Jump to content

Подключить ибп к ибп


Recommended Posts

Всем привет. Хочу вернутся к наболевшему вопросу который до сих пор не могу решить. Пропадает электричество на узле. Приезжает монтажная бригада, накидывает на клеммы авто ибп и можем запитать небольшой узел с головой. Но проблема в том что нужно физически отключить узел от родного ибп и подключить к нашему(который от авто). А это обрыв сессий всех абонов, в общем прерывание сервиса. Если подключить родной ибп к ибп от авто то родной ибп ругается и не переходит на питание от сети(в нашем случаи от ибп подкл. к авто). Может выпрямители нужно какие-то? Или вместо ибп к авто нужно подключать инвертор? Кто-то решил данный вопрос? Дайте реальный кейс у кого работает и на каких ибп.  

Link to post
Share on other sites
2 часа назад, superb сказал:

родной ибп ругается и не переходит на питание от сети

На що саме? В налаштуваннях не пробував змінювати чутливість та пороги переходу на батарею? 

Link to post
Share on other sites
2 часа назад, superb сказал:

Если подключить родной ибп к ибп от авто то родной ибп ругается и не переходит на питание от сети

Ваш ИБП в машине какого типа чистой или модифицированной синусоиды? Возможно ИБП на узле требует чистый синус для корректной работы.

Link to post
Share on other sites
3 часа назад, superb сказав:

Всем привет. Хочу вернутся к наболевшему вопросу который до сих пор не могу решить. Пропадает электричество на узле. Приезжает монтажная бригада, накидывает на клеммы авто ибп и можем запитать небольшой узел с головой. Но проблема в том что нужно физически отключить узел от родного ибп и подключить к нашему(который от авто). А это обрыв сессий всех абонов, в общем прерывание сервиса. Если подключить родной ибп к ибп от авто то родной ибп ругается и не переходит на питание от сети(в нашем случаи от ибп подкл. к авто). Может выпрямители нужно какие-то? Или вместо ибп к авто нужно подключать инвертор? Кто-то решил данный вопрос? Дайте реальный кейс у кого работает и на каких ибп.  

Щоб один безперебійник працював від іншого, на виході має бути чиста синусоїда + обов'язкове заземлення, іноді навіть на чистому синусі без заземлення упс не запускався, перевіряли на APC.
Більшість упсів не запускаються від апроксимованої синусоїди. 

Ми колись виходили зі схожої ситуації трошки іншим способом - методом гарячої підміни акумулятора, т.е. до робочого але підсаженого акума паралельно підключали новий\заряджений, відразу відключали підсаджений а система працювала на новому. І так могли міняти кілька разів, головне щоб для такої процедури завчасно були перероблені кабелі живлення. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
4 часа назад, tkapluk сказав:

На що саме? В налаштуваннях не пробував змінювати чутливість та пороги переходу на батарею? 

 

Нестабільна вхідна напруга пише. Немає такого в моєму ДБЖ.

 

4 часа назад, HYBI сказав:

Ваш ИБП в машине какого типа чистой или модифицированной синусоиды? Возможно ИБП на узле требует чистый синус для корректной работы.

Вот кстати в авто не чистый синус. Нужно попробовать другой ИБП.

 

3 часа назад, AlienLabs сказав:

Щоб один безперебійник працював від іншого, на виході має бути чиста синусоїда + обов'язкове заземлення, іноді навіть на чистому синусі без заземлення упс не запускався, перевіряли на APC.
Більшість упсів не запускаються від апроксимованої синусоїди. 

Ми колись виходили зі схожої ситуації трошки іншим способом - методом гарячої підміни акумулятора, т.е. до робочого але підсаженого акума паралельно підключали новий\заряджений, відразу відключали підсаджений а система працювала на новому. І так могли міняти кілька разів, головне щоб для такої процедури завчасно були перероблені кабелі живлення. 

С заземленням біда. В мене на вузлах по два АКБ паралельно. Сильно погано буде акумам якщо замінювати тільки один підсівший на заряджений і давати так далі працювати? Як гадаєте?

Edited by superb
Link to post
Share on other sites
1 час назад, superb сказал:

Сильно погано буде акумам якщо замінювати тільки один підсівший на заряджений і давати так далі працювати? Як гадаєте?

"Свежий" аккумулятор начнёт заряжать севший, ток заряда будет явно выше нормального.

Может вам лучше установить ещё аккумуляторов в параллель, вы их всё равно возите "туда-сюда"? Не просчитывали стоимость доставки?

8 часов назад, superb сказал:

небольшой узел с головой

Если узел около 100Вт, то в час он потребляете около 10 ампер емкости аккумулятора 12V.

Edited by HYBI
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
16 минут назад, Kiano сказал:

Поставьте авр узел

Кстати, очень интересно.

