Перейти до

CRM - розвиток та автоматизація робочих та операційних процесів для Інтерент провайдера


Рекомендованные сообщения

Доброго вечора.

 

Розвиваємо провайдер з кількістю абонентів 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, коштів та контролю віддтоку абонентів ітп. 

 

Також хочеться прив'язати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абонента хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

 

Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включення чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів)

 

Можливість класифікації аварій і в майбутньому аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати.

 

Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю 

Відредаговано Misha Bakai
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

как бы с бинотелом при наличии денег и вменяемого ТЗ  выбор очевиден:

http://www.binotel.ua/crm-telephony/plug-and-play 

Відредаговано mort1k
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Доброго вечора.

 

Розвиваємо провайдер з кількістю абонбази 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, каштів та контролю віддтоку абонентів ітп. 

 

Також хочеться привязати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абоннта хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

 

Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включиння чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів)

 

Можливість класифікації аварій і в майбутньогму аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати.

 

Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю 

Доброго вечора.

 

Розвиваємо провайдер з кількістю абонбази 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, каштів та контролю віддтоку абонентів ітп. 

 

Також хочеться привязати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абоннта хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

 

Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включиння чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів)

 

Можливість класифікації аварій і в майбутньогму аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати.

 

Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю 

Відредаговано Земеля
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Доброго вечора.

 

Розвиваємо провайдер з кількістю абонбази 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, каштів та контролю віддтоку абонентів ітп. 

 

Також хочеться привязати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абоннта хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

 

Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включиння чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів)

 

Можливість класифікації аварій і в майбутньогму аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати.

 

Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю 

Доброго вечора.

 

Розвиваємо провайдер з кількістю абонбази 3к+ і маємо на меті впровадити повноцінну CRM систему яка дасть змогу отримувати великий спектр звітів по активності абонентів, трафіку, каштів та контролю віддтоку абонентів ітп. 

 

Також хочеться привязати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абоннта хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

 

Також хочемо адекватно бачити та контролювати заявки на включиння чи АВР їхній статус в реальному часі, можливість монтажника самостійно вносити дані по заявці і самостійно списувати з балансу свого ТМЦ кабель чи інші розхідні матеріали (можливо навіть автоматизувати цей процес в плані дрібних розхідних матеріалів)

 

Можливість класифікації аварій і в майбутньогму аналізу для покращення мережі, проаналізувати які проблеми частіше а які рідше турбують абонентів і поступово їх вирішувати.

 

Є звичайно ще дуже багато ідей які хочеться реалізувати, але з CRM в даній галузі ніколи ще не стикався)) тож і вирішив створити тему для загального обговорення і можливо рішення даного питання буду вдячний за спільну працю 

 

USER SIDE вам в помощь. Они почти все хотелки ваши уже реализовали.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Доброго вечора.

 

Також хочеться прив'язати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абонента хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

Ви випадково на сайт ABillS не заходили ?

 

- Модуль CRM

  - робоче місце служби підтримки

  - логування дзвінків

  - робота з потенційними клієнтами

  - Mobile Office використання мобільного телефону для служби підтримки.

 

- IVR (Callcenter)

 

- Msgs робота з заявками абонентів

  - систематизація проблем та звітність по найбільш частим

    - за місцем

    - за типом проблеми

Відредаговано ~AsmodeuS~
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Доброго вечора.

 

Також хочеться прив'язати CRM до телефонії Binotel та білінгу Abills банально для того щоб бачити при вхідному дзвінку від абонента хто він що він яка "історія хвороби" у нього, з якими питаннями чи проблемами він звертався. ну і також його статус в мережі ping та стан балансу

Ви випадково на сайт ABillS не заходили ?

 

- Модуль CRM

  - робоче місце служби підтримки

  - логування дзвінків

  - робота з потенційними клієнтами

  - Mobile Office використання мобільного телефону для служби підтримки.

 

- IVR (Callcenter)

 

- Msgs робота з заявками абонентів

  - систематизація проблем та звітність по найбільш частим

    - за місцем

    - за типом проблеми

 

 ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ??

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ??

ви не пробували замовити функціонал якого не вистачає?

 

з того що написано вами вище практично все уже реалізовано

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ??

ви не пробували замовити функціонал якого не вистачає?

 

з того що написано вами вище практично все уже реалізовано

 

Ага, "Продай почку - купи модуль Abills"

 

PS

"Продай вторую - что бы этот модуль до ума довели"

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 

ну абілс у нас є нам не достатьньої цієї CRM((( розглядаємо зараз openBOX ? можливо хтось стикався з цією CRM ??

ви не пробували замовити функціонал якого не вистачає?

 

з того що написано вами вище практично все уже реалізовано

 

Ага, "Продай почку - купи модуль Abills"

 

PS

"Продай вторую - что бы этот модуль до ума довели"

 

и кто виноват что Ваши почки даже с доплатой никому не нужны

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Дядя, речь не о почках, а про ваши цены.

И ладно бы оно работало со старту, так нет же, нужно ещё платить, что бы свой же продукт, за которой уже заплачено- пофиксили.

