Jump to content

Скарга на НКРЗІ щодо надмірного тиску на операторів та провайдерів


Recommended Posts

  On 5/5/2021 at 6:15 PM, vitalle said:

Хорошо що не написали:

"На це пітання, ми видповімо в ноступному листі"©️ 

Expand  

Прикро визнавати, що Офіс Президента має рівень Науківця :)

  On 5/5/2021 at 6:18 PM, Kiano said:

Посоны, прикиньте насколько тип опасный))

Expand  

Подайте сам звернення в Офіс Президента і отримаєте замість розгляду відписку цю дебільну. От тоді і смійтесь.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Насчет слепой уверенности в "совковой законности".   В Верховном суде Соединенных Штатов в пользу Google закончилась 10-летняя дело, в котором компания Oracle требовала 9 млрд долларов компе

Я за Осіпенка, йоб тваю мать, а вам нашо така точна інформація про гендерний розподіл, фінансові показники і кількість абонентів по селах, смт і райцентрах? А хутори на 8 хатів не цікавлять НКРЗІ

Отримав вимогу від НКРЗІ про здачу нового звіту. Складається таке враження, що тим під@рам немає чим займатися, і вони тільки те й роблять, що вигадують нам нові й нові звіти! Мучуся оце з подачею цьо

Posted Images

Вирішив ще подати скаргу й з приводу відмови в розгляді звернення Офісом Президента. Звісно можна подати ще друковане звернення з підписом, але це маячня.

 

Якщо всі установи розглядають звернення з Урядового контактного центру без вимог друкованого підпису, то чому ці вимагають? Закон окремий для них, чи що?

Screenshot_20210505_221558.png

Link to post
Share on other sites
  On 4/21/2021 at 9:03 PM, FOP_Osypenko said:

А мене їхні наїзди не лякають. Я люблю повоювати з дебілами, які чіпляються до підприємців і чинять перешкоди бізнесу. Таким не гріх не те що скаргою провчити, а й голову відірвати.

Expand  

Вояки от Вас далеко?

Link to post
Share on other sites
  On 5/5/2021 at 6:18 PM, Kiano said:

Посоны, прикиньте насколько тип опасный))

Expand  

Власть нужно ДРАТЬ, от слова ПОСТОЯННО!

Или платить, за бездействие власти и право вести бизнес.

Интернет подорожает в два раза из-за войны ОСМД и провайдеров

Рекет пользователей, который оплачивается с карманов пользователей + 20% рентабельности оператора.

Link to post
Share on other sites
  On 5/6/2021 at 4:36 AM, neom said:

"Урядовий контактний ЦЕНТ"

 

 ?

Expand  

Видно набрали в той Охвіз Призедента якихось проституток з траси так само як і в мусарню, що й писати толком не вміють.

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
  On 5/6/2021 at 8:13 AM, pavlabor said:

Интернет подорожает в два раза из-за войны ОСМД и провайдеров

Expand  

Ну все ж тут хотели увеличение АРПУ )) 

 

да и довольно однобоко написано. Что-то директор "Паутины" умолчал об домах где они монополисты... 

Link to post
Share on other sites
  On 5/6/2021 at 8:13 AM, pavlabor said:

Власть нужно ДРАТЬ, от слова ПОСТОЯННО!

Или платить, за бездействие власти и право вести бизнес.

Интернет подорожает в два раза из-за войны ОСМД и провайдеров

Рекет пользователей, который оплачивается с карманов пользователей + 20% рентабельности оператора.

Expand  

Воевать с властью бывает опасно. Пример тому - ПОТОН.

Link to post
Share on other sites
  On 5/6/2021 at 12:40 PM, tkapluk said:

Что-то директор "Паутины" умолчал об домах где они монополисты... 

Expand  

И почему они монополисты ? Не по тому ли что строили они канализацию по рыночным тарифам, а все хотят потом чтоб они их пустили в нее по граничным тарифам ?

Link to post
Share on other sites
  On 5/6/2021 at 3:21 PM, Чучундра said:

И почему они монополисты ? Не по тому ли что строили они канализацию по рыночным тарифам, а все хотят потом чтоб они их пустили в нее по граничным тарифам ?

