Перейти к содержимому

"свинцовый" ИБП и LiFePO4


Рекомендованные сообщения

Свинцевий заливний може вибухнути, але цей вибух, зазвичай, може лише розірвати корпус і забризкати кімнату кислотою.

Для руйнувань подібних масштабів, у квартирі має накопичитися як мінімум 5-10 кубометрів чистого водню, для чого потрібно одномоментно розкласти електролізом 5-10 мл води, що малоймовірно.

Але ефекту, все ж, цілком можна досягти, перезаряджаючи акумулятори у малому герметичному об'ємі, типу кладової або шафи.

годину тому, Baneff сказав:

В состав аккумов вроде гексоген не входит

 

Але є кілька літрів, розведеної водою, сірчаної кислоти. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • Ответы 119
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Я думал здесь общаются люди, собирающие аккумуляторы для себя и готовые делиться знаниями и информацией с другими такими же энтузиастами. А по факту оказывается полуграмотные перепродаваны, раздувающи

В таких батареях BMS это "обязательный элемент" Иначе в ТТХ не было бы столько допусков (90В на заряд, защита от короткого замыкания и прочее).

Свинцовый УПС херячит 55в, 15s туда нельзя ставить.

Posted Images

Вот, есть некоторые подробности.

 

Львів’янин Олександр Ловеліус встановив у себе в квартирі багатоповерхівки на вул. Тершаківців систему живлення з інвертора та акумулятора. Систему вдалося без проблем під'єднати і вона навіть попрацювала трохи більше доби. Втім посеред ночі у середу, 28 грудня, у помешканні стався вибух.

«Акумулятор був підключений до інверторної системи і, мабуть, був несправний. Принаймні, рятувальники, які прибули на місце, сказали, що це була проблема саме з акумулятором: він роздувся і вибухнув», – розповів ZAXID.NET Олександр Ловеліус.

Після вибуху у квартирі Олександра згоріли електроприлади, потрощило стіни.

 

Олександр розповідає, що для системи живлення придбав акумулятори LG Chem, які встановлюють в електромобілі. Систему живлення він підключав разом з електриком, щоб не ризикувати виконувати роботи самостійно. Таку ж систему, каже чоловік, вони встановили і в іншій його квартирі: там вона працює без проблем.

Подібний випадок нещодавно трапився в одній з київських квартир, яку використовувати як офіс. Там через замикання у мережі вибухнув гелевий автомобільний акумулятор. «По прибуттю вогнеборці встановили, що в одній із квартир на 13-му поверсі, яка використовувалася під офісне приміщення, сталося коротке замкнення електромережі з наступним горінням та вибухом гелевого акумулятора», – пояснили причину вибуху в ДСНС.


https://zaxid.net/statti_tag50974/

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 минут назад, Baneff сказав:

вибухнув гелевий автомобільний акумулятор

 

Не існує гелевих автомобільних. Правда, існують гелеві тяглові.

Взагалі, малоймовірно, гелевий практично не виділяє водню, горіти та вибухати там, по суті, нема чому.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 минуты назад, andryas сказав:

 

Не існує гелевих автомобільних. Правда, існують гелеві тяглові.

Взагалі, малоймовірно, гелевий практично не виділяє водню, горіти та вибухати там, по суті, нема чому.

Це два різних випадки і нас цікавить перший, звідки є фотка з проломом у стіні і де є інфо, що це вибухнули "акумулятори LG Chem, які встановлюють в електромобілі". Скоріше за все саме літій-фон, хоча хз.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Baneff сказал:

у тоже звучит нереально. Откуда взрыв такой силы, что стены повыбивало в соседние квартиры?

На фото явно не взрыв а какое-то обрушение механическое. Или журналисты просто фото подкинули случайное.

Изменено пользователем KaYot
  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 минуты назад, KaYot сказав:

На фото явно не взрыв а какое-то обрушение.

