Перейти до

0-800 ч-з SIP


Рекомендованные сообщения

Доброго дня. Читаю форум давно, але пишу вперше. ;) І на УКОС були вперше. :)

 

Для провайдера ~15k абонентів задумуємося про 0-800 для технічної і інформаційної підтримки. Мета — 1 [безкоштовний] номер для всіх абонентів (зараз є багатоканальний міський і декілька мобільних), IP-станція Asterisk.

 

Вхідними дзвінками наговорюємо ~ 7 000 хв/міс.

 

Хтось може порадити постачальника 0-800 з SIP-каналом, щоб відразу передавати дзвінки на Asterisk? На початок треба 3-4 канали.

 

На крайній випадок, 0-800 з переадресацією на багатоканальний міський номер (приватний місцевий оператор).

 

P.S.

Можливо в когось є досвід з впровадження 0-800 і це не вартує зусиль і коштів? 

 

Дякую!

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)

Дякую!

 

І Укртелеком і Вега мутно пояснюють як це буде працювати через SIP. Швидше за все треба буде купувати окремо SIP-номери, окремо 0-800, а потім прив’язувати 0-800 на їх номери.

Відредаговано Lufa
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

а цена  такого номера?

 

Є один сайт, який пропонує 0-800 номер за 500 грн разово + 50 грн/міс за 1 канал. 

 

1 хв зв’язку ~ 0,6 грн.

 

Але сайт якийсь дивний, не зрозуміло який оператор. Тому цікавить чим користуються люди...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

дохера 

 

Ну я так прикидаю, 3-4 тис грн/міс. Можна оптимізовувати дзвінки — приймати на 0-800, але після короткої розмови передзвонювати з безліміток.

 

А як переважно організовують роботу техпідтримки/кол-центру? Набирати "кожної тварі по парі" (операторів GSM)? Life, свого часу нас за таке забанив. зараз маємо багатоканальний міський, але люди хочуть мобілки, від міських відмовляються. Хіба що брати багатоканальні від GSM-операторів? Теж мабуть не дешево.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

дохера 

 

Ну я так прикидаю, 3-4 тис грн/міс. Можна оптимізовувати дзвінки — приймати на 0-800, але після короткої розмови передзвонювати з безліміток.

 

А як переважно організовують роботу техпідтримки/кол-центру? Набирати "кожної тварі по парі" (операторів GSM)? Life, свого часу нас за таке забанив. зараз маємо багатоканальний міський, але люди хочуть мобілки, від міських відмовляються. Хіба що брати багатоканальні від GSM-операторів? Теж мабуть не дешево.

 

звонки на 0 800 бесплатно, особенно прикольно когда абориген с айю 50  пытается сам настроить ротуре и на него уходят порядка 30-40 минут времени. тут проще уже перезванивать к абонентам.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 

особенно прикольно когда абориген с айю 50  пытается сам настроить ротуре и на него уходят порядка 30-40 минут времени. тут проще уже перезванивать к абонентам.

Так, звичайно.

 

Тому є ідея обмежити тривалість дзвінка (адміністративно, або технічно) і після вияснення типу проблеми (КТБ/інтернет/фінанси) відповідний працівник передзвонює абоненту.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

справа в тому що 0 800 з мобільного - не безкоштовно. Можливо подивитись в сторону короткого мобільного номеру, зробити голосове меню і як вибере тип звернення, щоб відповідний працівник - передзвонював...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)
справа в тому що 0 800 з мобільного - не безкоштовно.

 

Таки безкоштовно. Принаймні замовник послуги 0-800 сам може вибрати платно з мобілок чи безплатно (хто платить). Спеціально взнавали.

Відредаговано Lufa
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 

ИМХО, идея утопическая. Зачем еще такие траты.

Дякую.

 

Як реалізовано у Вас?  Скільки ліній, скільки напрямків (GSM-операторів)?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Датагруп, может сделать переадресацию с 0-800 на ваши номера (ну и выдать 0-800), цены хз

 

http://www.datagroup.ua/ru/uslugi/gotovyie-resheniya/organizacziya-kontakt-czentra

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

0-800 люди боятся + дорого если использовать для техподдержки.
Можно сделать многоканальный номер у Лайфа - http://www.life.com.ua/index.php?area=businesslife&lng=ru(работает, номер из пула 093 куда можно переадресовать свой красивый GSM)

 

Для остальных операторов можно воспользоваться предложениями (сам не проверял)

Відредаговано Sоrk
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

ИМХО, идея утопическая. Зачем еще такие траты.

