Misha Bakai 0 Posted 2017-08-23 18:35:58 Share Posted 2017-08-23 18:35:58 (edited) Доброго вечора. Розвиваємо провайдер з кількістю абонентів 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, коштів та контролю віддтоку абонентів ітп. Також хочеться прив'язати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абонента хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включення чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів) Можливість класифікації аварій і в майбутньому аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати. Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю Edited 2017-08-24 14:17:15 by Misha Bakai Link to post Share on other sites
Digital_storm 68 Posted 2017-08-23 19:07:20 Share Posted 2017-08-23 19:07:20 Userside вам в поміч Link to post Share on other sites
mort1k 13 Posted 2017-08-23 20:03:27 Share Posted 2017-08-23 20:03:27 (edited) как бы с бинотелом при наличии денег и вменяемого ТЗ выбор очевиден: http://www.binotel.ua/crm-telephony/plug-and-play Edited 2017-08-23 20:04:35 by mort1k Link to post Share on other sites
Земеля 729 Posted 2017-08-24 06:02:13 Share Posted 2017-08-24 06:02:13 (edited) Доброго вечора. Розвиваємо провайдер з кількістю абонбази 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, каштів та контролю віддтоку абонентів ітп. Також хочеться привязати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абоннта хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включиння чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів) Можливість класифікації аварій і в майбутньогму аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати. Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю Доброго вечора. Розвиваємо провайдер з кількістю абонбази 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, каштів та контролю віддтоку абонентів ітп. Також хочеться привязати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абоннта хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включиння чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів) Можливість класифікації аварій і в майбутньогму аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати. Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю Edited 2017-08-24 06:02:42 by Земеля Link to post Share on other sites
Remedium 1 Posted 2017-08-24 12:40:58 Share Posted 2017-08-24 12:40:58 Доброго вечора. Розвиваємо провайдер з кількістю абонбази 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, каштів та контролю віддтоку абонентів ітп. Також хочеться привязати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абоннта хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включиння чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів) Можливість класифікації аварій і в майбутньогму аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати. Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю Доброго вечора. Розвиваємо провайдер з кількістю абонбази 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, каштів та контролю віддтоку абонентів ітп. Також хочеться привязати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абоннта хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включиння чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів) Можливість класифікації аварій і в майбутньогму аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати. Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю USER SIDE вам в помощь. Они почти все хотелки ваши уже реализовали. Link to post Share on other sites
vop 370 Posted 2017-08-24 19:52:49 Share Posted 2017-08-24 19:52:49 Много лет назад я писал, что нужна унификация обмена данными между разными компонентами систем учета и управления. Link to post Share on other sites
~AsmodeuS~ 34 Posted 2017-08-25 07:28:59 Share Posted 2017-08-25 07:28:59 (edited) Доброго вечора. Також хочеться прив'язати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абонента хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу Ви випадково на сайт ABillS не заходили ? - Модуль CRM - робоче місце служби підтримки - логування дзвінків - робота з потенційними клієнтами - Mobile Office використання мобільного телефону для служби підтримки. - IVR (Callcenter) - Msgs робота з заявками абонентів - систематизація проблем та звітність по найбільш частим - за місцем - за типом проблеми Edited 2017-08-25 07:30:04 by ~AsmodeuS~ Link to post Share on other sites