Короче мы вряд ли тут выясним что там было, поскольку информация низкой достоверности и что там было на самом деле мы не узнаем.

Но лично меня радует, что пока никто не признался, что у него в серверной бабахнуло или где-то на районном узле. Скорее всего при правильной эксплуатации такие случаи маловероятны и можно спать относительно спокойно.

 

Есть ещё информация, что у одного из львовских провайдеров бабахнуло. Никто не пострадал и они говорят, что сами виноваты, что-то там не так соединили. Больше подробностей нет по этому случаю.

  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Однажды взрывался автомобильный АКБ, в гараже.

Дело давно было, я ещё был школьником. Отец заряжал АКБ каким то самопальным устройством.

АКБ был доведен до такого состояния что кипел так что аж плескало из него. Видимо за него забыли и напруга там не контролировалась.

Взрыв произошел когда отключали клемму от зарядки. АКБ разнесло, это да.

Бате повезло, руки обжег и одежда испортилась. Главное, глаза целы.

Никаких разрушений гаража не было, пожара тоже.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ИМХО любой аккумулятор относительно безопасен, если используется в пределах допустимых значений.

Ток, напряжение, температура.

Я про литий много раз слышал, мол, опасно.

Но у каждого в кармане мобилка с литием, много по стране случаев, когда телефоны взрывались сами по себе?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну в случае с заводским lifepo4 и ИБП мы имеем как минимум двойную защиту от самого страшного - перезаряда. Контролирует процесс как BMS так и сам ИБП. + для большего спокойствия удаленный мониторинг ИБП можно настроить с оповещением о слишком высоком\низком напряжении.

  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
14 минут назад, Dimension сказав:

Ну в случае с заводским lifepo4 и ИБП мы имеем как минимум двойную защиту от самого страшного - перезаряда. Контролирует процесс как BMS так и сам ИБП. + для большего спокойствия удаленный мониторинг ИБП можно настроить с оповещением о слишком высоком\низком напряжении.

Ну если к ИБП подключена цепочка последовательно соединённых ячеек и при этом отсутствует или неисправен BMS, то при отсутствии или неисправности уравнителя напряжение на разных ячейках может сильно отличаться, в том числе и с превышением предельно допустимых норм. ИБП об этом ничего не знает ибо контролирует только суммарное напряжение, так что нет никакой двойной защиты.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
20 минут назад, Dimension сказал:

Ну в случае с заводским lifepo4 и ИБП мы имеем как минимум двойную защиту от самого страшного - перезаряда. Контролирует процесс как BMS так и сам ИБП. + для большего спокойствия удаленный мониторинг ИБП можно настроить с оповещением о слишком высоком\низком напряжении.

В соседней теме сказали что использовать заводской литий глупо, надо в 3 раза дешевле собрать самому))

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
годину тому, Туйон сказав:

ИМХО любой аккумулятор относительно безопасен, если используется в пределах допустимых значений.

Ток, напряжение, температура.

Я про литий много раз слышал, мол, опасно.

Но у каждого в кармане мобилка с литием, много по стране случаев, когда телефоны взрывались сами по себе?

Случаев немного, но они есть. Были даже случаи массового возврата трубок из-за взрывоопастности. Статистика - она такая, вероятность-то маленькая, но если событие произойдёт лично с вами, то вам от этого легче не будет. Так что лучше наперёд понять какие риски есть и как их минимизировать.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вітаю вопрос по темі. Є сонячний інвертор на 24 вольта. Та пара заводських аккамуляторам lifepo4 по 130 Ампер годин. Чи потрібно ставити якийсь балансир при послідовному підключення? Дивлюсь на такий 

https://www.olx.ua/d/obyavlenie/balansir-IDQyY4Q.html . Що скажете?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 hour ago, kdp said:

Вітаю вопрос по темі. Є сонячний інвертор на 24 вольта. Та пара заводських аккамуляторам lifepo4 по 130 Ампер годин. Чи потрібно ставити якийсь балансир при послідовному підключення? Дивлюсь на такий 

https://www.olx.ua/d/obyavlenie/balansir-IDQyY4Q.html . Що скажете?

