Перейти до

Облэнерго новшества


Рекомендованные сообщения

Сейчас в Киеве начнется энергетический форум, вход 5000 грн, под предлогом евроинтеграции будут договариваться как дальше деребанить Украину.

может экспрессом скинемся на нашего представителя ? 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • Відповіді 2,9k
  • Створено
  • Остання відповідь

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

В данном предложении от которого не возможно отказаться имеется два существенных косяка, это "Істотні умови господарського договору" Первое - 400 опор, при наличии существующего договора и проект

да-да. конечно-конечно. Павлобор забросил свой бизнес. Не занимался им совсем. Вот только и делал как письма писал, да нас, глупых, на форуме просвещал. Зачет, ну вы же умный человек... Написание 1-2

Posted Images

 

Сейчас в Киеве начнется энергетический форум, вход 5000 грн, под предлогом евроинтеграции будут договариваться как дальше деребанить Украину.

может экспрессом скинемся на нашего представителя ? 

 

Наши там есть.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну что господа у нас лед тронулся

Спасибо всем кто приложил к этому усилия

 

Вот остался вопрос это только у нас или в по всем областям???

Це чекали на рішення АМК в Тернополі, Ми зараз якраз в процесі апеляції(декількома постами вище є рішення господарського суду).

У мене це діло затягнулося на 1 рік так як початок ще в далекому липні 2015. Віддаю належне інспекторові нашого АМК, який провів хороше розслідування з цього питання.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

У меня ещё движется , хотя начал в июле 2015. Территориальный тормозит не по детски :(

Мы наших мониторили, там реально дофигища роботы.

Через день какой то запрос, анализ, заседание и так на протяжении года, все действия регистрируются в специальный журнал.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Федиенко на фейсбук тоже выложил письмо от полтавы и указал что уже два отделения за операторов

Я так понял что это не массово по всей стране?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Екс-перший заступник голови СБУ передав до НАБУ "чорну бухгалтерію" Партії регіонів

"Це – великий масив документів, які підтверджують тотальну корумпованість влади. Значна частина цих матеріалів ­– "амбарна книга" корупційних виплат, які систематично здійснювалися за рахунок "общака" або "чорної каси" Партії регіонів. Уперше в поле зору правоохоронних органів потрапляє масив матеріалів, які стосуються не одного чи кількох злочинів, а системної багаторічної корупційної діяльності організованої структури, яка діяла на базі відомої політичної партії і мала за мету незаконне захоплення влади та її протиправне використання", - сказав Трепак.

"За наявною інформацією, вказаною злочинною організацією на хабарі та інші підкупи було витрачено близько 2 мільярдів доларів. Хабарі у 500 тисяч доларів чи мільйон доларів були мало не нормою. У багатьох випадках вони сягали 5, 8 і навіть 20 мільйонів доларів. Зауважте, готівкою! Переважно це були одноразові "виплати", але й мало місце систематичне отримання хабарів, у деяких випадках воно тривало роками. Те, що проходило банківськими переведеннями та іншими безготівковими оборудками – це окрема тема", - сказав Трепак.

Відредаговано pavlabor
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Итак, коллеги! С разрешения одного из тех, кому "не насрать", выкладываю рыбу для обращений провайдеров/операторов в Полтавское тер.отделение АМКУ, которое начало исследование рынка СП в Полтавской области с целью (хочется надеяться) "вдуть по самые помидоры" ПАТ "Полтаваоблэнерго". Операторы Полтавщины - присоединяйтесь, потому что может так случится, что когда придут за вами, может быть уже поздно.
 

 

Голові Полтавського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України

ОНІЩЕНКУ В. М.

 

(назва суб'єкта господарювання)

(адреса суб'єкта господарювання_

 

 

№  ______ від   __________  201___ р.

 

 

 

Шановний Володимире Михайловичу!
 

(Суб'єкт господарювання) з метою надання Полтавському обласному територіальному відділенню Антимонопольного комітету України інформації для проведення всебічного, повного та об’єктивного дослідження регіонального ринку надання послуг доступу до інфраструктури об’єктів електроенергетики для розміщення телекомунікаційних мереж, та інформуємо про наступне:

(Суб'єкт господарювання) надає послуги з доступу до мережі Інтернет у населених пунктах (назва) району Полтавської обл.: (вказати населенні пункти)

 

Для створення телекомунікаційних мереж (Суб'єкт господарювання) використовує наступні методи:

- сумісний підвіс телекомунікаційних кабелів (як правило оптоволоконних) на електричних опорах (в межах населених пунктів та за їх межами);

-       підвіс телекомунікаційних кабелів між багатоповерховими будинками (виключно в межах населених пунктів);

-       використання кабельної каналізації ПАТ «Укртелеком»  (виключно в межах населених пунктів).