Expand  

Скорее всего так и есть. Но сути это не меняет. Когда у них есть возможность срубить баблишко - то хрен кого они к этой кормушке пустят, а вот когда их не пустили так сразу слюни и сопли... 

Link to post
Share on other sites
  On 5/5/2021 at 6:17 PM, FOP_Osypenko said:

А ще цікавіше є те, що на самому сайті Президента дається посилання на цей же Урядовий контактний центр для подання звернень в електронній формі:

https://www.president.gov.ua/appeals/appeals-info

Expand  

Так прям по цій ссилці написано, що треба підпис )) 

 

ну і тут:

https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens/

  Цитата

З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

Expand  

 

Так що скарга на виконавця доволі безглузда. 

 

Link to post
Share on other sites
  On 5/6/2021 at 5:49 PM, tkapluk said:

Так прям по цій ссилці написано, що треба підпис )) 

 

ну і тут:

https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens/

 

Так що скарга на виконавця доволі безглузда. 

 

Expand  

Побачимо, яку нададуть тепер відповідь. Особисто я вважаю, що безглуздо відмовляти в розгляді звернення, котре подається через їхній же електронний сервіс.

 

До речі, спілкувався з представником Мінцифри щодо вимоги друкованого підпису. То вони також мають позицію, що ця вимога зайва і не повинні цього вимагати.

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
  On 5/6/2021 at 10:51 PM, FOP_Osypenko said:

До речі, спілкувався з представником Мінцифри щодо вимоги друкованого підпису. То вони також мають позицію, що ця вимога зайва і не повинні цього вимагати.

Expand  

Це вимога Закону, якщо вони вважають, що ця вимога зайва то мають ініціювати процес внесення правок у цей Закон.

Link to post
Share on other sites

Закон виписаний дійсно прикольно і обходиться наступним чином.

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

Поки ніхто не повертав.

Link to post
Share on other sites
  On 5/7/2021 at 7:41 AM, tkapluk said:

Це вимога Закону, якщо вони вважають, що ця вимога зайва то мають ініціювати процес внесення правок у цей Закон.

Expand  

Закон напевно ж має бути один для всіх? Чи всі інші установи в Україні розглядають наші звернення незаконно? Для Офісу Президента особливий закон про звернення громадян діє?

 

В мене два десятки звернень подано через сайт Урядового контактного центру до різних установ. І жодна не відмовилася розглядати звернення, посилаючись на відсутність друкованого підпису.

 

Сервіс електронних звернень Урядовий контактний центр для того і розроблений, щоб люди не мучилися з тим оформленням, а максимально просто могли подавати звернення. Для цього в сервісі цьому передбачена перевірка даних особи, що реєструється. Таким чином особа чітко автентифікується системою і звернення подаються із всіма необхідними даними.

Link to post
Share on other sites
  On 5/7/2021 at 8:04 AM, pavlabor said:

Закон виписаний дійсно прикольно і обходиться наступним чином.

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

Поки ніхто не повертав.

 
Expand  

Надрукувати і відсканувати звернення не в кожного ще є можливість. І яке то в біса електронне звернення, якщо його треба ще друкувати і сканувати? Електронні звернення для того і придумані, щоб люди не мучилися з паперами та мали можливість зручно і без значних зусиль подавати звернення стосовно різних проблем в країні. Для чого створювати штучні перешкоди?

 

І ще ж сайт — це не єдиний спосіб подання звернень. Є ще телефонна урядова «гаряча лінія», яка має таку ж саму законність. Там теж треба по телефону підпис друкований передавати? Як, факсом?

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
  On 5/7/2021 at 8:04 AM, pavlabor said:

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

Expand  

один раз скануєш підпис, і потім просто підставляєш його у ПДФ. Прекрасно працює як для державних органів, банків, так і навіть для забугорних компаній. 

 

  On 5/7/2021 at 12:54 PM, FOP_Osypenko said:

Закон напевно ж має бути один для всіх?

Expand  

Ти ще про ПДР пригадай, яке взагалі ніхто повністю не дотримується. ))

У данному випадку таки Офіс Президента все згідно Закону, питання повинні бути до інших установ. 

