Jump to content
Local
Misha Bakai

CRM - розвиток та автоматизація робочих та операційних процесів для Інтерент провайдера

Recommended Posts

Доброго вечора.

 

Розвиваємо провайдер з кількістю абонентів 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, коштів та контролю віддтоку абонентів ітп. 

 

Також хочеться прив'язати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абонента хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

 

Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включення чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів)

 

Можливість класифікації аварій і в майбутньому аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати.

 

Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю 

Edited by Misha Bakai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доброго вечора.

 

Розвиваємо провайдер з кількістю абонбази 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, каштів та контролю віддтоку абонентів ітп. 

 

Також хочеться привязати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абоннта хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

 

Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включиння чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів)

 

Можливість класифікації аварій і в майбутньогму аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати.

 

Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю 

Доброго вечора.

 

Розвиваємо провайдер з кількістю абонбази 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, каштів та контролю віддтоку абонентів ітп. 

 

Також хочеться привязати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абоннта хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

 

Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включиння чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів)

 

Можливість класифікації аварій і в майбутньогму аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати.

 

Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю 

Edited by Земеля

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Доброго вечора.

 

Розвиваємо провайдер з кількістю абонбази 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, каштів та контролю віддтоку абонентів ітп. 

 

Також хочеться привязати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абоннта хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

 

Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включиння чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів)

 

Можливість класифікації аварій і в майбутньогму аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати.

 

Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю 

Доброго вечора.

 

Розвиваємо провайдер з кількістю абонбази 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, каштів та контролю віддтоку абонентів ітп. 

 

Також хочеться привязати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абоннта хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

 

Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включиння чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів)

 

Можливість класифікації аварій і в майбутньогму аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати.

 

Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю 

 

USER SIDE вам в помощь. Они почти все хотелки ваши уже реализовали.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много лет назад я писал, что нужна унификация обмена данными между разными компонентами систем учета и управления.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доброго вечора.

 

Також хочеться прив'язати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абонента хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

Ви випадково на сайт ABillS не заходили ?

 

- Модуль CRM

  - робоче місце служби підтримки

  - логування дзвінків

  - робота з потенційними клієнтами

  - Mobile Office використання мобільного телефону для служби підтримки.

 

- IVR (Callcenter)

 

- Msgs робота з заявками абонентів

  - систематизація проблем та звітність по найбільш частим

    - за місцем

    - за типом проблеми

Edited by ~AsmodeuS~

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Доброго вечора.

 

Також хочеться прив'язати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абонента хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

Ви випадково на сайт ABillS не заходили ?

 

- Модуль CRM

  - робоче місце служби підтримки

  - логування дзвінків

  - робота з потенційними клієнтами

  - Mobile Office використання мобільного телефону для служби підтримки.

 

- IVR (Callcenter)

 

- Msgs робота з заявками абонентів

  - систематизація проблем та звітність по найбільш частим

    - за місцем

    - за типом проблеми

 

 ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ??

ви не пробували замовити функціонал якого не вистачає?

 

з того що написано вами вище практично все уже реалізовано

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ??

ви не пробували замовити функціонал якого не вистачає?

 

з того що написано вами вище практично все уже реалізовано

 

Ага, "Продай почку - купи модуль Abills"

 

PS

"Продай вторую - что бы этот модуль до ума довели"

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ??

ви не пробували замовити функціонал якого не вистачає?

 

з того що написано вами вище практично все уже реалізовано

 

Ага, "Продай почку - купи модуль Abills"

 

PS

"Продай вторую - что бы этот модуль до ума довели"

 

и кто виноват что Ваши почки даже с доплатой никому не нужны

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дядя, речь не о почках, а про ваши цены.

И ладно бы оно работало со старту, так нет же, нужно ещё платить, что бы свой же продукт, за которой уже заплачено- пофиксили.

Может за последние пару лет, что-то изменилось, но я запомнил ваш продукт именно таким

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дядя, речь не о почках, а про ваши цены.

И ладно бы оно работало со старту, так нет же, нужно ещё платить, что бы свой же продукт, за которой уже заплачено- пофиксили.

Может за последние пару лет, что-то изменилось, но я запомнил ваш продукт именно таким

жаль что не запомнили как кинули нас на 2к $

 

p.s.

 

наша инсталяция ABillS работает у Вас по сегодня, уже 5 лет

Edited by ~AsmodeuS~

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Дядя, речь не о почках, а про ваши цены.

И ладно бы оно работало со старту, так нет же, нужно ещё платить, что бы свой же продукт, за которой уже заплачено- пофиксили.