           

Відповідно до статті 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» ринок товару(товарний ринок) - це сфера обороту товару, на який протягом певного часу і в межах певної території є попит і пропозиція; товаром є будь-який предмет господарського обороту, в тому числі продукція, роботи, послуги, документи, що підтверджують зобов'язання та права.

Головним чинником, що впливає на вибір способу прокладання, є економічне обґрунтування витрат оператора зв’язку на забезпечення технічної можливості надання якісний телекомунікаційних послуг. (Суб'єкт господарювання) може використовувати і реалізує прокладення кабельних мереж іншим шляхом, окрім як сумісне підвішування кабелів телекомунікаційних мереж на опорах повітряних ліній електропередавання, але кабельна каналізація електрозв'язку в цих населених пунктах розвинута дуже слабо і не дозволяє повністю реалізувати потреби населення в отриманні телекомунікаційних послуг.

            (Суб'єкт господарювання) не застосовує прокладання телекомунікаційних мереж у ґрунт у зв’язку із дуже бюрократизованою процедурою документального оформлення земельних ділянок для прокладання та обслуговування кабелів зв’язку. Окрім того Кабінет Міністрів України вже понад 12 років не виконує положення частини 6 статті 10 Закону України «Про телекомунікації», яким передбачено, що Кабінет Міністрів України установлює для власників або землекористувачів розмір плати  (тарифи) за встановлення земельного сервітуту для прокладання під землею та/або усунення пошкоджень телекомунікаційних мереж. Відповідно до пункту 4 глави XIV «Прикінцеві положення» КМУ мав розробити та затвердити тарифи за встановлення земельного сервітуту для прокладання під землею телекомунікаційних мереж протягом 6 місяців із дня набрання чинності Закону України «Про телекомунікації», тобто до кінця червня 2004 року.

Тому прокладання кабельних мереж шляхом розміщення оптоволоконного кабелю в кабельній каналізації ПАТ «Укртелеком», розташування телекомунікаційних мереж по опорах повітряних ліній зв'язку, які належать також ПАТ «Укртелеком», влаштування додаткових опор, прокладення кабелів власними силами у ґрунт не є взаємозамінним товаром (послугою) з сумісним підвішуванням волоконно - оптичних кабелів телекомунікаційних мереж сумісне підвішування кабелів телекомунікаційних мереж на опорах повітряних ліній електропередавання, тому саме сумісне підвішування кабелів телекомунікаційних мереж на опорах повітряних ліній електропередавання визначає монопольне (домінуюче) становище ПАТ «Полтаваобленерго» в цих населених пунктах.

Як правило, якщо є можливість використовувати будівлі для підвіски кабелю та кабельну каналізацію електрозв'язку, вони використовуються у першу чергу. Щоб уникнути монопольного тиску з боку ПАТ «Полтаваобленерго».

Використання опор ліній електропередач для сумісного підвісу кабелів зв’язку для забезпечення технічної можливості надання телекомунікаційних послуг застосовується виключно у тих випадках, коли не має альтернативи.  

На жаль в населених пунктах (назви населених пунктів) не має інших власників електричних мереж, окрім ПАТ «Полтаваобленерго». Вартість послуг ПАТ «Полтаваобленерго»  щодо надання технічних умов, погодження проекту, технічного нагляду та надання в користування опор для  розміщенні лінії зв’язку наступна:

 

1. Визначення технічної можливості – 6273,49 грн за 1 км;

2. Надання технічних вимог (завдань) – 910,57 грн за 1 км;

3. Погодження проектної документації – 642,55 грн за 1км;

4. Забезпечення сумісної підвіски – 1247,63 грн за 1км;

Загальна сума яку потрібно сплатити складає 9074,24 грн за 1км

 

Також потрібно сплатити кошти проектній організації (проектанту) за виготовлення проекту, середньориночна  вартість проектування складає від 800 до 1300 грн за 1 км.