Не так давно интересовался, но не нашел в интернете ничего кроме здоровых шкафов трехфазных чуть ли не промышленных масштабов.

Если мне нужно два однофазных ввода переключать, при пропадении первого сразу чтобы перекидывало на второй, можете ткнуть ссылкой?
Я уже даже думал самому что-то городить на релюхах.

Речь идет о небольших мощностях, до 500Вт, короч, 6А за глаза с запасом в разы.

Link to post
Share on other sites
29 минут назад, Туйон сказал:

Кстати, очень интересно.

Не так давно интересовался, но не нашел в интернете ничего кроме здоровых шкафов трехфазных чуть ли не промышленных масштабов.

Если мне нужно два однофазных ввода переключать, при пропадении первого сразу чтобы перекидывало на второй, можете ткнуть ссылкой?
Я уже даже думал самому что-то городить на релюхах.

Речь идет о небольших мощностях, до 500Вт, короч, 6А за глаза с запасом в разы.

https://prom.ua/ua/p1032332783-rele-avtomaticheskogo-vvoda.html?adjust_campaign=share&adjust_adgroup=android&adjust_creative=product&utm_campaign=share_button&utm_medium=referral_link&utm_source=b2c_app_android

 

Ищите из этой сферы 

Link to post
Share on other sites
8 часов назад, HYBI сказав:

"Свежий" аккумулятор начнёт заряжать севший, ток заряда будет явно выше нормального.

Может вам лучше установить ещё аккумуляторов в параллель, вы их всё равно возите "туда-сюда"? Не просчитывали стоимость доставки?

Если узел около 100Вт, то в час он потребляете около 10 ампер емкости аккумулятора 12V.

В параллель в смысле на все узлы ещё доставить акумов? Если так то дорого и нецелесообразно как по мне. У нас узлы около 10 часов держат. Но бывают случаи что более суток нет електричества. Проблемные узлы и так напичкали как могли АКБ. И не забываем что их сейчас не купить так быстро .Но в идеале приехать, подключить гену или от авто  и запитать узел и паралельно заряжать акумы. Гена инверторный решает вопрос но не всегда окружающие в восторге как он тарахтит. 

Link to post
Share on other sites
11 часов назад, Туйон сказал:

Если мне нужно два однофазных ввода переключать, при пропадении первого сразу чтобы перекидывало на второй, можете ткнуть ссылкой?

Искать по запросу: переключатель фаз автоматический

Link to post
Share on other sites
Только что, Dimkers сказал:

Искать по запросу: переключатель фаз автоматический

О, дядька Димкерс!

Спасибо, будем искать.

Там тема кстати есть про Укртелеком, заходите, там весело ))))))))

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
12 часов назад, superb сказал:

Вот кстати в авто не чистый синус. Нужно попробовать другой ИБП.

можно попробовать стабилизатор напряжения, который сможет выровнять синусоиду. Или инвертор использовать, чтобы с авто подать чистыую синусоиду.

Edited by Dimkers
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
В 10.11.2022 в 15:16, superb сказав:

Всем привет. Хочу вернутся к наболевшему вопросу который до сих пор не могу решить. Пропадает электричество на узле. Приезжает монтажная бригада, накидывает на клеммы авто ибп и можем запитать небольшой узел с головой. Но проблема в том что нужно физически отключить узел от родного ибп и подключить к нашему(который от авто). А это обрыв сессий всех абонов, в общем прерывание сервиса. Если подключить родной ибп к ибп от авто то родной ибп ругается и не переходит на питание от сети(в нашем случаи от ибп подкл. к авто). Может выпрямители нужно какие-то? Или вместо ибп к авто нужно подключать инвертор? Кто-то решил данный вопрос? Дайте реальный кейс у кого работает и на каких ибп.  Мобильщики  делают два 3-х фазных ввода ,генератор , акк. через  АВР-40/20

IMG_20200217_105953.thumb.jpg.8599bd46b9ce0ca3b6e2be8a7ff0779f.jpg

551 А (1).vsd

Link to post
Share on other sites
В 10.11.2022 в 20:34, Kiano сказал:

Поставьте авр узел

А какой АВР узел может переключиться между вводами без задержки, чтобы оборудование не перезагружалось?

Link to post
Share on other sites

как вариант взять мощный блок питания (зарядное) на несколько десятков ампер, и кинуть его прям на акб узла, запитав от ибп в авто.

Edited by krm-usr
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

если мощность потребления до 200вт то отлично подходят бп от старых цысок, 3550 и 3750, но только те, у которых 10жбик/12сфп. а если в бп от первой допаять сопротивление и выкинуть стабилитрон то мощность повысится почти в половину, вторую же можно и так накрутить на 14в. либо брать meanwell на 350++ Вт.