Может за последние пару лет, что-то изменилось, но я запомнил ваш продукт именно таким

жаль что не запомнили как кинули нас на 2к $

 

p.s.

 

наша инсталяция ABillS работает у Вас по сегодня, уже 5 лет

 

 

Я Вас лично не кидал - уж простите, есть притезнии ? - Вперед к руководству той компании, контакты могу дать если что, да думаю они у Вас есть они итак. Я лишь могу сказать, что в то время я находился между молотом и наковальней в ваших переговорах с менеджментом.

 

А в "юнные" годы как раз и зарабатывал на том, что по мелочи пилил и допиливал Ваш биллинг. Я не в кой мере не говорю, что он говно, я поставил лично на серверов 10 версию 0,57 и работает прекрасно по сей день. Кстати да, сдесь наверное стоит Вам сказать большое спасибо так как Вы и ваш продукт дали мне и многим другим подзаработать в свое время и продвигать интернет по далеким селам. 

 

Кстати, почему каждый раз когда речь заходит про вашу клиентоориентированность вы переходите на личности ?) Дыма без огня не бывает, я что-то не видел тут Ларюшкина например, который брызжет слюной и всем доказывает совершенство своего продукта. Вместо, того что бы сказать "Мы исправили кучу старых багов и теперь наш биллинг стоит своих денег и даже немножечко больше" Вы начинаете кидатся говном, я понимаю вашу обиду, но она не по адресу и уж точно не красит имидж Abills . 

Edited by sanzp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я Вас лично не кидал - уж простите, есть притезнии ? - Вперед к руководству той компании, контакты могу дать если что, да думаю они у Вас есть они итак.

Звонил, сначало год кормили обещаниями, что все номально оплачиваем, а потом перестали брать трубку.

 

 

Кстати, почему каждый раз когда речь заходит про вашу клиентоориентированность вы переходите на личности ?) Дыма без огня не бывает, я что-то не видел тут Ларюшкина например, который брызжет слюной и всем доказывает совершенство своего продукта.

Вот почему все недовольные это те кто кинул нас на деньги или кто хочет чтобы на него ктото бесплатно работал ?

Почему не пишите что нам целый год делали доработки и сопровждение под чесное слово, а потом наша компания кинула разработчиков ?

 

 

Вместо, того что бы сказать "Мы исправили кучу старых багов и теперь наш биллинг стоит своих денег и даже немножечко больше" Вы начинаете кидатся говном, я понимаю вашу обиду, но она не по адресу и уж точно не красит имидж Abills .

можно список багов которые не исправлены ?

 

 

p.s.

ну и по стоимости Ваших почек

CRM + Mobile Office - 0$

Callcenter + IVR - 160$

 

Ну и по второй почке: все коммерческие модули включают бесплатную настройку

Share this post


Link to post
Share on other sites

Идите со своими разборками в ЛС. Не засоряйте тему

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дорогі друзі, ви радити вже по три рази Юзер сайд і абіілс, Що абілс що юзер сайд це не те що потрібно,(у мене таке відчуття що уся Україна бачить тільки Юзерсайд і Абіллс) ви напевно небачили повноцінних CRM де є гнучкість підхід до кожної операції, і CRM це не тільки календар і завдання, а це контроль планування і аналітика, причому доволі глибока, багато бізнесменів не задумуються як впливають деталі на їхні результати, ось і CRM має забезпечити глибокий аналіз, де ми будемо автоматизовано вести контроль і управління. Будьласка н7е пишіть мені нічого про Юзер сайд, Абіілс, і про граматичні помилки які я допускаю !!!дякую

Edited by Misha Bakai

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как по мне, для глубокого анализа бизнес-процессов база в 3k+ - очень маленькая выборка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А что вы понимаете под "контролем планирования" и "глубоким анализом"? Можно поподробнее?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Що абілс що юзер сайд це не те що потрібно

Давайте вгадаю.... ЦРМ про яку ви говорите до всього має бути безкоштовна, да?

Share this post


Link to post
Share on other sites

А что вы понимаете под "контролем планирования" и "глубоким анализом"? Можно поподробнее?

+1.

Топікстартер, а назвіть кілька земних прикладів того, що немає в юзерсайді чи в абілсі.

Edited by user50

Share this post


Link to post
Share on other sites

Можливо я зовсім не в темі, але вроді як ще не написали програм які би думали і вели бізнес за людей. Для аналізу є голова на плечах.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Погоджуюся з ТС, що всі програми - не то :)

А щоб стали то, що треба, ТС треба приготувати 20-40$ на годину команді програмістів та адмінів і під його керівництвом за 2-3 роки буде мати то що треба.

Готового щастя не існує, до нього треба йти важкою і довгою дорогою :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×