Таким чином у вищезазначених населених пунктах (Суб'єкт господарювання) потрібно витратити близько 10000 грн за 1 км сумісного підвісу, тільки за дозволи та проектну документацію. Понад 90%  з цієї суми потрібно сплатити в ПАТ «Полтаваобленерго».

При цьому треба зазначити, що ПАТ «Полтаваобленерго» відмовляється офіційно надати для ознайомлення нормативні акти на підставі яких сформований даний тариф. Або оприлюднити їх на своєму веб-сайті.

 

Фактичний алгоритм отримання дозволу на підвіс телекомунікаційного кабелю на опорах електромереж ПАТ «Полтаваобленерго» такий:

 

1. Потрібно написати листа на ім’я голови Правління ПАТ «Полтаваобленерго» з проханням визначити технічну можливість щодо підвіски кабелю з зазначенням потрібно  населеного пункту, вулиці та типу кабелю, який планується використовувати. У відповідь ПАТ «Полтаваобленерго» надсилає проект договору на проведення робіт із визначення технічної можливості організації сумісного підвісу та надсилає рахунок з актами виконаних робіт, без підписання яких усі подальші дії щодо організації підвісу блокуються.

Після підписання договору на проведення робіт із визначення технічної можливості сумісного підвісу, акту виконаних робіт, сплати рахунку ПАТ «Полтаваобленерго» визначає технічну можливість та надає дозвіл на підвіс кабелю, або надає відповідь що технічної можливості сумісного підвісу немає. При цьому критерії, які використовуються ПАТ «Полтаваобленерго» для визначення технічної можливості, невідомі.

 

2. У разі, якщо технічна можливість є та наданий дозвіл на підвіс кабелю, ПАТ «Полтаваобленерго» надає (Суб'єкт господарювання) рахунок на оплату виготовлення технічних вимог для розробки проектної документації. Без оплати цього рахунку подальші дії оператора блокуються представниками  ПАТ «Полтаваобленерго»

 

3. Після оплати рахунку на виготовлення технічних вимог ПАТ «Полтаваобленерго» надає технічні вимоги, на підставі яких відповідно до чинного законодавства (Суб'єкт господарювання)  розробляє проектну документацію, та договір на погодження проектної документації, акт виконаних робіт та рахунок Після оплати рахунку та підписання актів виконаних робіт, виготовлений проект направляється на погодження до ПАТ «Полтаваобленерго». Критерії погодження або непогодження проектної документації невідомі.

 

4. Після погодження проектної документації ПАТ «Полтаваобленерго» повертає погоджену проектну документацію та надає (Суб'єкту господарювання) для підписання договір на технічний нагляд з актами виконаних робіт. та рахунок на оплату послуг із технічного нагляду. Тільки після підписання договору, актів та оплати рахунку оператору надається можливість здійснює монтаж кабелю.

 

Вся вищезазначена процедура займає не менш ніж 3 місяці.

 

Таким чином ми вважаємо, що бар’єрами для вступу на ринок є економічні, організаційні та адміністративні обмеження, пов'язані з необхідністю отримання різноманітної документації, побудови (модернізації) відповідної інфраструктури, що потребує значних капіталовкладень та тривалого часу.

Потенційні конкуренти не можуть в короткий час подолати адміністративні та організаційні бар'єри вступу на ринок надання послуг доступу операторів, провайдерів телекомунікацій до інфраструктури об'єктів електроенергетики для розташування телекомунікаційних мереж.

 

            Додатки на _____ аркушах. (копії всього що вважаєте за необхідне передати до АМКУ)

 

 


З повагою,

(керівник Суб'єкту господарювання)                                           ПІБ            

 

                                                             

Відредаговано zachott
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

АМКУ исследовал энергорынок Украины


ИНАУ получило ответ от Тернопольского отделения АМКУ с текстом решений о признании Тероблэнерго монополистом на рынке СП в некоторых населенных пунктах Тернопольской области.

Читаем внимательно решения Тернопольского отделения АМКУ. Из них четко видно, что надо писать в своих жалобах в АМКУ  на облэнерги и какие документы подавать.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Николаевоблэнерго - угроза национальной безопасности страны https://news.pn/ru/public/162231

 

ИМХО. Не можешь обеспечить необходимый объем поставок? У*буй с рынка! Придут те, кто сможет!

