Перейти до

АМКУ проти "Сумижитло"


Рекомендованные сообщения

АМКУ проти "Сумижитло"

 

Суть спору: позивач у своїй позовній заяві просить суд: зобов'язати відповідача припинити порушення законодавства про захист економічної конкуренції шляхом нарахування мешканцям житлових будинків плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням плати суб'єктів господарювання-операторів телекомунікацій за право розміщення телекомунікаційного обладнання.

 

ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Зобов'язати Комунальне підприємство «Сумижитло» Сумської міської ради (40030, м. Суми, вул. Петропавлівська, 70, ідентифікаційний код 37654796) припинити порушення законодавства про захист економічної конкуренції шляхом нарахування мешканцям житлових будинків плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням плати суб'єктів господарювання-операторів телекомунікацій за право розміщення телекомунікаційного обладнання, яке використовуватиметься для надання жителям телекомунікаційних послуг, та плати за право доступу до інфраструктури, що включає в себе можливість розмістити телекомунікаційне обладнання на конструктивних елементах будівель та споруд для реалізації права споживачів на отримання телекомунікаційних послуг.
Стягувач: Сумське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України (40035, м. Суми, вул. Харківська, 30/1, ідентифікаційний код 21119343).
3. Зобов'язати Комунальне підприємство «Сумижитло» Сумської міської ради (40030, м. Суми, вул. Петропавлівська, 70, ідентифікаційний код 37654796) усунути наслідки порушення законодавства про захист економічної конкуренції шляхом здійснення мешканцям житлових будинків перерахунку плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій із урахуванням плати суб'єктів господарювання-операторів телекомунікацій за право розміщення телекомунікаційного обладнання, яке використовуватиметься для надання жителям телекомунікаційних послуг, та плати за право доступу до інфраструктури, що включає в себе можливість розмістити телекомунікаційне обладнання на конструктивних елементах будівель та споруд для реалізації права споживачів на отримання телекомунікаційних послуг, які були отримані у II півріччі 2011 року, 2012 році та січні-червні 2013 року.

 

Из решения суда следует, что стоимость размещения распределительного телекоммуникационного оборудования включена в стоимость квартплаты.

Если ЖЕК, взял за размещение деньги с оператора, то он должен уменьшить на эту суму квартплату.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Из решения суда следует, что стоимость размещения распределительного телекоммуникационного оборудования включена в стоимость квартплаты.

Отлично !

 

Если ЖЕК, взял за размещение деньги с оператора, то он должен уменьшить на эту суму квартплату.

Пусть мудохаются, пересчитывают, гляди и брать перестанут "за размещение"  :D 

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Можно попробовать поступить аналогично, пусть ОСББ уменьшит на эту сумму "кварплату" (экплуатационные расходы). В чем принципиальная разница ? :)

Відредаговано sanyadnepr
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

ОСББ - они не платят налоги. Они официально не берут деньги. Доказать АМКУ не реально что бабло берётся. А если деньги председателю ОСББ не даёшь, то ящики твои демонтируют. У нас такие случаи были.

 

В среднем 1,5 тыши грн. в год за дом берут.  

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

так там ещё проще, менты , видеофиксация, преступление. Одного Двух возьмут остальные десятой дорогой обходить будут :)

гм, председатель тебе может сказать что ящик свой устанавливать только на крыше дома, именно на улице ( где твое оборудование к черту сгорит) доступ на крышу 1 раз в год.

по этому договариваетесь. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

так там ещё проще, менты , видеофиксация, преступление. Одного Двух возьмут остальные десятой дорогой обходить будут :)

гм, председатель тебе может сказать что ящик свой устанавливать только на крыше дома, именно на улице ( где твое оборудование к черту сгорит) доступ на крышу 1 раз в год.

по этому договариваетесь.

 

Председателю, жильцы могут кое что сказать...не надо доводить до абсурда, хотя есть и запушенные случаи.
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я тебе о чём. Бороться с ОСББ не реально. (если операторы каб.телевидения и инета между собой не договорятся). 

 Тупо не платить. А если один заплатит, а два не заплатят,то неплательщики пойдут гулять с дома. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я тебе о чём. Бороться с ОСББ не реально. (если операторы каб.телевидения и инета между собой не договорятся). 

 Тупо не платить. А если один заплатит, а два не заплатят,то неплательщики пойдут гулять с дома. 

Пишеш жалобу в АМКУ

2. Зловживанням монопольним (домінуючим) становищем на ринку,

зокрема, визнається:

     1) встановлення  таких  цін  чи  інших  умов  придбання   або

реалізації  товару,  які  неможливо  було  б  встановити  за  умов

існування значної конкуренції на ринку;

 

Получишь аналогичное решение Харьковскому АМКУ, если прицепом подаш в суд и отожмеш у председателя ОСББ штуку-другую, Украина из "страны не пуганых идиотов", превратится в нормальную цивилизованую страну... и в ЕС не ходи...

 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від pavlabor
      Сьогодні, 15 грудня, Антимонопольний  комітет України оштрафував оператора телекомунікацій ТОВ «Лайфселл» за порушення статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», а саме - поширення неправдивої та неточної інформації щодо лідерства у наданні певних послуг.
      Антимонопольний комітет встановив, що в різні періоди рекламної кампанії «Лайфселл» поширював такі твердження:
      «Приєднуйтесь до лідера нового покоління Інтернету! Краще покриття 4,5G», обґрунтовуючи вказане твердження наявністю лідерства у кількості спектру в діапазонах 2600 МГц та 1800 МГц в перерахунку на одного абонента. Водночас про якості лідера четвертого покоління інтернету свідчить не лише цей параметр, а низка: щільність розміщення базових станцій, ємність радіомережі, її оптимальні налаштування, кількість абонентів та їхня активність тощо. 
      «№ 1 В РОУМІНГУ ДЛЯ ІНТЕРНЕТУ», на основі порівняння вартості своїх базових тарифів з базовими тарифами конкурентів. При цьому не враховувалося наповнення базових пакетів (наприклад, конкуренти пропонували додаткові послуги безлімітного меседжингу, а відповідач - ні).
      «# 1 ДЛЯ СМАРТФОНІВ», обґрунтовуючи це твердження визначеним на основі опитування відсотком проникнення смартфонів у власній мережі мобільного оператора. Водночас пересічний споживач, який не є спеціалістом у телекомунікаціях, може не зрозуміти це роз’яснення та сприймати його як твердження про лідерство у якості надання послуг у порівнянні з конкурентами.
      На основі аналізу зібраних даних Комітет дійшов висновку, що поширення оманливої інформації щодо «лідерства» в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології, могло надати ТОВ «Лайфселл» неправомірних переваг та поставити компанію у більш вигідне становище в порівнянні з конкурентами.  Відтак поведінку оператора визнано недобросовісною конкуренцією та накладено штраф у розмірі 10 467 543 грн.
    • Від desmond
      Надіслали мені такий лист від комунального підприємства, якому передали на обслуговування будинки після розформування ЖЕКу, в когось були схожі ситуації?


    • Від borger.ua
      Коллеги горсовет на сессии принял "положення про порядок та правила розміщення телекомунікаційних мереж у місті......."
      Так вот для заключения договора на размещение сетей с ЖЕК придумали внести ересь в виде:
      - висновок районної санітарної епідеміологічної інспекції;
      - висновок районної пожежної інспекції;
       
      Кому приходилось решать подобного рода гемор?
    • Від pavlabor
      Херсонское отделение АМКУ ВИРІШИЛА:
      1. Визнати, що публічне акціонерне товариство «Енергопостачальна компанія «Херсонобленерго» (ідентифікаційний код 05396638) у період з 2014 року по теперішній час займає монопольне (домінуюче) становище на ринку послуги з доступу до інфраструктури об’єктів ПАТ «ЕК «Херсонобленерго», шляхом надання в користування опор повітряних ліній для сумісного підвішування телекомунікаційних мереж, на території Херсонської області в межах розташування місцевих (локальних) електричних мереж, що перебувають у власності ПАТ «ЕК «Херсонобленерго», з часткою 100 відсотків.
      2. Визнати, що публічне акціонерне товариство «Енергопостачальна компанія «Херсонобленерго» (ідентифікаційний код 05396638), спонукаючи провайдерів та операторів телекомунікацій під загрозою демонтажу багатоканальної кабельної мережі, розміщеної на опорах повітряних ліній, власником яких є ПАТ «ЕК «Херсонобленерго», здійснити заміну вже встановлених споживачами кронштейнів (траверсів) на опорах повітряних ліній (згідно з укладеними договорами) на нові кронштейни (траверси), які виготовлені серійно самим власником опор повітряних ліній, без надання можливості цим споживачам здійснити відповідні заходи щодо приведення конструкцій встановлених кронштейнів (траверсів) у відповідність до вимог Правил улаштування електроустановок, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 5 січня 2006 року No 3 (зі змінами), вчинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене частиною першою статті 13, пунктом 2 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку, шляхом вчинення дій, що можуть призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку.
      3. За порушення, вказане у пункті 2 резолютивної частини рішення, накласти на публічне акціонерне товариство «Енергопостачальна компанія «Херсонобленерго» (ідентифікаційний код 05396638) штраф у розмірі 30000 (тридцять тисяч) гривень.
      4. Визнати, що публічне акціонерне товариство «Енергопостачальна компанія «Херсонобленерго» (ідентифікаційний код 05396638), спонукаючи провайдерів та операторів телекомунікацій під загрозою демонтажу багатоканальної кабельної мережі, розміщеної на опорах повітряних ліній, власником яких є ПАТ «ЕК «Херсонобленерго», здійснити заміну коаксіального кабелю цієї мережі, який дозволений у використанні Правилами улаштування електроустановок, затвердженими наказом Міністерства палива та енергетики України від 5 січня 2006 року No 3 (зі змінами, внесеними наказом цього Міністерства від 22.08.2014 No596) при сумісному підвішуванні його на опорах повітряних ліній напругою не вище 380 В, та не заборонений у використанні нормативно-правовими актами України, на волоконно-оптичний кабель, вчинило порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене частиною першою статті 13, пунктом 2 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку, шляхом вчинення дій, що можуть призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку.
      5. За порушення, вказане у пункті 4 резолютивної частини рішення, накласти на публічне акціонерне товариство «Енергопостачальна компанія «Херсонобленерго» (ідентифікаційний код 05396638) штраф у розмірі 30000 (тридцять тисяч) гривень.
    • Від pavlabor
      АМКУ против Тернопольобленерго




       



×
×
  • Створити нове...