 

  On 5/7/2021 at 12:54 PM, FOP_Osypenko said:

Для цього в сервісі цьому передбачена перевірка даних особи, що реєструється.

Expand  

Яка там перевірка передбачена?  )) 

 

  On 5/7/2021 at 1:00 PM, FOP_Osypenko said:

Є ще телефонна урядова «гаряча лінія», яка має таку ж саму законність.

Expand  

Читай уважніше те на що сам посилаєшся: 

  Цитата

Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. 

Expand  

 

Edited by tkapluk
Link to post
Share on other sites
  On 5/7/2021 at 1:59 PM, tkapluk said:

один раз скануєш підпис, і потім просто підставляєш його у ПДФ. Прекрасно працює як для державних органів, банків, так і навіть для забугорних компаній. 

 

Ти ще про ПДР пригадай, яке взагалі ніхто повністю не дотримується. ))

У данному випадку таки Офіс Президента все згідно Закону, питання повинні бути до інших установ. 

 

Яка там перевірка передбачена?  )) 

 

Читай уважніше те на що сам посилаєшся: 

 

Expand  

Я добиваюся спрощення процедури подання звернень. Мусора також через свою електронну пошту приймають лише з друкованим підписом. А от коли почав подавати скарги через Урядовий контактний центр, то так само розглядають, але вже без друкованого підпису. Ці перешкоди створюються штучно саме тими, хто хоче похвастатися відсутністю проблем в країні. Немає скарг — немає проблем. А щоб скарг було менше, то вони й вигадують різні способи для ускладнення подачі цих звернень. Легше ж написати тупу відписку, ніж реально вирішити проблему.

 

Якщо не вдасться добитися розгляду звернення без друкованого підпису, то подам ще й друкованим підписом пізніше. Але чому б не спробувати знищити цю бюрократію.

 

А перевірка особи на сайті Урядового контактного центру при реєстрації справді існує. Я вже давно реєструвався, тому точно не пригадаю. Здається через ідентифікаційний код.

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
  On 5/7/2021 at 3:10 PM, FOP_Osypenko said:

А перевірка особи на сайті Урядового контактного центру при реєстрації справді існує. Я вже давно реєструвався, тому точно не пригадаю. Здається через ідентифікаційний код.

Expand  

не треба там ні ІПН, ні номер паспорта, ні ЕЦП... 

 

  On 5/7/2021 at 3:10 PM, FOP_Osypenko said:

Я добиваюся спрощення процедури подання звернень.

Expand  

Яким чином? Написавши скаргу на невинну людину? )) 

Link to post
Share on other sites
  On 5/7/2021 at 4:06 PM, tkapluk said:

не треба там ні ІПН, ні номер паспорта, ні ЕЦП... 

 

Яким чином? Написавши скаргу на невинну людину? )) 

Expand  

Не в людині справа, а в системі. Якщо Офіс Президента не впроваджує діджиталізацію, а Президент про це хвастається, то буде їм ганьба. Держава в смартфоні точно не передбачає друкованих підписів. Якщо вже хвастаєтесь діджиталізацією, то й впроваджуйте її починаючи з себе. А то виходить, що дають пусті обіцянки і тупо нам брешуть.

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
  On 5/7/2021 at 4:10 PM, FOP_Osypenko said:

Держава в смартфоні точно не передбачає друкованих підписів.

Expand  

Дія у вас запитувала друкований підпис? )) 

Ну а цей Урядовий контактний центр працює як мінімум з часів Яника. 

Link to post
Share on other sites
  On 5/7/2021 at 5:33 PM, tkapluk said:

Дія у вас запитувала друкований підпис? )) 

Ну а цей Урядовий контактний центр працює як мінімум з часів Яника. 

Expand  

А чим гірший Урядовий контактний центр за Дію? Такі електронні сервіси розробляються для уникнення паперів. Нафіга тоді Офіс Президента пропонує скористатися Урядовим контактним центром, якщо в ньому не передбачено подання друкованого підпису? Щоб ввести людей в оману і потім стряпати свої брехливі відписки? В чому тоді взагалі сенс функціонування УКЦ, якщо звернення, подані через нього відмовляються розглядати фахівці з паралельної реальності з Офісу Президента? Всі установи розглядають, а ці живуть в іншій країні чи іншому світі?