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Прем'єр-міністр Володимир Гройсман доручив Міністру енергетики та вугільної промисловості Ігорю Насалику розробити постанову, яка зробила б неможливими махінації обленерго з цінами за підключення підприємств до електромереж.
Про це Володимир Гройсман написав у себе на сторінці в Facebook.
"Про те, що деякі Обленерго завищують ціну за підключення, а потім вимагають з підприємців хабарі, я чув і раніше. Я дав доручення профільному Віце-прем'єр-міністру і Міністру енергетики та вугільної промисловості напрацювати постанову Уряду, яка б унеможливила такі зловживання", - написав Гройсман.
Також прем’єр попросив підприємців, інформувати Антикорупційне бюро і уряд про зловживання з боку Обленерго, якщо вони матимуть місце.

http://www.epravda.com.ua/news/2016/06/11/595747/

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Привет всем я не знаю в какой теме написать. а всем  провайдерам говорят что теперь плата за столбы будет  не за столбы а  + за количество проводов между столбами . и цифры сумасшедшие  харьковоблэнегрго

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Привет всем я не знаю в какой теме написать. а всем  провайдерам говорят что теперь плата за столбы будет  не за столбы а  + за количество проводов между столбами . и цифры сумасшедшие  харьковоблэнегрго

Обратитесь к павлабору и он всех победит.
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Привет всем я не знаю в какой теме написать. а всем  провайдерам говорят что теперь плата за столбы будет  не за столбы а  + за количество проводов между столбами . и цифры сумасшедшие  харьковоблэнегрго

Обратитесь к павлабору и он всех победит.

 

У меня нет претензий к харьковоблэнегрго, поэтому Вам придется платить.

А вот начальник Харьковского НКРЕ, реально грамотный вменяемый мужик, я с ним в суде бодался, он проиграл... :)