Дякую.

 

Як реалізовано у Вас?  Скільки ліній, скільки напрямків (GSM-операторів)?

 

Да никак. Зачем? Лишних денег нет.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Задумывались над этим, абонбаза 8к+ была на тот момент.

Оценил количество входящих звонков и цены на услугу.

Дорого получилось.

Цифр не помню, к сожалению, но точно больше 5к гривен в месяц.

На данный момент стоит шлюз на серийку городскую (2 линии) и мобильный шлюз на 2 сим-карты МТС (на первой настроена переадресация на вторую, если занято).

Лайф, даже контрактный, в шлюзе больше месяца не проработал.

Покупать sip от мобильных операторов не посчитал нужным, ибо в случае глобальной проблемы (когда упали все внешние каналы, или сдох брас - чисто теоретически даже) - абоненты просто не смогут дозвониться.

Відредаговано Zolks
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)

Дякую всім за поради.

 

Поки що зупинилися на операторі "В", який дає SIP-канал з київським номером, на який можна вішати 0-800 в декілька сесій.

 

Абонплата 2400 грн/міс + 10 грн * канал/міс + 25 грн за київський номер. 0.49 грн/хв вхідної розмови. Абонплата йде в рахунок оплати вхідних розмов (виходить передоплата за 4500 хв). 

 

Але ще роздумуємо. Можливо краще збільшити спочатку к-ть операторів. :) Ну і в реальності вийде мабуть дорожче (доходимо до 8-10 000 хв/міс зараз).

Відредаговано Lufa
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

в зависимости от к-ва минут киевстар отдает и по 28 копеек ) 

но для провайдера 0 800 это как по мне излишество. проще сделать колбек

Відредаговано bos
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

1. IP-станція Asterisk - скорее всего никакого онлайн мониторинга там нет (в подавляющем кол-ве случаев что я видел - его нет).

2. То что Вы указываете общее время входящих звонков и всего 3-4 канала на один общий номер, почти наверняка Вы не отслеживаете нагрузку. У ИСП обычно пики звонков во время технических проблем и в первых числах месяца (когда "неожиданно" у клиентов заканчиваются деньги на счету и они просят им включить кредит). В обоих случаях 4 линии при 15К абонентах это почти тоже, что просто отключить телефон. Люди будут слышать занято (нехватка линий) и еще больше нервничать не понимая зачем этот 0800 и пафос.

 

Но даже при таком малом кол-ве линий:

 

4 канала 0800. Плата за соединение для ровного счета 0,2 грн. Звоним и через 2-3-4-5 секунд сбрасываем с разными интервалами. Если есть голосовое меню - можно и больше.
В среднем занимаем 3 линии в по 15 раз в минуту каждая. 45*0,2*60 = 540 грн в час. Звоним по ночам допустим 6 часов в сутки = 3240 грн.
Звоним дней 10 подряд, прежде чем кто-то заподозрит что что-то не так получаем счет на + 32 тыс грн. А если совсем за этим никто не следит - то и на все 90 тыс грн в начале следующего месяца.

Еще веселее будет когда такой счет будет очень не вовремя и за не уплату номер вообще отключат.

 

Повторять можно будет довольно часто, нервов потрепает много.

 

 

 

До такой схемы легко додумается недобросовесный конкурент. Не говоря уже о школьниках, которым делать нечего. Уже не однократно с таким сталкивался. Ловить и доказывать что-то  бесполезно, одноразовые астериски с USB свистками собрать можно на коленке за пару часов.

 

___

 

Мой совет - ставьте один многоканальный городской номер и все. Если сильно ноют про мобильный - от Life возьмите многоканальный SIP.

 

Деньги планируемые (и не планируемые:) ) на 0800 лучше направьте на дополнительный персонал/железо/сервис/софт, что уменьшить время ожидания абонента на линии.

  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • 3 years later...
25 минут назад, Self сказал:

Не в курсе, у Датагрупп сип по качеству лучше, чем у Веги? Наш Веговский сип за последние полгода падал раз 5 :(( Уже думаем искать замену

Дык это, Вега уже поглощается Датой, насколько я читал.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

У лайфа есть корпоративное включение.

Выдают номер 093170ХХХХ. (вход./исход.) Позже собрал "золотой номер" и в лайфовских номерах поставил переадресацию на 097170ХХХХ.