//очень китайские блоки не рекомендую, они крайне не надежны.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Якщо 12 вольт то можна просто напряму від акамуляторних клем авто підключити при заведеному авто а тоді рідний акб авто вимкнути і так авто буде вам жзразу живити і заряджати батарею, ну це якщо 12 в. 

Link to post
Share on other sites

Якщо Заживляєте вузол від авто і авто всеодно стоїть та чекає, коли зявиться електрика, тоді краще зробити переноску 12В (якщо звичайно безперебійник 12В) кинути з АКБ авто переноску на АКБ безперебійника і хай собі заряджає акумулятор і обладнання тим часом не перезавантажуватиметься.

 

У звязку з дефіцитом і космічною ціною генераторів ми самі для себе почали виготовляти інверторні генератори.
бензиновий двигун від мотоблока на 7кВт = 4,5 тис грн + генератор від авто хоча б на 1 кВт приблизно 1,5 тис грн. + інвертор автомобільний з чистим синусом з Китаю приїхали по 2 тис грн. + робота. Безеперебійники з таким працюють без проблем.
Але потім ми спробували саме схему з генератора кинути шнурки на АКБ безперебійника. За 5 годин роботи без електрики заряджає акб на 100% і не потрібно інвертора. Зараз забили на інверторні гененератори і виготовляємо ще кілька таких зарядних станцій. Відповідно вже будуть з контролером заряду, щоб не перезарядити гелеві та АГМ акумулятори.
Дешево та сердито.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Хто заважає купити інвертор потрібної потужності, але такий щоб підтримував батареї до 200 Ah. Інвертор обовязково має підтримувати функцію зарядки АКБ.

 

Далі робите 2 комплекта клемм, паралелите. На вузлі залишаєте 1 АКБ. Вільні контакти ізолюєте, або встановлюєте перемикач масси на "плюс".

 

Коли АКБ починає сідати, підвозите заряджений АКБ, підкидуєте паралельно, розряджений знімаєте - профіт.

 

 

Edited by DVSGROUP
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Яркий діаметр жили та довжину переноски використовуєте? Ми так пробували, не встигав генератор зарядити АКБ на працюючому вузлі. Вузол 200ват їв. Можливо генератор несправний або жили тонкі на переноскі. Ви відключали основний акум від авто?

Edited by superb
Link to post
Share on other sites
годину тому, DVSGROUP сказав:

Хто заважає купити інвертор потрібної потужності, але такий щоб підтримував батареї до 200 Ah. Інвертор обовязково має підтримувати функцію зарядки АКБ.

 

Далі робите 2 комплекта клемм, паралелите. На вузлі залишаєте 1 АКБ. Вільні контакти ізолюєте, або встановлюєте перемикач масси на "плюс".

 

Коли АКБ починає сідати, підвозите заряджений АКБ, підкидуєте паралельно, розряджений знімаєте - профіт.

 

 

Так і робимо. Мало підмінних акумів. Якщо є вільний акум то кудись він вже потрібен.

Link to post
Share on other sites
2 часа назад, superb сказал:

Так і робимо. Мало підмінних акумів. Якщо є вільний акум то кудись він вже потрібен.

 

Звичайні автомобільні, як варіант. Знос буде швидкий щоправда. Або батареї для автомобілів Start/Stop.

Link to post
Share on other sites

12в на прямую от авто не сильно грамотная идея, т.к. нужен будет кабель с серьезным сечением (от троллейбусной линии, например), и чем длиннее тем больше, т.к. при 200Вт нагрузки ток будет не меньше 25А, а еще бы и акб зарядить не мешало.... все 50А высосет =))...

инвертор(или упс) 12-220в на полкило-киловатт-полтора, например, в авто, и какой-нибудь meanwell бп на 350....500...1000вт цепляем на узле прям на клеммы акб. и обычной переноской все это соединяем. рассчитывайте мощность инвертора/упса *2 от потребляемой в конце, а зарядник/блокпитания хотя бы *1,5, а лучше *3 и *2 соответственно, меньше не рекомендую.

ну и убедитесь, что генератор в авто обеспечит требуемую мощность (конечную *2 хотя бы), обычно генераторы на авто от 80А, на дизелях поболее, на авто с ЭУР еще больше.

 

естественно, подключать инвертор/упс в авто необходимо либо на клеммы акб, либо на клемму генератора (смотря что за авто, если тазоподобное то только на генератор......., причем и плюс, и минус, иначе сядет и акб в авто и задымится еще чтонибудь)))......)

 

лично использовал такую схему, и не раз, раньше беспребойник юзали, потом какойто очень китайский инвертор (главное зарядку фирмовую юзать, meanwell хотя бы), потом снова беспребойник (китайский инвертор помер, но по другой причине, его переехали автомобилем случайно.....мда.....) все отлично работает, в прошлом году так питали больше 12 часов оборудование, установленное на крыше 9этажки. (кстати в тот момент роль переноски исполнял угадайте какой кабель.........)))