Відредаговано pavlabor
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Сегодня СБУшники приняли кого то в Харьковском облэнерго с поличным на взятке в $2000. Прямо в кабинете повязали.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від pavlabor
      Справа №173/536/21
      Провадження №1-кс/173/91/2021
      У Х В А Л А
      іменем України
      30 березня 2021 р. м. Верхньодніпровськ
      Слідчий суддя Верхньодніпровського районного суду Дніпропетровської області - Петрюк Т.М
      при секретареві Рудовій Л.В
      за участю: прокурора Ягнятинської О.В. Розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Верхньодніпровську скаргу представника заявника ПП «Верінет», адвоката Демінова Олега Ігоровича, на бездіяльність слідчого ,-
      В С Т А Н О В И В :
      До суду звернувся скаржник, представник заявника ПП «Верінет», адвокат Демінова О.І., зі скаргою на постанову дізнавача Верхньодніпровського ВП ЖВП ГУНП в Дніпропетровській області Бублика Ю.І., про закриття кримінального провадження, згідно якої просить скасувати постанову дізнавача Верхньодніпровського ВП ЖВП ГУНП в Дніпропетровській області Бублика Ю.І від 13.08.2020 року про закриття кримінального провадження
      В обґрунтування заявлених вимог заявник посилається на наступне: 13.08.2020 року дізнавачем Верхньодніпровського ВП Жовтоводського ВП ГУНП в Дніпропетровській області Бубликом Ю.І., було винесено постанову про закриття кримінального провадження за № 12020040430000464 від 11.06.2020 року .
      Підставою для закриття провадження стало те, що на думку дізнавача, ДТЕК «Дніпровські електромережі» повідомило ПП «Верінет» про закінчення терміну дії угоди оренди електроопор, а тому демонтаж кабелів був законним.
      Вважає постанову про закриття кримінального провадження незаконною виходячи з того, що 03.06.2020 року працівниками ДТЕК «Дніпровські електромережі» були не просто зняті дроти з електричних опор, а ці проводи були зрізані, внаслідок чого ПП «Верінет» зупинило постачання інтернету клієнтам. Тому на його думку в діях співробітників «Дніпровські електромережі» наявний склад кримінального правопорушення, передбаченого ст. 360 КК України
           В судове засідання заявник не з`явився, подавши заяву про розгляд скарги за його відсутності, згідно якої заявлені у скарзі вимоги підтримує за підставами, викладеними в скарзі.
      Дізнавач в судове засідання не з`явився, про дату, час і місце розгляду справи повідомлений належним чином. Відповідно до ч. 3 ст. 306 КПК України неявка слідчого, дізнавача в судове засідання не перешкоджає розгляду справи
      Прокурор в судовомузасіданні проти задоволення вимогза скаргою заперечувалапосилаючись на те,що дізнавачем проведені необхідні слідчідії та було встановлено, що між заявником та ДТЕК«Дніпровські електромережі» закінчився строк дії оренди електроопор іДТЕК «Дніпровські електромережі» попереджало заявника про цю обставину. Тому було встановлено, що між сторонами виникли господарсько-правові правовідносини, тому провадження у справі було закрите. Крім того на даний час господарським судом Дніпропетровської області ухвалене рішення, яким ПП «Верінет» відмовлено у врегулюванні розбіжностей до договору з ДТЕК «Дніпровські електромережі», тому в задоволенні вимог за скаргою просить відмовити
      Слідчий суддя, вислухавши осіб, що приймали участь у розгляді справи, дослідивши матеріали, додані до скарги і матеріали кримінального провадження, приходить до наступних висновків.
      Постановою дізнавача Верхньодніпровського ВП Жовтоводського ВП ГУ НП в Дніпропетровській області Бублика Ю.І., від 13.08.2020 року закрите кримінальне провадження № 12020040430000464 від 11.06.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 360 КК України за п. 2 ч.1 ст. 284 КПК України.
      Постановупро закриття кримінальногопровадження обґрунтовує тим,що вході досудового розслідування встановлено,що 30.06.2020року працівниками ДТЕК«Дніпровські електромережі» проводився демонтаж кабелю зв`язку мережі інтернет ПП«Верінет»,розташованого за адресою:м.Верхньодніпровськ вул.Титова, 206а узв`язку іззакінченням строку дії угоди оренди електроопор міжПП «Верінет» і ДТЕК «Дніпровські електромережі» м. Верхньодніпровськ. Про що власника ПП «Верінет» гр. ОСОБА_1 , було повідомлено заздалегідь офіційним листом від 16.03.2020 року керівництвом ДТЕК «Дніпровські електромережі». На підставі чого в діях сторін вбачаються гсоподарсько-правові правовідносини
      Відповідно до п. 3 ч. 1ст. 303 КПК України, на досудовому провадженні може бути оскаржено рішення слідчого , дізнавача про закриття кримінального провадження
      Закриття кримінального провадження є одним із способів його остаточного вирішення, а тому провадження має закриватися після всебічного, повного та об`єктивного дослідження всіх обставин та оцінки слідчим всіх зібраних та перевірених доказів. Постанова слідчого має бути вмотивованою, її зміст повинен відповідати фактичним обставинам, встановленим матеріалами справи, зокрема, в ній має бути викладена суть заяви особи, яка звернулась з метою захисту своїх прав та відповіді на всі поставлені нею питання, які виключають провадження у справі і обумовлюють її закриття, що є однією з гарантій прав та законних інтересів учасників процесу.
      Відповідно до вимогст. 110 КПК України, постанова слідчого про закриття кримінального провадження має бути мотивованою, її зміст повинен відповідати фактичним обставинам, встановленим матеріалами справи, зокрема, в ній має бути викладено зміст обставин, які є підставами для прийняття постанови, мотиви прийняття постанови, їх обґрунтування та посилання на положенняКПК України.
      З матеріалів справи вбачається, що дізнавачем були були допитані свідки та було отримано копію листа відповідно до якого ДТЕК «Дніпровські електромережі» повідомив директора ПП «Верінет» про припинення терміну дії договору оренди електропори з 03.03.2020 року, також повідомлено про можливість врегулювання правовідносин з оренди шляхом укладення договору.
      Проте як вбачається з вказівок процесуального керівника за даним кримінальним провадженням дізнавачем не виконані всі необхідні слідчі дії, які б мали підставою зробити беззаперечний висновок про наявність в діях працівників ДТЕК «Дніпровські електромережі» та ПП «Верінет» господарсько-правових правовідносин, а саме не допитані всі свідки, не долучені копії договорів оренди електроопор, копії повідомлення про не продовження терміну дії договору оренди та не виконані інші слідчі дії.
      За наведених обставин слідчий суддя приходить до висновку, що постанова про закриття кримінального провадження є передчасною, та такою, що підлягає скасуванню.
      Відповідно до ч. 3 ст. 307 КПК України ухвала слідчого судді за результатами розгляду скарги на рішення, дію чи бездіяльність слідчого, прокурора не може бути оскаржена, окрім ухвали про відмову у задоволенні скарги на постанову про закриття кримінального провадження.
      Так як слідчим суддею ухвалюється рішення про задоволення вимог за скаргою, ухвала слідчого судді оскарження не підлягає.
      Керуючись ст. ст. 303, 304, 306, 307 КПК України
      ПОСТАНОВИВ:
      Скаргу представника заявника ПП «Верінет», адвоката Демінова Олега Ігоровича, на бездіяльність слідчого - задовольнити .
      Скасувати постанову дізнавача слідчого відділу Верхньодніпровського відділення поліції Жовтоводського ВП ГУНП в Дніпропетровській області Бублика Ю.І., від 13 серпня 2020 року про закриття кримінального провадження за матеріалами досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020040430000464 року від 11.06.2020 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.360 КК України.
      Продовжити досудове розслідування за кримінальним провадженням за № 12020040430000464 року від 11.06.2020 року за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.360 КК України. .
      Ухвала оскарженню не підлягає.
      Слідчий суддя Петрюк Т.М.
    • Від inet_user
      Есть объект: частный дом в небольшом городке
      Нужно сделать видеонаблюдение, возле дома столб, с него хороший ракурс на дом и прилегающую территорию.
      Со столба идет ввод 220В и чуть ниже пон от провайдера.
      Хочу на столб смонтировать камеру и витой парой пустить в дом(питание по пое из дома).
      Как правильно сделать:
      1. тупо поставить камеру и пользоваться
      2. договорится с облэнерго (или как их там правильно сейчас называют), сделать проект, согласовать и т.д. Но захотят ли они иметь дело с физ лицом хз
      3. договорится с провайдером чьи кабеля там подвешены за разовую или ежемесячную плату. Типо камера провайдера (на случай если энерго захочет демонтировать). Но захочет ли провайдер этим заниматься хз
    • Від twg
      Публичное обращение в том числе к депутату ВР Федиенко А.П. Чтобы не говорил, что предложений небыло.
       
