Перейти до

АМКУ заручиться підтримкою Азарова проти космічних цін мобільних операторів


Рекомендованные сообщения

Рентабельність двох операторів мобільного зв’язку «Київстар» і МТС є «нереально високою».

 

Про це 26 липня повідомив в.о. голови Антимонопольного комітету України Рафаель Кузьмін.

 

«Ми вважаємо, що рентабельність «Київстару» і МТС перевищує будь-які реальні межі і ми не будемо миритися з тим, що два підприємства, займаючи монопольне домінуюче становище, а це 90% ринку мобільного зв’язку, постійно підвищують вартість своїх послуг», – сказав Кузьмін.

 

Він навів конкретні цифри, посилаючись при цьому на зарубіжний досвід. «Рентабельність «Київстару» становить 97%, МТС – більше, ніж 50%, у той час як рентабельність мобільних операторів Іспанії – 17%, Великобританії – 9,8, країн ЄС – від 18 до 23%», – підкреслив в.о. голови АМКУ, відзначивши, що така рентабельність «Київстару» і МТС «перекладається на кожного абонента».

 

За його словами, вжиті заходи АМК вже дають результат: «У нас уже все готово, зокрема, ми дали рекомендації щодо роумінгу, і МТС і «Київстар» починають реагувати. Враховуючи, що вони є одними з найбільших платників податків, ми проводимо консультації з регулятором».

 

Крім того, в Антимонопольному комітеті розраховують на підтримку уряду. «Я буду звертатися до голови АМКУ Василя Цушка, щоб він провів консультації з Прем’єр-міністром Миколою Азаровим, і після цього ми приймемо остаточне рішення. «Київстар» і МТС заявили, що вони готові знижувати вартість своїх послуг. Питання лише в одному – на скільки?» – підкреслив Кузьмін.

 

На його переконання, тарифи повинні знизитися істотно. «Вони повинні зменшитися до такого рівня, який би дозволяв їм закладати рентабельність не більше 30%. Я переконаний, що вони знизять тарифи, у них іншого виходу просто не буде», – підсумував Рафаель Кузьмін.

 

Відзначимо, що раніше АМКУ вже рекомендував операторам знизити тарифи, пише ZN.UA.

 

Будемо знижувати рентабельність стільникового зв'язку, але підвищувати рентабельність "Домашнього Інтернету". (с) З думкою про Вас

;)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я вот не пойму, есть же конкуренция, ну пускай КС и МТС "зговорились", есть Астелит, который тоже не плохо себя чувствует. Почему вдруг свет клином сошелся на этих двух? Правильнее было бы не "регулировать" а вводить MNP, его давно нужно было вводить. А МТС и КС только изза "номеров" и не будут уменьшать тарифы, потому что никуда ты не денешься. А так - появилась акция, мигранул с одного оператора на другой, вот тебе счастье ;)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А ціни на їду і воду ніхто не хоче порівняти з європейськими? Півтори літри води з бульбашками за пів долара-долар це не надприбутки?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я вот не пойму, есть же конкуренция, ну пускай КС и МТС "зговорились", есть Астелит, который тоже не плохо себя чувствует. Почему вдруг свет клином сошелся на этих двух? Правильнее было бы не "регулировать" а вводить MNP, его давно нужно было вводить. А МТС и КС только изза "номеров" и не будут уменьшать тарифы, потому что никуда ты не денешься. А так - появилась акция, мигранул с одного оператора на другой, вот тебе счастье ;)

Тут всё дело в "стадности" народ ведь как мыслит, у меня все знакомые на мтс и похер что у них тарифы 90х., а тем временем эти операторы реальное бабло косят. Помню по весне рекламу гоняли 0 за соединение, 0 входящие.... и это в 2012году, если память не изменяет, данные платы запретили в 2005г., а у них все "чудо тарифы". Юзаю Лайф, до этого МТС был, разница реально весомая, что в деньгах, что в качестве связи (например новый год, МТС дозвонится практически не реально, Лайф - без проблем ну и т.п.) А если по теме, то давно пора цены поубавить.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я вот не пойму, есть же конкуренция, ну пускай КС и МТС "зговорились", есть Астелит, который тоже не плохо себя чувствует. Почему вдруг свет клином сошелся на этих двух? Правильнее было бы не "регулировать" а вводить MNP, его давно нужно было вводить. А МТС и КС только изза "номеров" и не будут уменьшать тарифы, потому что никуда ты не денешься. А так - появилась акция, мигранул с одного оператора на другой, вот тебе счастье :(

Тут всё дело в "стадности" народ ведь как мыслит, у меня все знакомые на мтс и похер что у них тарифы 90х., а тем временем эти операторы реальное бабло косят. Помню по весне рекламу гоняли 0 за соединение, 0 входящие.... и это в 2012году, если память не изменяет, данные платы запретили в 2005г., а у них все "чудо тарифы". Юзаю Лайф, до этого МТС был, разница реально весомая, что в деньгах, что в качестве связи (например новый год, МТС дозвонится практически не реально, Лайф - без проблем ну и т.п.) А если по теме, то давно пора цены поубавить.

 

Проблема не в тарифах, а в наших доходах, цены нормальные, и качество на уровне. Сам являюсь пользователем МТС уже 4 года. Таких вот перебоев как Вы описали регулярно не наблюдал.

 

А что по вашему тариф не 90? Я со своим мега дорогим пакетом 70 коп. минута в месяц вписываюсь в 90-120 грн. Но это мой личный телефон, звоню по делу, по факту, иногда узнать как дела у близких.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Проблема не в тарифах, а в наших доходах,
Я со своим мега дорогим пакетом 70 коп. минута в месяц вписываюсь в 90-120 грн.