4 года - полет нормальный  https://www.lifecell.ua/ru/malyi-biznes-lifecell/servisy/ip-telefoniia/

А 0-800 - это 0.4-0.6 коп за минуту... 

Відредаговано pashaumka
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від Lux-Domofon
      Доброго дня, потріна допомога в налаштуванні sip server Asterisk, для ip домофонії. Виникла проблема з NAT, а також з  DTMF для відкривання дверей. 
    • Від valerake
      Добрый день. Мне нужен sip номер телефона на острове Гренада, Тринидад и Тобаго. Важно принимать и совершать звонки. 
      Задарма в этих странах номера не выдает.
      Может ли кто-то помочь мне в этом вопросе?
       
    • Від TELESTAT
      IP-АТС "ТЕЛЕСТАТ" - Гнучке рішення для автоматизації роботи вашого кол-центру.
      Автоматизація перевірки балансу, сповіщення клієнтів про аварії, синтез мови з тексту та багато іншого, корисного, функціоналу.
      Можливість інтеграції, за допомогою API, з білінгом (UserSide, Abills та іншими).
       
       
       
       
       
       
       
      Доброго дня! 
       
      Скоріше за все, багато хто з Вас стикався з обставинами, коли у потрібний час телефонія не працювала належним чином. Дзвінки від клієнтів губилися,
      інформація про дзвінки не записувалась, сервер починав глючити у максимально невідповідний момент, а якось проконтролювати роботу операторів і зовсім не представлялося можливим.
       
      А коли мова заходила про доопрацювання функціоналу, будь-якої автоматизації та інтеграції - все це перетворювалося на справжній головний біль, внаслідок чого
      поставлені завдання або не виконувались зовсім, або виконувались, але не в тому обсязі й не так, як потрібно Вам. Швидше за все, це вимагало величезних витрат часу,
      пошуку відповідних фахівців або самостійного копання в коді та налаштуваннях, замість того, щоб витрачати цей час, безпосередньо, на бізнес.
       
      З метою вирішити цю проблематику, позбавити клієнтів їх “головою болю” і допомогти організувати, на високому рівні, роботу з телефонією ми розробили й пропонуємо
      Вашій увазі наш продукт IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ”, який, ми впевнені, стане для вас вирішенням. Корисним інструментом у повсякденній роботі з вашими клієнтами.
      Та допоможе покращити й оптимізувати роботу з телефонними дзвінками, виводячи якість обслуговування клієнтів на новий рівень. 
       
      “ТЕЛЕСТАТ” буде цікавий для тих, хто шукає прийнятну альтернативу наявним, на ринку, рішенням SaaS (хмарні рішення по телефонії).
      Оскільки дозволяє нам вносити зміни та модифікувати продукт під особисті потреби вашого бізнесу.
      Та робити це швидко.
       
       
      Посилання на презентацію:
      Завантажити презентацію
       
       
      Можливості інтеграції:
      Можлива інтеграція з будь-якою білінг-системою або з CRM, за допомогою та у межах можливостей їх API. 
      Зокрема з UserSide, Abills та іншими.
       
       
      ⚙️  Завдяки інтеграції ви отримуєте:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Автоматизовані сповіщення клієнтів про аварії (тим самим зменшивши навантаження на операторів та надавши іншим клієнтам можливість додзвонитися до служби технічної підтримки); Автоматизувати перевірку балансу особистого рахунку (допомагає зменшити навантаження на операторів наприкінці та на початку місяця); Активувати “кредит довіри”; Інформація про ПІБ або адреси вашого клієнта у журналі дзвінків та повідомленнях; В залежності, від типу клієнта, відправляти вхідний дзвінок на різні IVR або “черги”; Відтворювати персональні повідомлення для кожного клієнта, використовуючи аудіофайли або синтез мови; Створити повноцінні системи самообслуговування клієнтів та складні IVR, з маршрутизацією дзвінка залежно від типу клієнта, часу дзвінка чи інших критеріїв;  
       