Судя по описанию он вообще для LiFePo4 не предназначен. При каком напряжении на батареях он начинае балансировать - неизвестно. В лучшем случае он просто не будет ничего делать.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
годину тому, kdp сказав:

Вітаю вопрос по темі. Є сонячний інвертор на 24 вольта. Та пара заводських аккамуляторам lifepo4 по 130 Ампер годин. Чи потрібно ставити якийсь балансир при послідовному підключення? Дивлюсь на такий 

https://www.olx.ua/d/obyavlenie/balansir-IDQyY4Q.html . Що скажете?

 

Думаю, що ціна кратно завищена.

І так, це для свинцево-кислотних АКБ, причім для малоюзабельної їх комбінації.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
6 минут назад, kdp сказал:

Порадьте будь ласка, що замість нього можна використовувати для подібних цілей?

Батарею на 24 вольта. Последовательное соединения лития и использование каких-то китайских балансиров - реально игра с огнем.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, kdp сказав:

Вітаю вопрос по темі. Є сонячний інвертор на 24 вольта. Та пара заводських аккамуляторам lifepo4 по 130 Ампер годин. Чи потрібно ставити якийсь балансир при послідовному підключення? Дивлюсь на такий 

https://www.olx.ua/d/obyavlenie/balansir-IDQyY4Q.html . Що скажете?

По зовнішньому вигляду - це звичайний китайський конденсаторний балансир з макс струмом 0.5А-1.0А, а 5А, що там написані скоріше за все гон . Я вже не кажу про ціну. Для ваших 130Ah це взагалі ні про що, тобто вам воно не підходить точно.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
45 минут назад, andrey shevchenko сказав:

Судя по описанию он вообще для LiFePo4 не предназначен. При каком напряжении на батареях он начинае балансировать - неизвестно. В лучшем случае он просто не будет ничего делать.

Вы не поняли вопрос. Вопрошавший подразумевал, что его "заводские" батареи 12V 130Ah внутри сбалансированы, они же заводские и там не может не быть балансиров :) . Проблема у него в том, чтобы две таких батареи включить последовательно и вот их сбалансировать между собой. И тут как раз нужен один балансир 12Vx2=24V. Тот балансир, который он рассматривает, по напряжению-то подходит, на слабоват по току баланса. Если оставить в стороне вопрос цены, то лучше, конечно, такой, чем никакого. Но маловато будет.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
53 минуты назад, andryas сказав:

 

Думаю, що ціна кратно завищена.

І так, це для свинцево-кислотних АКБ, причім для малоюзабельної їх комбінації.

Та яка різниця що всередині? Свинець там чи літій несуттєво. Людині просто треба збалансувати дві 12В батареї, всередину тих батарей він лізти не збирається, бо вони "заводські". Інше питання де і як і з чого ті "заводські" батарею збирають і чи є всередині взагалі нормальні балансири, а не просто BMS "з балансом" де той баланс до дупи?

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
26 минут назад, KaYot сказав:

Батарею на 24 вольта. Последовательное соединения лития и использование каких-то китайских балансиров - реально игра с огнем.

Да, согласен, я бы тоже не рекомендовал такое решение, о котором говорит вопрошающий. Лучше не надо так, 24В сбалансированная батарея - правильное решение. Но у него другого варианта похоже нет. А насчёт "каких-то китайских балансиров", то можно подумать, что в природе существуют какие-то не китайские балансиры. Если такое и существует, то нам оно недоступно, да и вряд ли будет лучше китайских ибо физика там одна и та-же, простая.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 минуту назад, Baneff сказал:

А насчёт "каких-то китайских балансиров", то можно подумать, что в природе существуют какие-то не китайские балансиры. Если такое и существует, то нам оно недоступно,

микроватт делал...

https://www.microwatt.com.ua/catalog/balancer/

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

5 часов назад, Baneff сказал:

Но лично меня радует, что пока никто не признался, что у него в серверной бабахнуло или где-то на районном узле.

