Перейти до

Скарга на НКРЗІ щодо надмірного тиску на операторів та провайдерів


Рекомендованные сообщения

18 минут назад, vitalle сказав:

Хорошо що не написали:

"На це пітання, ми видповімо в ноступному листі"©️ 

Прикро визнавати, що Офіс Президента має рівень Науківця :)

16 минут назад, Kiano сказав:

Посоны, прикиньте насколько тип опасный))

Подайте сам звернення в Офіс Президента і отримаєте замість розгляду відписку цю дебільну. От тоді і смійтесь.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • Відповіді 78
  • Створено
  • Остання відповідь

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Насчет слепой уверенности в "совковой законности".   В Верховном суде Соединенных Штатов в пользу Google закончилась 10-летняя дело, в котором компания Oracle требовала 9 млрд долларов компе

Я за Осіпенка, йоб тваю мать, а вам нашо така точна інформація про гендерний розподіл, фінансові показники і кількість абонентів по селах, смт і райцентрах? А хутори на 8 хатів не цікавлять НКРЗІ

Отримав вимогу від НКРЗІ про здачу нового звіту. Складається таке враження, що тим під@рам немає чим займатися, і вони тільки те й роблять, що вигадують нам нові й нові звіти! Мучуся оце з подачею цьо

Posted Images

Вирішив ще подати скаргу й з приводу відмови в розгляді звернення Офісом Президента. Звісно можна подати ще друковане звернення з підписом, але це маячня.

 

Якщо всі установи розглядають звернення з Урядового контактного центру без вимог друкованого підпису, то чому ці вимагають? Закон окремий для них, чи що?

Screenshot_20210505_221558.png

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 22.04.2021 в 00:03, FOP_Osypenko сказал:

А мене їхні наїзди не лякають. Я люблю повоювати з дебілами, які чіпляються до підприємців і чинять перешкоди бізнесу. Таким не гріх не те що скаргою провчити, а й голову відірвати.

Вояки от Вас далеко?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 часов назад, Kiano сказав:

Посоны, прикиньте насколько тип опасный))

Власть нужно ДРАТЬ, от слова ПОСТОЯННО!

Или платить, за бездействие власти и право вести бизнес.

Интернет подорожает в два раза из-за войны ОСМД и провайдеров

Рекет пользователей, который оплачивается с карманов пользователей + 20% рентабельности оператора.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)
8 часов назад, neom сказав:

"Урядовий контактний ЦЕНТ"

 

 ?

Видно набрали в той Охвіз Призедента якихось проституток з траси так само як і в мусарню, що й писати толком не вміють.

Відредаговано FOP_Osypenko
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 часа назад, pavlabor сказал:

Интернет подорожает в два раза из-за войны ОСМД и провайдеров

Ну все ж тут хотели увеличение АРПУ )) 

 

да и довольно однобоко написано. Что-то директор "Паутины" умолчал об домах где они монополисты... 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6 часов назад, pavlabor сказал:

Власть нужно ДРАТЬ, от слова ПОСТОЯННО!

Или платить, за бездействие власти и право вести бизнес.

Интернет подорожает в два раза из-за войны ОСМД и провайдеров

Рекет пользователей, который оплачивается с карманов пользователей + 20% рентабельности оператора.

Воевать с властью бывает опасно. Пример тому - ПОТОН.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, tkapluk сказав:

Что-то директор "Паутины" умолчал об домах где они монополисты... 

И почему они монополисты ? Не по тому ли что строили они канализацию по рыночным тарифам, а все хотят потом чтоб они их пустили в нее по граничным тарифам ?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
7 минут назад, Чучундра сказал:

И почему они монополисты ? Не по тому ли что строили они канализацию по рыночным тарифам, а все хотят потом чтоб они их пустили в нее по граничным тарифам ?

Скорее всего так и есть. Но сути это не меняет. Когда у них есть возможность срубить баблишко - то хрен кого они к этой кормушке пустят, а вот когда их не пустили так сразу слюни и сопли... 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
23 часа назад, FOP_Osypenko сказал:

А ще цікавіше є те, що на самому сайті Президента дається посилання на цей же Урядовий контактний центр для подання звернень в електронній формі:

https://www.president.gov.ua/appeals/appeals-info

Так прям по цій ссилці написано, що треба підпис )) 

 

ну і тут:

https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens/

Цитата

З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

 

Так що скарга на виконавця доволі безглузда. 

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)
5 часов назад, tkapluk сказав:

Так прям по цій ссилці написано, що треба підпис )) 

 

ну і тут:

https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens/

 

Так що скарга на виконавця доволі безглузда. 

 

Побачимо, яку нададуть тепер відповідь. Особисто я вважаю, що безглуздо відмовляти в розгляді звернення, котре подається через їхній же електронний сервіс.

 

До речі, спілкувався з представником Мінцифри щодо вимоги друкованого підпису. То вони також мають позицію, що ця вимога зайва і не повинні цього вимагати.

Відредаговано FOP_Osypenko
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
8 часов назад, FOP_Osypenko сказал:

До речі, спілкувався з представником Мінцифри щодо вимоги друкованого підпису. То вони також мають позицію, що ця вимога зайва і не повинні цього вимагати.