Misha Bakai 0 Posted 2017-08-25 11:38:03 Author Share Posted 2017-08-25 11:38:03 Доброго вечора. Також хочеться прив'язати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абонента хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу Ви випадково на сайт ABillS не заходили ? - Модуль CRM - робоче місце служби підтримки - логування дзвінків - робота з потенційними клієнтами - Mobile Office використання мобільного телефону для служби підтримки. - IVR (Callcenter) - Msgs робота з заявками абонентів - систематизація проблем та звітність по найбільш частим - за місцем - за типом проблеми ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ?? Link to post Share on other sites
Schultz 95 Posted 2017-08-25 11:58:20 Share Posted 2017-08-25 11:58:20 ++ ЮзерСайд... Link to post Share on other sites
~AsmodeuS~ 34 Posted 2017-08-25 17:26:18 Share Posted 2017-08-25 17:26:18 ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ?? ви не пробували замовити функціонал якого не вистачає? з того що написано вами вище практично все уже реалізовано Link to post Share on other sites
sanzp 3 Posted 2017-08-25 18:26:03 Share Posted 2017-08-25 18:26:03 ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ?? ви не пробували замовити функціонал якого не вистачає? з того що написано вами вище практично все уже реалізовано Ага, "Продай почку - купи модуль Abills" PS "Продай вторую - что бы этот модуль до ума довели" Link to post Share on other sites
~AsmodeuS~ 34 Posted 2017-08-26 07:05:20 Share Posted 2017-08-26 07:05:20 ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ?? ви не пробували замовити функціонал якого не вистачає? з того що написано вами вище практично все уже реалізовано Ага, "Продай почку - купи модуль Abills" PS "Продай вторую - что бы этот модуль до ума довели" и кто виноват что Ваши почки даже с доплатой никому не нужны Link to post Share on other sites
sanzp 3 Posted 2017-08-26 15:19:04 Share Posted 2017-08-26 15:19:04 Дядя, речь не о почках, а про ваши цены. И ладно бы оно работало со старту, так нет же, нужно ещё платить, что бы свой же продукт, за которой уже заплачено- пофиксили. Может за последние пару лет, что-то изменилось, но я запомнил ваш продукт именно таким Link to post Share on other sites
~AsmodeuS~ 34 Posted 2017-08-26 16:46:53 Share Posted 2017-08-26 16:46:53 (edited) Дядя, речь не о почках, а про ваши цены. И ладно бы оно работало со старту, так нет же, нужно ещё платить, что бы свой же продукт, за которой уже заплачено- пофиксили. Может за последние пару лет, что-то изменилось, но я запомнил ваш продукт именно таким жаль что не запомнили как кинули нас на 2к $ p.s. наша инсталяция ABillS работает у Вас по сегодня, уже 5 лет Edited 2017-08-26 16:52:25 by ~AsmodeuS~ Link to post Share on other sites
sanzp 3 Posted 2017-08-26 18:31:14 Share Posted 2017-08-26 18:31:14 (edited) Дядя, речь не о почках, а про ваши цены. И ладно бы оно работало со старту, так нет же, нужно ещё платить, что бы свой же продукт, за которой уже заплачено- пофиксили. Может за последние пару лет, что-то изменилось, но я запомнил ваш продукт именно таким жаль что не запомнили как кинули нас на 2к $ p.s. наша инсталяция ABillS работает у Вас по сегодня, уже 5 лет Я Вас лично не кидал - уж простите, есть притезнии ? - Вперед к руководству той компании, контакты могу дать если что, да думаю они у Вас есть они итак. Я лишь могу сказать, что в то время я находился между молотом и наковальней в ваших переговорах с менеджментом. А в "юнные" годы как раз и зарабатывал на том, что по мелочи пилил и допиливал Ваш биллинг. Я не в кой мере не говорю, что он говно, я поставил лично на серверов 10 версию 0,57 и работает прекрасно по сей день. Кстати да, сдесь наверное стоит Вам сказать большое спасибо так как Вы и ваш продукт дали мне и многим другим подзаработать в свое время и продвигать интернет по далеким селам. Кстати, почему каждый раз когда речь заходит про вашу клиентоориентированность вы переходите на личности ?) Дыма без огня не бывает, я что-то не видел тут Ларюшкина например, который брызжет слюной и всем доказывает совершенство своего продукта. Вместо, того что бы сказать "Мы исправили кучу старых багов и теперь наш биллинг стоит своих денег и даже немножечко больше" Вы начинаете кидатся говном, я понимаю вашу обиду, но она не по адресу и уж точно не красит имидж Abills . Edited 2017-08-26 18:45:36 by sanzp Link to post Share on other sites