 

еще подобный лайфФак можно использовать при подключении какого нибудь очень китайского генератора к упсу, если упс его не видит в обычном режиме. берем генератор, к нему подключаем мощный бп 220-12в, и к нему цепляем какой-нить мощный китайский инвертор 12-220. бп должен быть по мощности меньше, чем генератор, а инвертор меньше, чем бп. хотя бы на 10...15%. естественно соединяем бп и инвертор проводами как можно короче и соответствующим сечением в зависимости от нагрузки, а лучше юзать пару на 24в. или так же генератор с помощью бп подключаем сразу на акб упса.... будет больше кпд.......

 

 

вообще, безусловно, это все очень конкретные костыли для какого нить пионэр нэта, можете вы сказать.... але це не точно.....

в наше время может кому-то очень сильно да пригодиться.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Berkut
      Продам онлайн ДБЖ під зовнішні АКБ
      струм заряду 12А
       
      EXA-Power Exa Plus RTL 1kVA (24в)  - ціна 14000 (з платою керування, в наявності 2шт)
      EXA-Power Exa Plus RTL 2kVA  (48в) - ціна 21000 (з платою керування, в наявності 1шт)
       
       











    • By dos.ua
      ДБЖ безперервної дії (online) General Electric VH 1000
      1000VA 700W, 2U Rack
      розрахований на 3 акума 12v 7-9Ah
      в комплекті карта моніторингу Ethernet
      В наявності більше 10шт.
       
      4500 грн - без батарей
      5000 грн - зі старими акумами BB Battery
      8000 грн - з новими акумами CSB 9Ah
       
      Безготівка від ФОП.
      По всім питанням в лічку, або на Viber/Telegram 050-205-49-49 Володимир.




    • By AvaloncheG
      Продам ДБЖ:

      Eaton (MGE) EX RT 11 1:1 (1ф) 8000W/11000VA  - 1100$ (в наявності 1шт.)
      Eaton (MGE) EX RT 7 3:1 (3ф) 4900W/7000VA - 900$ (в наявності 2шт.)

      Живлення від батарей DC 240V/39A.
      ДБЖ без коробок вводу/виводу (I/O Box), нажаль десь загубились, до 3-х фазних є схема коробки, до однофазного немає, але там простіше розібратись.
      ДБЖ протестовані і повністю робочі. Також є батарейні кабінети до них, але з'єднуючих проводів теж немає.
       
      ДБЖ APC Smart-UPS 3000 (SUA3000RMI2U) без батарей - 270$
      Протестований і повністю робочий.

      Неробочий ДБЖ PW9120 6000i (6000VA, 4200W) однофазний, з двома додатковими батарейними кабінетами PW9120 BAT-6000 - 300$
      Живлення від батареї 240VDC.
      Плата зарядки та плата керування робочі, на силовій десь недоходить живлення, майстер не зміг знайти причину, найвірогідніше десь перегнила дорожка, візуально всі компоненти цілі, кабелі до батарейних кабінетів відсутні.
       
      +380975649269
    • By Bronx
      FSP DPV 650W

      Вечір добрий , Був підключений в мережу , до в нього підключено Монітор + ПК. 

      Впала на нього чашка ( висота +- 50см).
      НА платиковий корпус потрапило трохи води.Секунд 5-10 і пк вимикається як і сам ИБП. (В середину не потрапляло)
      Вмикаю в розетку - ИБП постійно пищить і все , хвилин 30 постояв вимкнений . Спроба запустити - те  саме. 
      Перевертаю його дном вгору ,  після чого знову пробую підключити в мережу і запустити , вже нема постійного писку , лиш звичайний писк при запуску і одразу вимикається . 
      Взяв маленький вентилятор , підключаю ИБП до мережі , запускаю , він пискнув , клацнув , вентилятор не запустився. 
      Постояв він ще хвилин 30 , знову спроба запустити з вентилятором - все працює , вимикаю з розетки- вентилятор вимикається , при цьому додався чіткий запах гарі + іноді жужання\вібрація при підключенні в розетку і швидко нагрівається в одній області , в районі центру.

      Підкажіть , будь ласка , що з ним могло взагалі статися . 
      Бо мені дивно розуміти , що поїздки новою поштою він пережив нормально , а після падіння кружки перестав працювати взагалі.
    • By Geely13
      СРОЧНО ПРОДАМ источник безперебойного питания datamax без аккумуляторной батареи, батарея была 9 ампер часов, сомтояние идеальное оборудование полностью рабочее, 600 грн




×
×
  • Create New...