Це вимога Закону, якщо вони вважають, що ця вимога зайва то мають ініціювати процес внесення правок у цей Закон.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Закон виписаний дійсно прикольно і обходиться наступним чином.

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

Поки ніхто не повертав.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 часов назад, tkapluk сказав:

Це вимога Закону, якщо вони вважають, що ця вимога зайва то мають ініціювати процес внесення правок у цей Закон.

Закон напевно ж має бути один для всіх? Чи всі інші установи в Україні розглядають наші звернення незаконно? Для Офісу Президента особливий закон про звернення громадян діє?

 

В мене два десятки звернень подано через сайт Урядового контактного центру до різних установ. І жодна не відмовилася розглядати звернення, посилаючись на відсутність друкованого підпису.

 

Сервіс електронних звернень Урядовий контактний центр для того і розроблений, щоб люди не мучилися з тим оформленням, а максимально просто могли подавати звернення. Для цього в сервісі цьому передбачена перевірка даних особи, що реєструється. Таким чином особа чітко автентифікується системою і звернення подаються із всіма необхідними даними.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)
4 часа назад, pavlabor сказав:

Закон виписаний дійсно прикольно і обходиться наступним чином.

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

Поки ніхто не повертав.

 

Надрукувати і відсканувати звернення не в кожного ще є можливість. І яке то в біса електронне звернення, якщо його треба ще друкувати і сканувати? Електронні звернення для того і придумані, щоб люди не мучилися з паперами та мали можливість зручно і без значних зусиль подавати звернення стосовно різних проблем в країні. Для чого створювати штучні перешкоди?

 

І ще ж сайт — це не єдиний спосіб подання звернень. Є ще телефонна урядова «гаряча лінія», яка має таку ж саму законність. Там теж треба по телефону підпис друкований передавати? Як, факсом?

Відредаговано FOP_Osypenko
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 часов назад, pavlabor сказал:

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

один раз скануєш підпис, і потім просто підставляєш його у ПДФ. Прекрасно працює як для державних органів, банків, так і навіть для забугорних компаній. 

 

1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Закон напевно ж має бути один для всіх?

Ти ще про ПДР пригадай, яке взагалі ніхто повністю не дотримується. ))

У данному випадку таки Офіс Президента все згідно Закону, питання повинні бути до інших установ. 

 

1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Для цього в сервісі цьому передбачена перевірка даних особи, що реєструється.

Яка там перевірка передбачена?  )) 

 

1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Є ще телефонна урядова «гаряча лінія», яка має таку ж саму законність.

Читай уважніше те на що сам посилаєшся: 

Цитата

Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. 

 

Відредаговано tkapluk
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)
годину тому, tkapluk сказав:

один раз скануєш підпис, і потім просто підставляєш його у ПДФ. Прекрасно працює як для державних органів, банків, так і навіть для забугорних компаній. 

 

Ти ще про ПДР пригадай, яке взагалі ніхто повністю не дотримується. ))

У данному випадку таки Офіс Президента все згідно Закону, питання повинні бути до інших установ. 

 

Яка там перевірка передбачена?  )) 

 

Читай уважніше те на що сам посилаєшся: 

 

Я добиваюся спрощення процедури подання звернень. Мусора також через свою електронну пошту приймають лише з друкованим підписом. А от коли почав подавати скарги через Урядовий контактний центр, то так само розглядають, але вже без друкованого підпису. Ці перешкоди створюються штучно саме тими, хто хоче похвастатися відсутністю проблем в країні. Немає скарг — немає проблем. А щоб скарг було менше, то вони й вигадують різні способи для ускладнення подачі цих звернень. Легше ж написати тупу відписку, ніж реально вирішити проблему.

 

Якщо не вдасться добитися розгляду звернення без друкованого підпису, то подам ще й друкованим підписом пізніше. Але чому б не спробувати знищити цю бюрократію.

 

А перевірка особи на сайті Урядового контактного центру при реєстрації справді існує. Я вже давно реєструвався, тому точно не пригадаю. Здається через ідентифікаційний код.

Відредаговано FOP_Osypenko
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
49 минут назад, FOP_Osypenko сказал:

А перевірка особи на сайті Урядового контактного центру при реєстрації справді існує. Я вже давно реєструвався, тому точно не пригадаю. Здається через ідентифікаційний код.

не треба там ні ІПН, ні номер паспорта, ні ЕЦП... 

 

53 минуты назад, FOP_Osypenko сказал:

Я добиваюся спрощення процедури подання звернень.

Яким чином? Написавши скаргу на невинну людину? )) 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Опубліковано: (відредаговано)
4 минуты назад, tkapluk сказав:

не треба там ні ІПН, ні номер паспорта, ні ЕЦП... 

 

Яким чином? Написавши скаргу на невинну людину? )) 

Не в людині справа, а в системі. Якщо Офіс Президента не впроваджує діджиталізацію, а Президент про це хвастається, то буде їм ганьба. Держава в смартфоні точно не передбачає друкованих підписів. Якщо вже хвастаєтесь діджиталізацією, то й впроваджуйте її починаючи з себе. А то виходить, що дають пусті обіцянки і тупо нам брешуть.