~AsmodeuS~ 34 Posted 2017-08-27 06:44:24 Share Posted 2017-08-27 06:44:24 Я Вас лично не кидал - уж простите, есть притезнии ? - Вперед к руководству той компании, контакты могу дать если что, да думаю они у Вас есть они итак. Звонил, сначало год кормили обещаниями, что все номально оплачиваем, а потом перестали брать трубку. Кстати, почему каждый раз когда речь заходит про вашу клиентоориентированность вы переходите на личности ?) Дыма без огня не бывает, я что-то не видел тут Ларюшкина например, который брызжет слюной и всем доказывает совершенство своего продукта. Вот почему все недовольные это те кто кинул нас на деньги или кто хочет чтобы на него ктото бесплатно работал ? Почему не пишите что нам целый год делали доработки и сопровждение под чесное слово, а потом наша компания кинула разработчиков ? Вместо, того что бы сказать "Мы исправили кучу старых багов и теперь наш биллинг стоит своих денег и даже немножечко больше" Вы начинаете кидатся говном, я понимаю вашу обиду, но она не по адресу и уж точно не красит имидж Abills . можно список багов которые не исправлены ? p.s. ну и по стоимости Ваших почек CRM + Mobile Office - 0$ Callcenter + IVR - 160$ Ну и по второй почке: все коммерческие модули включают бесплатную настройку Link to post Share on other sites
s_burzhuj 9 Posted 2017-08-27 06:56:11 Share Posted 2017-08-27 06:56:11 Идите со своими разборками в ЛС. Не засоряйте тему Link to post Share on other sites
Misha Bakai 0 Posted 2017-08-28 11:07:14 Author Share Posted 2017-08-28 11:07:14 (edited) Дорогі друзі, ви радити вже по три рази Юзер сайд і абіілс, Що абілс що юзер сайд це не те що потрібно,(у мене таке відчуття що уся Україна бачить тільки Юзерсайд і Абіллс) ви напевно небачили повноцінних CRM де є гнучкість підхід до кожної операції, і CRM це не тільки календар і завдання, а це контроль планування і аналітика, причому доволі глибока, багато бізнесменів не задумуються як впливають деталі на їхні результати, ось і CRM має забезпечити глибокий аналіз, де ми будемо автоматизовано вести контроль і управління. Будьласка н7е пишіть мені нічого про Юзер сайд, Абіілс, і про граматичні помилки які я допускаю !!!дякую Edited 2017-08-28 11:07:27 by Misha Bakai Link to post Share on other sites
vop 370 Posted 2017-08-28 13:35:41 Share Posted 2017-08-28 13:35:41 Как по мне, для глубокого анализа бизнес-процессов база в 3k+ - очень маленькая выборка. Link to post Share on other sites
ttttt 195 Posted 2017-08-28 13:56:56 Share Posted 2017-08-28 13:56:56 А что вы понимаете под "контролем планирования" и "глубоким анализом"? Можно поподробнее? Link to post Share on other sites
Digital_storm 68 Posted 2017-08-28 15:01:38 Share Posted 2017-08-28 15:01:38 Що абілс що юзер сайд це не те що потрібно Давайте вгадаю.... ЦРМ про яку ви говорите до всього має бути безкоштовна, да? Link to post Share on other sites
user50 15 Posted 2017-08-28 19:01:30 Share Posted 2017-08-28 19:01:30 (edited) А что вы понимаете под "контролем планирования" и "глубоким анализом"? Можно поподробнее? +1. Топікстартер, а назвіть кілька земних прикладів того, що немає в юзерсайді чи в абілсі. Edited 2017-08-28 19:02:00 by user50 Link to post Share on other sites
logic 522 Posted 2017-08-28 19:07:35 Share Posted 2017-08-28 19:07:35 ще не придумав ....... Link to post Share on other sites
Nightly Wanderer 589 Posted 2017-08-28 21:18:56 Share Posted 2017-08-28 21:18:56 Можливо я зовсім не в темі, але вроді як ще не написали програм які би думали і вели бізнес за людей. Для аналізу є голова на плечах. Link to post Share on other sites
graysilver 143 Posted 2017-08-29 07:12:47 Share Posted 2017-08-29 07:12:47 Погоджуюся з ТС, що всі програми - не то А щоб стали то, що треба, ТС треба приготувати 20-40$ на годину команді програмістів та адмінів і під його керівництвом за 2-3 роки буде мати то що треба. Готового щастя не існує, до нього треба йти важкою і довгою дорогою Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now