсутності державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на зазначені земельні ділянки, відповідний орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування зобов'язаний одночасно подати до органу державної реєстрації прав чи державному кадастровому реєстратору відповідну заяву про державну реєстрацію права власності держави чи територіальної громади на зазначені земельні ділянки. Рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про передачу земельної ділянки у користування (постійне користування, оренда, користування земельною ділянкою для сільськогосподарських потреб (емфітевзис), користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій), сервітут) вважається заявою про здійснення державної реєстрації права власності держави чи територіальної громади на зазначену земельну ділянку".

 

 

Все вірно, реєструвати то не потрібно, але ділянка повинна бути уже сформована і формуватися має яким способом: проектом відведення чи якоюсь тех. документацією?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.


×
×
  • Створити нове...