Відредаговано FOP_Osypenko
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Держава в смартфоні точно не передбачає друкованих підписів.

Дія у вас запитувала друкований підпис? )) 

Ну а цей Урядовий контактний центр працює як мінімум з часів Яника. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6 минут назад, tkapluk сказав:

Дія у вас запитувала друкований підпис? )) 

Ну а цей Урядовий контактний центр працює як мінімум з часів Яника. 

А чим гірший Урядовий контактний центр за Дію? Такі електронні сервіси розробляються для уникнення паперів. Нафіга тоді Офіс Президента пропонує скористатися Урядовим контактним центром, якщо в ньому не передбачено подання друкованого підпису? Щоб ввести людей в оману і потім стряпати свої брехливі відписки? В чому тоді взагалі сенс функціонування УКЦ, якщо звернення, подані через нього відмовляються розглядати фахівці з паралельної реальності з Офісу Президента? Всі установи розглядають, а ці живуть в іншій країні чи іншому світі?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 минуты назад, FOP_Osypenko сказал:

А чим гірший Урядовий контактний центр за Дію?

Відсутня взагалі яка небудь ідентифікація. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Только что, tkapluk сказав:

Відсутня взагалі яка небудь ідентифікація. 

А яка ідентифікація присутня, коли буде друкований підпис? Мій підпис є на багатьох документах, які опубліковані в мережі. Будь-хто може його скопіювати і підставити в будь-який документ. Це означатиме, що особа вже ідентифікована і точно є тим, хто є власником того підпису? Урядовий контактний центр містить усі дані про мене, які потрібні для надання відповіді на моє звернення.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від guest105
      при здачі звіту не працюють ключі віл привату.  Дзвонив на саппорт в загальному і всіх непрацює.  Хто як вирішує проблему юзає інші чи болт забили?
    • Від EuroNet
      Доброго дня.підскажіть що потрібно вказувати в 11-му пункті у заяві на регістрацію в реєстр оператора, провайдера? і чи можно в 10-му пункті вказувати район?
      я написав їм в заяві 10-тий і 11-тий пункт так
       
       
      а вони відповіли так:
      Підскажіть що потрібно вказати в 10-му і 11-му пункті?
      Дякую.
    • Від FOP_Osypenko
      Доброго дня, шановні колеги! Вирішив подати звернення до НКРЗІ через некоректну роботу Системи електронної звітності.
      Цікаво, чи в усіх така фігня твориться в кабінеті користувача СЕЗ? Чи лише оце в мене таке одного? Прокоментуйте, будь ласка.
       

       

    • Від FOP_Osypenko
      Вже другий місяць не вдається здати в НКРЗІ довбаний звіт 1-T: Сфера телекомунікацій. Спочатку СЕЗ вибивала помилки, тепер підписується, але приймати відмовляються.
       
      Розповім все по-порядку. Отже, під@ри (іншого слова не підберу) з НКРЗІ вигадали нам новий звіт, бо тих шести, що є, їм уже, бачте, мало! Звіт з'явився в СЕЗ (Системі Електронної Звітності).
      Операторам і провайдерам було розіслано повідомлення про необхідність здачі чергового нового звіту:

       
      При спробі підписати звіт з відміткою: «діяльність не здійснювалася», СЕЗ видавала наступну помилку:

       
      При цьому коли ставиш галочку напроти «діяльність не здійснювалася», то автоматично блокується введення даних в форму звіту.
      Подав запит щодо пояснення причин цієї помилки і отримав таку відповідь:

       
      Пізніше цю логічну помилку в СЕЗ виправили і підписати звіт все ж вдавалося без помилок. Ну, думаю, оце вже на цьому і закінчилися проблеми. Звіт здано, можна їсти французькі булочки.
       
      Але не тут то було! Звіт зі статуту «Підписаний» знову отримав статус «Чернетка». На електронну пошту паралельно прислали зауваження:
       
      І потім прислали ще нагадування про потребу здачі цього довбаного звіту, який ці дебіли самі відмовляються приймати!

       
      Далі намагаюся другий раз здати звіт. Підпис проходиться без помилок. Але знову відмовляються приймати і пишуть таке:

       
      Зараз подав вже третій раз цей кончений звіт! І додав пояснення, що в мене працівників НУЛЬ!

       
      Чекаю вже кілька днів, що приймуть довбаний звіт про те, що я НЕ ЗАЙМАЮСЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ і НЕ МАЮ ПРАЦІВНИКІВ! Ні чоловіків найманих, ні жінок, вашу мать!
      Вирішив зробити запит про надання ОФІЦІЙНОГО ПОЯСНЕННЯ причини відмови приймати звіт:

       
      І ці під@ри мовчать і не дають офіційного пояснення своїй тупості досі! Оце можна з цими виродками чиновницькими нормально бізнесом займатися?
    • Від duster
      Здравствуйте! Приходило ли кому-то письмо с запросом информации согласно этого решения: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=444&id=9018&language=uk ?

×
×
  • Створити нове...