Аргумент, да! :(

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Я вот не пойму, есть же конкуренция, ну пускай КС и МТС "зговорились", есть Астелит, который тоже не плохо себя чувствует. Почему вдруг свет клином сошелся на этих двух? Правильнее было бы не "регулировать" а вводить MNP, его давно нужно было вводить. А МТС и КС только изза "номеров" и не будут уменьшать тарифы, потому что никуда ты не денешься. А так - появилась акция, мигранул с одного оператора на другой, вот тебе счастье :)

Как определить тогда что я звоню на МТС, набирая 067?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Как определить тогда что я звоню на МТС, набирая 067?

Это процесс цивилизации, в 90х интернет продавали килобайтами, сейчас безлимиты с абонплатой. Может в ближайшем будущем и в моб.св. отменят минуты и введут безлим,

ведь главное не сколько трафа абонент гоняет, а то что он платит $$$, и тогда будет не важно куда я звоню, на мтс, кс или лаиф

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Как определить тогда что я звоню на МТС, набирая 067?

Операторы определяются запросом в, скажем, всеукраинскую базу номеров для правильного рейтинга. Абоненты могут делать запросы к той же базе, скажем по веб интерфейсу, но если подумать, человек звонит ну 10 людям постоянно. Все эти люди стараются быть на одном операторе. т.е. большинству и думать не стоит по этому поводу.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від vit75
      12-го числа пропав дротовий нет. Тариф Київстар-бізнес-200. Телефоную на 0800.. Кажуть - у вас борг. Кажу - не може бути. Все оплачено. Вони - ой вибачте у нас збій, в білінгу, нараховує подвійну абонплату, помилково. Вас тому виключили. Кажу - так включіть. Вони - ми не можемо, ви оплатіть наперед, подвійну а потім, в січні має бути перерахунок...
      Національний оператор... Йопть...
    • Від vit_
      Цікаво, куди дивляться наші славетні спец. органи ?!
      Під носом працює руська агентура!

      https://biz.censor.net/news/3377753/vlasnyk_kyyivstaru_vyrishyv_prodaty_rosiyiskogo_mobilnogo_operatora_bilayin
       
    • Від pavlabor
      Сьогодні, 15 грудня, Антимонопольний  комітет України оштрафував оператора телекомунікацій ТОВ «Лайфселл» за порушення статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», а саме - поширення неправдивої та неточної інформації щодо лідерства у наданні певних послуг.
      Антимонопольний комітет встановив, що в різні періоди рекламної кампанії «Лайфселл» поширював такі твердження:
      «Приєднуйтесь до лідера нового покоління Інтернету! Краще покриття 4,5G», обґрунтовуючи вказане твердження наявністю лідерства у кількості спектру в діапазонах 2600 МГц та 1800 МГц в перерахунку на одного абонента. Водночас про якості лідера четвертого покоління інтернету свідчить не лише цей параметр, а низка: щільність розміщення базових станцій, ємність радіомережі, її оптимальні налаштування, кількість абонентів та їхня активність тощо. 
      «№ 1 В РОУМІНГУ ДЛЯ ІНТЕРНЕТУ», на основі порівняння вартості своїх базових тарифів з базовими тарифами конкурентів. При цьому не враховувалося наповнення базових пакетів (наприклад, конкуренти пропонували додаткові послуги безлімітного меседжингу, а відповідач - ні).
      «# 1 ДЛЯ СМАРТФОНІВ», обґрунтовуючи це твердження визначеним на основі опитування відсотком проникнення смартфонів у власній мережі мобільного оператора. Водночас пересічний споживач, який не є спеціалістом у телекомунікаціях, може не зрозуміти це роз’яснення та сприймати його як твердження про лідерство у якості надання послуг у порівнянні з конкурентами.
      На основі аналізу зібраних даних Комітет дійшов висновку, що поширення оманливої інформації щодо «лідерства» в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології, могло надати ТОВ «Лайфселл» неправомірних переваг та поставити компанію у більш вигідне становище в порівнянні з конкурентами.  Відтак поведінку оператора визнано недобросовісною конкуренцією та накладено штраф у розмірі 10 467 543 грн.
    • Від avtoritetik
      Доброго часу.
      Шукаю представника компанії Київстар, який має змогу розписати цінову політику компанії в населених пунктах (села) Житомирського району та в самому обласному центрі (м.Житомир), що до надання інтернет послуг для інших інтернет-провайдерів (операторів).
      Цікавить цінова політика на канал інтернету:
      200 Мбіт/сек
      300 Мбіт/сек
      500 Мбіт/сек
      700 Мбіт/сек
      1 Гбіт/сек
       
      Також якщо є в кого можливість розрахувати послугу транспортування м.Житомир по Житомирському районі, швидкість каналу вище перечислена.
       
      П.С. Потрібно зрозуміти на скільки цільове та правильне використання фінансів можна для себе знайти, що до закупівлі послуг в компанії Київстар.
    • Від Александр_VOLS
      Доброго дня! Компанія "ПроектБудАльянс" підрядник Київстар "Домашній інтернет" шукає оптичну бригаду для виконання аварійно-відновлювальних та монтажних робіт на мереж FTTB. Готові взяти на постійній основі, субпідрядник та інше. В разі необхідності надаємо всі матеріали та інструмент. Компенсуємо транспортні витрати. Для зв'язку - 0632915076 Олександр.
×
×
  • Створити нове...