Jump to content

Скарга на НКРЗІ щодо надмірного тиску на операторів та провайдерів


Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Насчет слепой уверенности в "совковой законности".   В Верховном суде Соединенных Штатов в пользу Google закончилась 10-летняя дело, в котором компания Oracle требовала 9 млрд долларов компе

Я за Осіпенка, йоб тваю мать, а вам нашо така точна інформація про гендерний розподіл, фінансові показники і кількість абонентів по селах, смт і райцентрах? А хутори на 8 хатів не цікавлять НКРЗІ

Отримав вимогу від НКРЗІ про здачу нового звіту. Складається таке враження, що тим під@рам немає чим займатися, і вони тільки те й роблять, що вигадують нам нові й нові звіти! Мучуся оце з подачею цьо

Posted Images

18 минут назад, vitalle сказав:

Хорошо що не написали:

"На це пітання, ми видповімо в ноступному листі"©️ 

Прикро визнавати, що Офіс Президента має рівень Науківця :)

16 минут назад, Kiano сказав:

Посоны, прикиньте насколько тип опасный))

Подайте сам звернення в Офіс Президента і отримаєте замість розгляду відписку цю дебільну. От тоді і смійтесь.

Link to post
Share on other sites

Вирішив ще подати скаргу й з приводу відмови в розгляді звернення Офісом Президента. Звісно можна подати ще друковане звернення з підписом, але це маячня.

 

Якщо всі установи розглядають звернення з Урядового контактного центру без вимог друкованого підпису, то чому ці вимагають? Закон окремий для них, чи що?

Screenshot_20210505_221558.png

Link to post
Share on other sites
В 22.04.2021 в 00:03, FOP_Osypenko сказал:

А мене їхні наїзди не лякають. Я люблю повоювати з дебілами, які чіпляються до підприємців і чинять перешкоди бізнесу. Таким не гріх не те що скаргою провчити, а й голову відірвати.

Вояки от Вас далеко?

Link to post
Share on other sites
13 часов назад, Kiano сказав:

Посоны, прикиньте насколько тип опасный))

Власть нужно ДРАТЬ, от слова ПОСТОЯННО!

Или платить, за бездействие власти и право вести бизнес.

Интернет подорожает в два раза из-за войны ОСМД и провайдеров

Рекет пользователей, который оплачивается с карманов пользователей + 20% рентабельности оператора.

Link to post
Share on other sites
8 часов назад, neom сказав:

"Урядовий контактний ЦЕНТ"

 

 🤣

Видно набрали в той Охвіз Призедента якихось проституток з траси так само як і в мусарню, що й писати толком не вміють.

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
4 часа назад, pavlabor сказал:

Интернет подорожает в два раза из-за войны ОСМД и провайдеров

Ну все ж тут хотели увеличение АРПУ )) 

 

да и довольно однобоко написано. Что-то директор "Паутины" умолчал об домах где они монополисты... 

Link to post
Share on other sites
6 часов назад, pavlabor сказал:

Власть нужно ДРАТЬ, от слова ПОСТОЯННО!

Или платить, за бездействие власти и право вести бизнес.

Интернет подорожает в два раза из-за войны ОСМД и провайдеров

Рекет пользователей, который оплачивается с карманов пользователей + 20% рентабельности оператора.

Воевать с властью бывает опасно. Пример тому - ПОТОН.

Link to post
Share on other sites
2 часа назад, tkapluk сказав:

Что-то директор "Паутины" умолчал об домах где они монополисты... 

И почему они монополисты ? Не по тому ли что строили они канализацию по рыночным тарифам, а все хотят потом чтоб они их пустили в нее по граничным тарифам ?

Link to post
Share on other sites
7 минут назад, Чучундра сказал:

И почему они монополисты ? Не по тому ли что строили они канализацию по рыночным тарифам, а все хотят потом чтоб они их пустили в нее по граничным тарифам ?

Скорее всего так и есть. Но сути это не меняет. Когда у них есть возможность срубить баблишко - то хрен кого они к этой кормушке пустят, а вот когда их не пустили так сразу слюни и сопли... 

Link to post
Share on other sites
23 часа назад, FOP_Osypenko сказал:

А ще цікавіше є те, що на самому сайті Президента дається посилання на цей же Урядовий контактний центр для подання звернень в електронній формі:

https://www.president.gov.ua/appeals/appeals-info

Так прям по цій ссилці написано, що треба підпис )) 

 

ну і тут:

https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens/

Цитата

З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

 

Так що скарга на виконавця доволі безглузда. 

 

Link to post
Share on other sites
5 часов назад, tkapluk сказав:

Так прям по цій ссилці написано, що треба підпис )) 

 

ну і тут:

https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens/

 

Так що скарга на виконавця доволі безглузда. 

 

Побачимо, яку нададуть тепер відповідь. Особисто я вважаю, що безглуздо відмовляти в розгляді звернення, котре подається через їхній же електронний сервіс.

 

До речі, спілкувався з представником Мінцифри щодо вимоги друкованого підпису. То вони також мають позицію, що ця вимога зайва і не повинні цього вимагати.

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
8 часов назад, FOP_Osypenko сказал:

До речі, спілкувався з представником Мінцифри щодо вимоги друкованого підпису. То вони також мають позицію, що ця вимога зайва і не повинні цього вимагати.

Це вимога Закону, якщо вони вважають, що ця вимога зайва то мають ініціювати процес внесення правок у цей Закон.

Link to post
Share on other sites

Закон виписаний дійсно прикольно і обходиться наступним чином.

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

Поки ніхто не повертав.

Link to post
Share on other sites
5 часов назад, tkapluk сказав:

Це вимога Закону, якщо вони вважають, що ця вимога зайва то мають ініціювати процес внесення правок у цей Закон.

Закон напевно ж має бути один для всіх? Чи всі інші установи в Україні розглядають наші звернення незаконно? Для Офісу Президента особливий закон про звернення громадян діє?

 

В мене два десятки звернень подано через сайт Урядового контактного центру до різних установ. І жодна не відмовилася розглядати звернення, посилаючись на відсутність друкованого підпису.

 

Сервіс електронних звернень Урядовий контактний центр для того і розроблений, щоб люди не мучилися з тим оформленням, а максимально просто могли подавати звернення. Для цього в сервісі цьому передбачена перевірка даних особи, що реєструється. Таким чином особа чітко автентифікується системою і звернення подаються із всіма необхідними даними.

Link to post
Share on other sites
4 часа назад, pavlabor сказав:

Закон виписаний дійсно прикольно і обходиться наступним чином.

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

Поки ніхто не повертав.

 

Надрукувати і відсканувати звернення не в кожного ще є можливість. І яке то в біса електронне звернення, якщо його треба ще друкувати і сканувати? Електронні звернення для того і придумані, щоб люди не мучилися з паперами та мали можливість зручно і без значних зусиль подавати звернення стосовно різних проблем в країні. Для чого створювати штучні перешкоди?

 

І ще ж сайт — це не єдиний спосіб подання звернень. Є ще телефонна урядова «гаряча лінія», яка має таку ж саму законність. Там теж треба по телефону підпис друкований передавати? Як, факсом?

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
5 часов назад, pavlabor сказал:

Пишеться письмове звернення, підписується, робиться скан і відправляється електронним зверненням.

один раз скануєш підпис, і потім просто підставляєш його у ПДФ. Прекрасно працює як для державних органів, банків, так і навіть для забугорних компаній. 

 

1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Закон напевно ж має бути один для всіх?

Ти ще про ПДР пригадай, яке взагалі ніхто повністю не дотримується. ))

У данному випадку таки Офіс Президента все згідно Закону, питання повинні бути до інших установ. 

 

1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Для цього в сервісі цьому передбачена перевірка даних особи, що реєструється.

Яка там перевірка передбачена?  )) 

 

1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Є ще телефонна урядова «гаряча лінія», яка має таку ж саму законність.

Читай уважніше те на що сам посилаєшся: 

Цитата

Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. 

 

Edited by tkapluk
Link to post
Share on other sites
годину тому, tkapluk сказав:

один раз скануєш підпис, і потім просто підставляєш його у ПДФ. Прекрасно працює як для державних органів, банків, так і навіть для забугорних компаній. 

 

Ти ще про ПДР пригадай, яке взагалі ніхто повністю не дотримується. ))

У данному випадку таки Офіс Президента все згідно Закону, питання повинні бути до інших установ. 

 

Яка там перевірка передбачена?  )) 

 

Читай уважніше те на що сам посилаєшся: 

 

Я добиваюся спрощення процедури подання звернень. Мусора також через свою електронну пошту приймають лише з друкованим підписом. А от коли почав подавати скарги через Урядовий контактний центр, то так само розглядають, але вже без друкованого підпису. Ці перешкоди створюються штучно саме тими, хто хоче похвастатися відсутністю проблем в країні. Немає скарг — немає проблем. А щоб скарг було менше, то вони й вигадують різні способи для ускладнення подачі цих звернень. Легше ж написати тупу відписку, ніж реально вирішити проблему.

 

Якщо не вдасться добитися розгляду звернення без друкованого підпису, то подам ще й друкованим підписом пізніше. Але чому б не спробувати знищити цю бюрократію.

 

А перевірка особи на сайті Урядового контактного центру при реєстрації справді існує. Я вже давно реєструвався, тому точно не пригадаю. Здається через ідентифікаційний код.

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
49 минут назад, FOP_Osypenko сказал:

А перевірка особи на сайті Урядового контактного центру при реєстрації справді існує. Я вже давно реєструвався, тому точно не пригадаю. Здається через ідентифікаційний код.

не треба там ні ІПН, ні номер паспорта, ні ЕЦП... 

 

53 минуты назад, FOP_Osypenko сказал:

Я добиваюся спрощення процедури подання звернень.

Яким чином? Написавши скаргу на невинну людину? )) 

Link to post
Share on other sites
4 минуты назад, tkapluk сказав:

не треба там ні ІПН, ні номер паспорта, ні ЕЦП... 

 

Яким чином? Написавши скаргу на невинну людину? )) 

Не в людині справа, а в системі. Якщо Офіс Президента не впроваджує діджиталізацію, а Президент про це хвастається, то буде їм ганьба. Держава в смартфоні точно не передбачає друкованих підписів. Якщо вже хвастаєтесь діджиталізацією, то й впроваджуйте її починаючи з себе. А то виходить, що дають пусті обіцянки і тупо нам брешуть.

Edited by FOP_Osypenko
Link to post
Share on other sites
1 час назад, FOP_Osypenko сказал:

Держава в смартфоні точно не передбачає друкованих підписів.

Дія у вас запитувала друкований підпис? )) 

Ну а цей Урядовий контактний центр працює як мінімум з часів Яника. 

Link to post
Share on other sites
6 минут назад, tkapluk сказав:

Дія у вас запитувала друкований підпис? )) 

Ну а цей Урядовий контактний центр працює як мінімум з часів Яника. 

А чим гірший Урядовий контактний центр за Дію? Такі електронні сервіси розробляються для уникнення паперів. Нафіга тоді Офіс Президента пропонує скористатися Урядовим контактним центром, якщо в ньому не передбачено подання друкованого підпису? Щоб ввести людей в оману і потім стряпати свої брехливі відписки? В чому тоді взагалі сенс функціонування УКЦ, якщо звернення, подані через нього відмовляються розглядати фахівці з паралельної реальності з Офісу Президента? Всі установи розглядають, а ці живуть в іншій країні чи іншому світі?

Link to post
Share on other sites
2 минуты назад, FOP_Osypenko сказал:

А чим гірший Урядовий контактний центр за Дію?

Відсутня взагалі яка небудь ідентифікація. 

Link to post
Share on other sites
Только что, tkapluk сказав:

Відсутня взагалі яка небудь ідентифікація. 

А яка ідентифікація присутня, коли буде друкований підпис? Мій підпис є на багатьох документах, які опубліковані в мережі. Будь-хто може його скопіювати і підставити в будь-який документ. Це означатиме, що особа вже ідентифікована і точно є тим, хто є власником того підпису? Урядовий контактний центр містить усі дані про мене, які потрібні для надання відповіді на моє звернення.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By guest105
      при здачі звіту не працюють ключі віл привату.  Дзвонив на саппорт в загальному і всіх непрацює.  Хто як вирішує проблему юзає інші чи болт забили?
    • By EuroNet
      Доброго дня.підскажіть що потрібно вказувати в 11-му пункті у заяві на регістрацію в реєстр оператора, провайдера? і чи можно в 10-му пункті вказувати район?
      я написав їм в заяві 10-тий і 11-тий пункт так
       
       
      а вони відповіли так:
      Підскажіть що потрібно вказати в 10-му і 11-му пункті?
      Дякую.
    • By FOP_Osypenko
      Доброго дня, шановні колеги! Вирішив подати звернення до НКРЗІ через некоректну роботу Системи електронної звітності.
      Цікаво, чи в усіх така фігня твориться в кабінеті користувача СЕЗ? Чи лише оце в мене таке одного? Прокоментуйте, будь ласка.
       

       

    • By FOP_Osypenko
      Вже другий місяць не вдається здати в НКРЗІ довбаний звіт 1-T: Сфера телекомунікацій. Спочатку СЕЗ вибивала помилки, тепер підписується, але приймати відмовляються.
       
      Розповім все по-порядку. Отже, під@ри (іншого слова не підберу) з НКРЗІ вигадали нам новий звіт, бо тих шести, що є, їм уже, бачте, мало! Звіт з'явився в СЕЗ (Системі Електронної Звітності).
      Операторам і провайдерам було розіслано повідомлення про необхідність здачі чергового нового звіту:

       
      При спробі підписати звіт з відміткою: «діяльність не здійснювалася», СЕЗ видавала наступну помилку:

       
      При цьому коли ставиш галочку напроти «діяльність не здійснювалася», то автоматично блокується введення даних в форму звіту.
      Подав запит щодо пояснення причин цієї помилки і отримав таку відповідь:

       
      Пізніше цю логічну помилку в СЕЗ виправили і підписати звіт все ж вдавалося без помилок. Ну, думаю, оце вже на цьому і закінчилися проблеми. Звіт здано, можна їсти французькі булочки.
       
      Але не тут то було! Звіт зі статуту «Підписаний» знову отримав статус «Чернетка». На електронну пошту паралельно прислали зауваження:
       
      І потім прислали ще нагадування про потребу здачі цього довбаного звіту, який ці дебіли самі відмовляються приймати!

       
      Далі намагаюся другий раз здати звіт. Підпис проходиться без помилок. Але знову відмовляються приймати і пишуть таке:

       
      Зараз подав вже третій раз цей кончений звіт! І додав пояснення, що в мене працівників НУЛЬ!

       
      Чекаю вже кілька днів, що приймуть довбаний звіт про те, що я НЕ ЗАЙМАЮСЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ і НЕ МАЮ ПРАЦІВНИКІВ! Ні чоловіків найманих, ні жінок, вашу мать!
      Вирішив зробити запит про надання ОФІЦІЙНОГО ПОЯСНЕННЯ причини відмови приймати звіт:

       
      І ці під@ри мовчать і не дають офіційного пояснення своїй тупості досі! Оце можна з цими виродками чиновницькими нормально бізнесом займатися?
    • By duster
      Здравствуйте! Приходило ли кому-то письмо с запросом информации согласно этого решения: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=444&id=9018&language=uk ?

×
×
  • Create New...