На хабре есть статейка про мобильных операторов в рф.

https://habr.com/ru/company/nag/blog/402589/

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Сейчас на странице   0 пользователей

    Нет пользователей, просматривающих эту страницу.

  • Похожие публикации

    • Автор: kotqq
      Продам комплект  MUST PV18-5248 PRO та акумулятор MUST LP16-48100 Black Gray 51.2В, 100 Аг, LiFePO4. Ціна 1500$
       

    • Автор: fikuronima
      Ящик (Noco BG24 Battery Box), для сборки аккумулятора из ячеек LiFePO4.  1350 грн.
      На последнем фото другой вариант. Єто большой ящик с большими размерами. Для примера.
       






    • Автор: strellson
      Продам заводський акумулятор літій-залізо-фосфат (LiFePO4), призначений для використання в системах
      відновлюваної енергетики та приладів для збереження енергії. Батарея від компанії Delong має виняткову ємність, яка становить 48В при 200 А*год, а загальна ємність зберігання енергії дорівнює 10 кВт-год.
      Акумулятор виробляється компанією Shenzhen Delong Energy Technology Co., Ltd., яка є провідним
      виробником літій-залізо-фосфатних акумуляторів для різноманітних застосувань. Компанія за досить короткий час
      зарекомендувала себе як перевірений постачальник надійних та високоякісних акумуляторів з акцентом на продуктивність та екологічність.
      Особливості:
      1) Вбудована функція плавного пуску, коли інвертор повинен запускатись від акумулятора, може зменшити вплив струму.
      2) Подвійний активний захист лише на рівні BMS.
      3) Автоматичне встановлення адреси при підключенні кількох груп.
      4) Підтримка пробудження з допомогою сигналу 5~12В порту RJ45.
      5) Підтримка хост-контролера для оновлення модуля акумулятора через CAN або RS485 зв'язок.
      6) Дозволяє 95% глибину розряду, яка може бути використана для інверторів, що працюють відповідно до протоколу CAN.
      7) Модуль нетоксичний, екологічно чистий та безпечний для навколишнього середовища.
      8.) Матеріал катода – літій-залізо-фосфат, який має хороші показники безпеки та тривалий термін служби.
      9) Система керування акумулятором (BMS) має функції захисту від перезаряджання, перевантаження по струму, високої та низької температури.
      10) Система може автоматично керувати станом зарядки та розрядки та збалансувати напругу кожного елемента.
      11) Гнучка конфігурація, кілька акумуляторних модулів можуть бути підключені паралельно збільшення ємності і потужності.
      12) Застосування способу самоохолодження для швидкого зниження загального рівня шуму системи.
      13) Модуль має менший саморозряд і може зберігатись на полиці до 6 місяців без підзарядки.
      14) Невеликий розмір та невелика вага, стандарт 19-дюймового вбудованого модуля, легке встановлення та обслуговування.

      Розміри: 482/438*540*240mm
      Вага: 80кг
      Новий, у заводській упаковці.
      Гарантія виробника 10 років.
      Цена 2000 usd
       
       



    • Автор: zaraza_zp
      Є парк комутаторів з БП Proline(і не тільки) зараз оновлюемо акумулятори на Lifepo4 15+А/г.
      Підкажіть кто має власний досвід, які доп. зарядки краще ставити? Фото, посилання? Бо тестуємо вже 5+ зарядок, а воно усе "Г".
    • Автор: prototip
      Продам новий акумулятор LiFePo4 48в 100 аН Huawei ESM48-100 5кВт.
      Ціна питання 1300 уе
      15s - дуже зручно для телекома.
      Якість брендового обладнання від Huawei.


×
×
  • Создать...