-
Зараз на сторінці 0 користувачів
Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.
-
Схожий контент
-
Від Турист
Доброго дня.
Шукаємо підрядників для монтажу кабелю по під'їзду, встановленню PON-боксів, та розварюванню кабеля.
Приблизний об'єм робіт - 100 дев'ятиповерхових та блізько 1тис п'ятиповерхових під'їздів.
Робота в Дніпропетровський області.
При зацікавленості звертайтеся в ЛС
-
Від Sergut195
І знову один і той же провайдер. Який запевняє, що він працює без світла. На сайті компанії написано по моїй адресі , що він буде працювати без світла. (також присилають смс повідомлення) Але прблема в тому, що так їх свіч працює при відключенні світла і батарея стоїть але , не працює інтернет.
На запити до тех підтримки, запит вже переноситься протягом 2-х місяців.
Можливо тут є представники компанії Київстар які розберуться з даною проблемою , і щось зроблять крім стандартної відповіді ''звернення продовженно''
-
Від vit75
12-го числа пропав дротовий нет. Тариф Київстар-бізнес-200. Телефоную на 0800.. Кажуть - у вас борг. Кажу - не може бути. Все оплачено. