Перейти до

Як підручними засобами визначити ємність акумулятора?


Рекомендованные сообщения

Як підручними засобами визначити ємність акумулятора 12В, 20Аг?

Є ідея підключити лампочку відомої потужності і виміряти падіння напруги за годину. Як перевести в ємкість?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • Відповіді 70
  • Створено
  • Остання відповідь

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

При нынешних ценах и графиках отключений... Берите лифер и не занимайтесь садомазо с подсчетом емкости и циклов жизни.

Копроэкономика, сєр.

Li-NMC термічно нестабільний, надіятися на одну BMS це гра в рулетку (прикладів достатньо, навіть серед досвічених спеців). Кількість циклів більше як у свинця правда, під 2000-2500, але потім квазі-д

Posted Images

5 hours ago, vit75 said:

Як підручними засобами визначити ємність акумулятора 12В, 20Аг?

Є ідея підключити лампочку відомої потужності і виміряти падіння напруги за годину. Як перевести в ємкість?

/ib/astratel_2021.11.25.gif

розряд до 10.5, заряд зарядником, який рахує кількість Аг, відняти 10-15%

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

сначала почитать какую часовую ескость написал производитель. очень часто это 20 часов.

20а/20ч = 1а. Не более 1а тока нужно давать нагрузку. Ибо если это кислотник сильно занижено будет показание.

+ 1а х 12в = 12w на таком оборудовании будет самая большая его КПД

так что для кислотника подбирайте номинальный ток разряда!

  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@Diter_ua говорить правду. На більшості кислотно-свінцевих АКБ емність опублікована саме з режиму 20-годинного циклу розряду.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

на моем старом китайском, списанном операторском, еще написанно, 4000 разрядов до 90%, или 400 разрядов до 10%. 


так, х.з. 20Аг - я бы по факту менял. разве что какой-то мониторинг - было бы неплохо.

наверняка статистически, какой-то скрипт по аназизу нагрузки/напряжения,

при отключениях - может сам предсказывать степень живучести.

Відредаговано carver
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
14 часов назад, Туйон сказал:

@Diter_ua говорить правду. На більшості кислотно-свінцевих АКБ емність опублікована саме з режиму 20-годинного циклу розряду.

Если заявлена ёмкость при 20 часовом разряде, то такой АКБ брать не стоит. Нормальные бренды заявляют ёмкость при 10 часовом разряде.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
15 часов назад, vit75 сказал:

Який принцип DL24

Это электронная нагрузка. АКБ разряжает постоянный током, постоянным сопротивлением, постоянной мощностью или постоянным напряжением. Нас интересует ескомсть в ампер-часах поэтому разряжаем постоянным током до минимального напряжения указанного на АКБ. Нагрузка считает количество ампер-часов и мощность израсходованные за время разряда. Тестировать может не только АКБ а любой источник питания.  

Відредаговано goginet
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
15 часов назад, vit75 сказал:

Довго чекати

Быстрее 10 часов не получится. Если разряжать током более 1/10 от емкости то АКБ не отдаст всю запасенную ёмкость, а  если током меньше 1/10 то ёмкость отданая  АКБ будет чуть больше номинала. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, goginet сказал:

Быстрее 10 часов не получится. Если разряжать током более 1/10 от емкости то АКБ не отдаст всю запасенную ёмкость, а  если током меньше 1/10 то ёмкость отданая  АКБ будет чуть больше номинала. 

Навіть з цієї цитати випливає, що при 1/10 акум не віддасть тобі всю запасену ємність... і зразу виникає питання який тобі сенс з цієї виміряної ємності якщо в реальних умовах навантаження буде геть іншим? 

 

Скоро зима, старі дизельні автівки знову хрін будуть заводитись. І проблема там не з ємкістю, а  з тим що вони її не можуть швидко віддати. Береш сучасний пусковий пристрій на суперконденсаторах (іоністори) і від одного такого втомленого/розрядженого акума запускаєш цілий автопарк... 

 

Не подобається приклад з автоакумами візьми класичні ДБЖ ват на 600... там буде заявлене щось типу акум на 7-9 Аг, час зарядки біля 10 год, і час роботи 5-6 хв при повному навантаженні, і хвилин 15 при навантаженні 50%. І от тут може бути ситуація, коли при цьому 50% навантаженні ДБЖ не тримає і хвилини, але на малих токах ти витягнеш ємкості більше 70%... 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, tkapluk сказал:

і зразу виникає питання який тобі сенс з цієї виміряної ємності якщо в реальних умовах навантаження буде геть іншим? 

А який сенс виробнику писати номінальну ємність на акб при лабораторних умовах якщо реальну умови будуть геть інщі? Але ж пишуть. Питання було як визначити ємність акб (мабуть було на увазі реальну якщо інше не зазначене).а не скільки протягне акб при визначених умовах. Це різне!

Відредаговано goginet
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, tkapluk сказал:

Не подобається приклад з автоакумами візьми класичні ДБЖ ват на 600... там буде заявлене щось типу акум на 7-9 Аг, час зарядки біля 10 год, і час роботи 5-6 хв при повному навантаженні, і хвилин 15 при навантаженні 50%. І от тут може бути ситуація, коли при цьому 50% навантаженні ДБЖ не тримає і хвилини, але на малих токах ти витягнеш ємкості більше 70%... 

Не згоден. Побутові дбж зоточені виробником щоб працювали не більше 10 хвилит. Там хоч 10000 ампергодин постав.  Якщо акб дохлий то хоч  як його тестуй чи 1/10 чи 1/100 він не віддасть 70% ємності. Різниця буде невелика. Можете тестувати свої акб як вам завгодно. хоч 1С. Це ващі акб. Але нормальний виробник рекомендує не більше 0.1С. І не плутайте стартерну АКБ та тягову. Стартерна розрахована на великі короткочасні струми та нетерпить довгочасні маленькі а от тягова навпаки. Вона любить маленькі довгочасні струми розряду та не терпить великих струмів.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
41 минуту назад, goginet сказал:

І не плутайте стартерну АКБ та тягову. Стартерна розрахована на великі короткочасні струми та нетерпить довгочасні маленькі а от тягова навпаки. Вона любить маленькі довгочасні струми розряду та не терпить великих струмів.


Можна детальніше?
Як так так батарея може любити великі струми?

І звідки ця градація на стартерні/тягові/х.. не зрозумій які?

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Заходимо на сайт виробника АКБ, знайомимось з лінійкою АКБ та вивчаємо ттх.  

59 минут назад, DerJaeger сказал:

Як так так батарея може любити великі струми?

Слово любить міняємо на штатно працює при заданих умовах. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

При нынешних ценах и графиках отключений... Берите лифер и не занимайтесь садомазо с подсчетом емкости и циклов жизни.

  • Like 5
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
7 часов назад, goginet сказал:

Але нормальний виробник рекомендує не більше 0.1С.

бред. это не рекомендация, а стандартные разрядные условия. больше ток - быстрее падает напряжение в конце разряда - меньше отдаваемая емкость.

 

если нужно узнать сколько будет работать нагрузка - то нужно прогнать разряд током нагрузки и не морочить голову. и посчитать в Ач отдаваемую емкость для такого тока.

 

если хочется узнать сферическую емкость в вакууме - то гонять током 0.1С.

 

косвенно у однотипных батарей (одного производителя) о состоянии можно судить по внутреннему сопротивлению - но у разных производителей (или даже при разной плотности электролита) может быть разбег.

 

ну а лучше - да, не морочить голову и забыть о свинце...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
9 часов назад, nedoinet сказал:

При нынешних ценах и графиках отключений... Берите лифер и не занимайтесь садомазо с подсчетом емкости и циклов жизни.

Согласен. Но нормальный лифер нужно ещё найти. 90% рынка откровенный шлак. Или бу или изначально дерьмо. А там где лифер годный очереди на покупку на несколько месяцев.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 часов назад, NiTr0 сказал:

если хочется узнать сферическую емкость в вакууме - то гонять током 0.1С.

 

Вы вообще читали вопрос? Человеку нужно измерить ёмкость АКБ. При чём быстро. По вашему производитель идиот когда заявляет ёмкость своих батарей при определенных условиях? А если у человека АКБ 200 амперчас и ток нагрузки 300 миллиампер? Как быстро он измерит ёмкость? Поэтому и заявляется номинальная ёмкость. Зная сферическую ёмкость в вакууме и ток нагрузки можно вычислить время работы с учётом поправок. Локал как всегда. Ещё пару страниц и будем обсуждать химические процессы в АКБ.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
15 часов назад, goginet сказал:

Побутові дбж зоточені виробником щоб працювали не більше 10 хвилит. Там хоч 10000 ампергодин постав. 

Що за маячня? Роутер годинами працює від такого ДБЖ, і заміна акума іншої ємності зразу дає про себе знати. 

 

2 часа назад, goginet сказал:

По вашему производитель идиот когда заявляет ёмкость своих батарей при определенных условиях?

Ідіот тут якраз не виробник. 🙃

Особливо у павербанках, де на коробці пишуть великими буквами ємність яку ти навіть отримати не можеш. 

 

2 часа назад, goginet сказал:

Зная сферическую ёмкость в вакууме и ток нагрузки можно вычислить время работы с учётом поправок.

Не можна, і у цьому вся суть. 

 

ну от ти взяв ДБЖ з акумом з написом 9 Агод, і наміряв на ньому 5 Агод сферичної ємності, скільки пропрацює обладнання при повному навантаженні на ДБЖ (600 вт) та при навантаженні 10 вт? 

 

Відредаговано tkapluk
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 часа назад, tkapluk сказал:

Особливо у павербанках, де на коробці пишуть великими буквами ємність яку ти навіть отримати не можеш. 

Давайте не будемо обговорювати конкретний шлак. Наприклад ті батареї що ми беремо відповідають заявленій ємності.

 

4 часа назад, tkapluk сказал:

Роутер годинами працює від такого ДБЖ,

модель дбж підкажіть. greenmode відключений? 

 

4 часа назад, tkapluk сказал:

ну от ти взяв ДБЖ з акумом з написом 9 Агод, і наміряв на ньому 5 Агод сферичної ємності, скільки пропрацює обладнання при повному навантаженні на ДБЖ (600 вт) та при навантаженні 10 вт?

Який струм віддає батарея на початку та в кінці розряду? Відштовхуйтесь від струму на батереї і  можно спрогнозувати час автоонмної роботи. Я не розумію який сенс обговорювати офісні бекупси не пристосовані для тирвалої роботи від акб.  Роутер можно живити не бекупсом ККД якого прямує до 0. 

Відредаговано goginet
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 22.10.2023 в 22:30, vit75 сказал:

Довго чекати. Можна ж вимяряти падіння напруги за годину і по ньому?

Для кожного АКБ є крива залежності ємності від тривалості/струму розряду.

 

Розрядивши більшість "соток" за 1 годину ви отримаєте розбіжність від 65 до 85 Аг.

 

То для чого вам визначати ємність взагалі?

 

Чисто для порівняння? Тоді можна - взяти декілька різних АКБ і розряджати при однакових умовах 1 годину. Але це буде тільки порівняння, а не визначення реальної ємності.

  • Like 1
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, goginet сказал:

Давайте не будемо обговорювати конкретний шлак. Наприклад ті батареї що ми беремо відповідають заявленій ємності.

до чого тут шлак? Всі паверанки шлак? тут справа в маркетингу, )) 

 

1 час назад, goginet сказал:

модель дбж підкажіть. greenmode відключений? 

Бюджетний apc 500 якими були завалені офіси і ще рік тому продавали на ОЛХ на вагу ) 

Які режими включав вже не згадаю, пам'ятаю тільки що піщалку вимикав... 

При цьому відсотки у додатку малює не правильно.  Через годину писало 20% та залишилось 6 хв. Після цього працював ще години 3... 

 

1 час назад, goginet сказал:

Я не розумію який сенс обговорювати офісні бекупси не пристосовані для тирвалої роботи від акб.  Роутер можно живити не бекупсом ККД якого прямує до 0. 

Так і було, але не через те що він не пристосований для тривалої роботи, а через те що в умовах що склались він витягував тільки перше 4х годинне відключення, а далі не встигав заряджатись. 

 

1 час назад, goginet сказал:

Який струм віддає батарея на початку та в кінці розряду? Відштовхуйтесь від струму на батереї і  можно спрогнозувати час автоонмної роботи.

Так він при різному навантаженні буде видавати різний струм. 

Ти як вьюн на пательні, Купа якоїсь маячні нащо та сферична ємність у вакуумі треба... а по факту жодного практичного прикладу навести не можеш.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
11 часов назад, goginet сказал:

По вашему производитель идиот когда заявляет ёмкость своих батарей при определенных условиях?

а что вам сферическая емкость в вакууме даст? ну узнали, 100500 попугаев. и? сколько проработает на таком аккуме определенный узел с нагрузкой несколько сот ватт - сможете сказать? что, не можете? отож, отож...

 

11 часов назад, goginet сказал:

Зная сферическую ёмкость в вакууме и ток нагрузки можно вычислить время работы с учётом поправок.

так а где вы поправки возьмете для конкретного нонейм аккума?

и если допустим есть "поправки" - то нафига мерить емкость током 0.1С, если можно за ~час высадить аккум до отсечки упса и потом "поправками" высчитать сферическую емкость в вакууме?

5 часов назад, goginet сказал:

модель дбж підкажіть

да практически все бэк упсы на ура работают часами с подключенным автомобильным аккумом. хоть какашные АРС, хоть пауэркомы, хоть мастеки, хоть что угодно. разве что если нагрузка выше пары сот ватт то стоит кулер врезать, чтобы не ужарился...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 часов назад, goginet сказал:

А там где лифер годный очереди на покупку на несколько месяцев.

Ну так шашечки или ехать? И ждут люди. Либо тарятся инструментом и расходниками и сами, все сами. А брать шо попало и результат будет соответствующий.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від Odysseus
      ДБЖ з зовнішніми LiFePo4 АКБ (100, 200 або 280Аг 12В або 24В) + зовнішній зарядний пристрій
      ДЖБ online типу або ДБЖ/Інвертор по типу Must
      хтось може пояснити, чи взагалі можна використовувати зовнішній зарядний пристрій, якщо використовується вбудована зарядка у ДБЖ (для online зазвичай це може бути 5-12А при 24В), для ДБЖ/Інвертор - до 30А для 12В?
    • Від Amx
      Продам 2 аккумулятора. Свинцово-кислотный аккумулятор 12V/100Ah
      В использовании не были. Покупались в конце 22 года.
      Цена за шт: 9000 грн.


    • Від SBogdan
      Вітаю
       
      Шукаю постачальника АКБ хто залишився в Києві і працює.
       
      Треба 32 АКБ 12-5 AGM АКБ для APC RBC44
      - Бюджетно
      - щоб пропрацювали 3-5 років
      - рік виробництва 2023
       
      Тільки Київ.
       
      Пишіть в темі пропозіції або в особисті
    • Від UPSBooster
      В НАЯВНОСТІ є комплект резервного живлення
      Легке б.у. (1 місяць, акб до 30 циклів), продаж в зв'язку з переходом на літієву систему.
      До складу входить:
      1)Гібридний інвертор Axpert 1000VA (KS-1k) на 12в - 13500грн
      2)AGM батарея Enersys TD150-12 (150Ah) - 14900грн

      Продаж комплектом.
      0976642388
    • Від Андрей-K
      Продам новые аккумуляторы для бесперебойников.
      Аккумулятор 7а 12В  Xeno - 750грн.
      Аккумулятор 10А 12В  MegaBat - 1200грн. 
      Аккумулятор 18А 12В polBAT - 2000грн.
       
      Для оптовых покупателей будет дополнительная скидка


×
×
  • Створити нове...