       
      ?  Наявність основних модулів у “ТЕЛЕСТАТ”:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      "Панель Оператора" для контролю та роботи з пропущеними; ✅ Онлайн-моніторинг поточної кількості дзвінків, що очікують відповіді \ активних розмов \ вихідних розмов; ✅ Онлайн-моніторинг статусу черг, статусу операторів у чергах, активних розмов, прослуховування розмов із клієнтом – у режимі реального часу; Інтеграція з Telegram (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback); Інтеграція з TurboSMS для відправлення SMS (є можливість інтеграції з GSM-шлюзами); Інтеграція з електронною поштою (відправлення сповіщень про пропущені дзвінки, голосових повідомлень, замовлень на Callback); Інтеграція з  вебсайтом (для замовлення зворотного дзвінка); Інформаційне вікно про вхідні дзвінки; Повна історія дзвінків із записом розмов та можливістю відправлення прямого посилання на їх прослуховування; Аналіз роботи операторів та інші звіти; Аналіз дзвінків з унікальних номерів; Інформація щодо кількості дзвінків (отриманих/пропущених) з розбивкою по годинах;  
       
       
      ✅   Можливості по телефонії:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Можливість налаштування (інтеграції) синтезу мови, для побудови систем самообслуговування та авто інформування клієнтів; Налаштування багаторівневих голосових меню (IVR); Можливість налаштування замовлення зворотного дзвінка при довгому очікуванні відповіді оператора; Робота з чергами обслуговування дзвінків, статичними та динамічними агентами; Можливість налаштування з'єднання з тим самим оператором, при повторному дзвінку; Можливість налаштування різних режимів роботи в залежності від часу; Робота декількох операторів за одним робочим місцем, з урахуванням показників кожного з них окремо; Можливість налаштування переадресації дзвінка на різні IVR, залежно від типу клієнта, часу та інших критеріїв;  
       
      ??‍♀️   Налаштування безпеки:
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
       
      Індивідуальні права для груп користувачів та індивідуальне настроювання користувачів; Встановлення прав на прослуховування записів розмов; Різні доступи на перегляд інформації по дзвінках (дозволяти лише вибрані номери); Закриття доступу до аналітичних звітів для пересічних користувачів;  
       
       
      Ці, та багато інших можливостей будуть доступні вам у повсякденній роботі.
      IP-АТС “ТЕЛЕСТАТ” постійно оновлюється, та доповнюється новим функціоналом.
       
      У своїй роботі ми намагаємося прислухатися до побажань наших клієнтів та завжди підтримувати
      актуальність продукту відповідно до вимог та потреб бізнесу.
       
       
      Вартість, з урахуванням базових налаштувань:  14 999 грн.
       
      Ціна може бути скоригована за підсумками формування Технічного Завдання.
      Вартість інтеграції та додаткових доопрацювань формується індивідуально.
      За підсумками формування Технічного Завдання та залежно від інших технічних особливостей проєкту.
       
       
       
      Будемо раді співпраці! 
       
       
      ТЕЛЕСТАТ
      https://telestat.biz
      v.shyrkov@telestat.biz
      +38044 227 8 278
      +38067 508 2100
    • Від BenedicT
      Продам плати інтерфейсів SIP-10 для провайдерських маршрутизаторів фірми Cisco серії ASR-1000. Плати робочі, в наявності 3 шт. Ціна 100$/шт.


    • Від МихаилIP
      1. SIP GSM шлюз 2N Blue Tower
      Почти новый, новая модель SIP With enchanced CPU card + три платы в дополнение (GSM, AUX, ench CPU) , антенны, набор пигтейлов, все на фото
      PRI-GSM шлюз BLUETOWER разработан специально для небольших компаний, стремящихся максимально удовлетворить потребности клиентов, и в тоже время сократить расходы на мобильную связь. Кроме того, BLUETOWER может использоваться как замена проводным телефонным линиям, организуя стабильную связь стандарта GSM с предоставлением дополнительных услуг, таких как CallBack, DISA, SMS рассылка, перенаправление вызова в другие сети.
      Полное описание тут - https://eurosvyaz.com.ua/products/product/134/BLUE-TOWER.html
       
      2. VoIP шлюз 2N® VoiceBlue Next 4 SIM
      4 SIM, прошит одной из последних прошивок, полный комплект like new
      VoIP шлюз 2N® VoiceBlue Next приносит значительное снижение стоимости звонков на мобильные сети, причем шлюз совместим с широким спектром IP-АТС. Настройка шлюза невероятно проста, всего за пару минут это можно сделать через веб-интерфейс. Несомненно, вы также оцените расширенные функции шлюза, такие как мощное автоматическое устройство экономии для маршрутизации вызовов , услугу CallBack или 2N® Mobility Extension.
      Описание https://www.2n.cz/ru_RU/produkty/telekommunikacionnyje-sistemy/2n-voiceblue-next
       
      Торг возможен
      телефон 063 6774936
×
×
  • Створити нове...