      Предлагаю изменить подход к ценообразованию за использование совместного подвеса на опорах ЛЭП, СИП, освещения, электротрансорта и т.д.
      Вместо привязки к минимальной зарплате, предлагаю два варианта:
      1. Привязка к остаточной балансовой стоимости опоры
      2. Цена на аренду ККУ.
       
      Прошу рассмотреть мое предложение и дать свою оценку.
    • Від duster
      Здравствуйте!
      Постоянно разрабатываем проекты на подвес ВОЛС на столбах Обленерго, которые без проблем согласовываем с Облэнерго.
      Но когда похожий проект хотели отдать на согласование другому Облэнерго (из соседней области), у них появились замечания к проекту:
      - не указаны типы столбов.
      - не указана диспетчерские названия объектов.
      - не указано количество и марка существующих проводов на столбах.
      - не указано длина прогонов между опорами.
      Вопрос: обоснованные ли эти замечания? Какими нормативными документами такое предусмотрено?
    • Від twg
      Всем привет.
       
      Борьба Павлабора с нашим общим врагом.
      17.03.2020 р. о 13:40 год будет судебное заседание "в приміщенні Північного апеляційного господарського суду за адресою: м. Київ, вул. Шолуденка, 1 (зал судових засідань № 15, ІІ поверх)"
      http://reyestr.court.gov.ua/Review/87678061
       
      Если не сопротивляться, эти андоны вытянут с нас все жилы. Постепенно и по очереди.
      Предлагаю приехать на суд и поддержать Борисовича в его нелегком деле. Морально. После заседания можно будет посидеть и пообщаться, обсудить и этот вопрос (облы в смысле), и другие. А дальше будет видно.
      Я приеду. Хоть мне и 350 км пилить. Могу кого-нить (2 человека) подобрать по пути по трассе Одесса - Киев от Ульяновки. Потом также и назад закинуть. Крюк в пару десятков км от трассы не проблема. Знаю, что будут ещё люди "из наших". Также есть слух, что будет пан Федиенко А.П., но это не точно
       
      ===
      Are we community or not? Are we ready to backup each other and fight together?

×
×
  • Створити нове...