Может за последние пару лет, что-то изменилось, но я запомнил ваш продукт именно таким

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Дядя, речь не о почках, а про ваши цены.

И ладно бы оно работало со старту, так нет же, нужно ещё платить, что бы свой же продукт, за которой уже заплачено- пофиксили.

Может за последние пару лет, что-то изменилось, но я запомнил ваш продукт именно таким

жаль что не запомнили как кинули нас на 2к $

 

p.s.

 

наша инсталяция ABillS работает у Вас по сегодня, уже 5 лет

Відредаговано ~AsmodeuS~
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Дядя, речь не о почках, а про ваши цены.

И ладно бы оно работало со старту, так нет же, нужно ещё платить, что бы свой же продукт, за которой уже заплачено- пофиксили.

Может за последние пару лет, что-то изменилось, но я запомнил ваш продукт именно таким

жаль что не запомнили как кинули нас на 2к $

 

p.s.

 

наша инсталяция ABillS работает у Вас по сегодня, уже 5 лет

 

 

Я Вас лично не кидал - уж простите, есть притезнии ? - Вперед к руководству той компании, контакты могу дать если что, да думаю они у Вас есть они итак. Я лишь могу сказать, что в то время я находился между молотом и наковальней в ваших переговорах с менеджментом.

 

А в "юнные" годы как раз и зарабатывал на том, что по мелочи пилил и допиливал Ваш биллинг. Я не в кой мере не говорю, что он говно, я поставил лично на серверов 10 версию 0,57 и работает прекрасно по сей день. Кстати да, сдесь наверное стоит Вам сказать большое спасибо так как Вы и ваш продукт дали мне и многим другим подзаработать в свое время и продвигать интернет по далеким селам. 

 

Кстати, почему каждый раз когда речь заходит про вашу клиентоориентированность вы переходите на личности ?) Дыма без огня не бывает, я что-то не видел тут Ларюшкина например, который брызжет слюной и всем доказывает совершенство своего продукта. Вместо, того что бы сказать "Мы исправили кучу старых багов и теперь наш биллинг стоит своих денег и даже немножечко больше" Вы начинаете кидатся говном, я понимаю вашу обиду, но она не по адресу и уж точно не красит имидж Abills . 

Відредаговано sanzp
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я Вас лично не кидал - уж простите, есть притезнии ? - Вперед к руководству той компании, контакты могу дать если что, да думаю они у Вас есть они итак.

Звонил, сначало год кормили обещаниями, что все номально оплачиваем, а потом перестали брать трубку.

 

 

Кстати, почему каждый раз когда речь заходит про вашу клиентоориентированность вы переходите на личности ?) Дыма без огня не бывает, я что-то не видел тут Ларюшкина например, который брызжет слюной и всем доказывает совершенство своего продукта.

Вот почему все недовольные это те кто кинул нас на деньги или кто хочет чтобы на него ктото бесплатно работал ?

Почему не пишите что нам целый год делали доработки и сопровждение под чесное слово, а потом наша компания кинула разработчиков ?

 

 

Вместо, того что бы сказать "Мы исправили кучу старых багов и теперь наш биллинг стоит своих денег и даже немножечко больше" Вы начинаете кидатся говном, я понимаю вашу обиду, но она не по адресу и уж точно не красит имидж Abills .

можно список багов которые не исправлены ?

 

 

p.s.

ну и по стоимости Ваших почек

CRM + Mobile Office - 0$

Callcenter + IVR - 160$

 

Ну и по второй почке: все коммерческие модули включают бесплатную настройку

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)

Дорогі друзі, ви радити вже по три рази Юзер сайд і абіілс, Що абілс що юзер сайд це не те що потрібно,(у мене таке відчуття що уся Україна бачить тільки Юзерсайд і Абіллс) ви напевно небачили повноцінних CRM де є гнучкість підхід до кожної операції, і CRM це не тільки календар і завдання, а це контроль планування і аналітика, причому доволі глибока, багато бізнесменів не задумуються як впливають деталі на їхні результати, ось і CRM має забезпечити глибокий аналіз, де ми будемо автоматизовано вести контроль і управління. Будьласка н7е пишіть мені нічого про Юзер сайд, Абіілс, і про граматичні помилки які я допускаю !!!дякую

Відредаговано Misha Bakai
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А что вы понимаете под "контролем планирования" и "глубоким анализом"? Можно поподробнее?

+1.

Топікстартер, а назвіть кілька земних прикладів того, що немає в юзерсайді чи в абілсі.

Відредаговано user50
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Можливо я зовсім не в темі, але вроді як ще не написали програм які би думали і вели бізнес за людей. Для аналізу є голова на плечах.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Погоджуюся з ТС, що всі програми - не то :)

А щоб стали то, що треба, ТС треба приготувати 20-40$ на годину команді програмістів та адмінів і під його керівництвом за 2-3 роки буде мати то що треба.

Готового щастя не існує, до нього треба йти важкою і довгою дорогою :)

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

×
×
  • Створити нове...