Link to post
Share on other sites
  On 5/7/2021 at 5:49 PM, tkapluk said:

Відсутня взагалі яка небудь ідентифікація. 

Expand  

А яка ідентифікація присутня, коли буде друкований підпис? Мій підпис є на багатьох документах, які опубліковані в мережі. Будь-хто може його скопіювати і підставити в будь-який документ. Це означатиме, що особа вже ідентифікована і точно є тим, хто є власником того підпису? Урядовий контактний центр містить усі дані про мене, які потрібні для надання відповіді на моє звернення.

Link to post
Share on other sites

Зато, прочитав темы уважаемого пана, я начал понимать откуда берутся эти бабки-скандалистки у подъездов.

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By guest105
      при здачі звіту не працюють ключі віл привату.  Дзвонив на саппорт в загальному і всіх непрацює.  Хто як вирішує проблему юзає інші чи болт забили?
    • By EuroNet
      Доброго дня.підскажіть що потрібно вказувати в 11-му пункті у заяві на регістрацію в реєстр оператора, провайдера? і чи можно в 10-му пункті вказувати район?
      я написав їм в заяві 10-тий і 11-тий пункт так
       
       
      а вони відповіли так:
      Підскажіть що потрібно вказати в 10-му і 11-му пункті?
      Дякую.
    • By FOP_Osypenko
      Доброго дня, шановні колеги! Вирішив подати звернення до НКРЗІ через некоректну роботу Системи електронної звітності.
      Цікаво, чи в усіх така фігня твориться в кабінеті користувача СЕЗ? Чи лише оце в мене таке одного? Прокоментуйте, будь ласка.
       

       

    • By FOP_Osypenko
      Вже другий місяць не вдається здати в НКРЗІ довбаний звіт 1-T: Сфера телекомунікацій. Спочатку СЕЗ вибивала помилки, тепер підписується, але приймати відмовляються.
       
      Розповім все по-порядку. Отже, під@ри (іншого слова не підберу) з НКРЗІ вигадали нам новий звіт, бо тих шести, що є, їм уже, бачте, мало! Звіт з'явився в СЕЗ (Системі Електронної Звітності).
      Операторам і провайдерам було розіслано повідомлення про необхідність здачі чергового нового звіту:

       
      При спробі підписати звіт з відміткою: «діяльність не здійснювалася», СЕЗ видавала наступну помилку:

       
      При цьому коли ставиш галочку напроти «діяльність не здійснювалася», то автоматично блокується введення даних в форму звіту.
      Подав запит щодо пояснення причин цієї помилки і отримав таку відповідь:

       
      Пізніше цю логічну помилку в СЕЗ виправили і підписати звіт все ж вдавалося без помилок. Ну, думаю, оце вже на цьому і закінчилися проблеми. Звіт здано, можна їсти французькі булочки.
       
      Але не тут то було! Звіт зі статуту «Підписаний» знову отримав статус «Чернетка». На електронну пошту паралельно прислали зауваження:
       
      І потім прислали ще нагадування про потребу здачі цього довбаного звіту, який ці дебіли самі відмовляються приймати!

       
      Далі намагаюся другий раз здати звіт. Підпис проходиться без помилок. Але знову відмовляються приймати і пишуть таке:

       
      Зараз подав вже третій раз цей кончений звіт! І додав пояснення, що в мене працівників НУЛЬ!

       
      Чекаю вже кілька днів, що приймуть довбаний звіт про те, що я НЕ ЗАЙМАЮСЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ і НЕ МАЮ ПРАЦІВНИКІВ! Ні чоловіків найманих, ні жінок, вашу мать!
      Вирішив зробити запит про надання ОФІЦІЙНОГО ПОЯСНЕННЯ причини відмови приймати звіт:

       
      І ці під@ри мовчать і не дають офіційного пояснення своїй тупості досі! Оце можна з цими виродками чиновницькими нормально бізнесом займатися?
    • By duster
      Здравствуйте! Приходило ли кому-то письмо с запросом информации согласно этого решения: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=444&id=9018&language=uk ?

×
×
  • Create New...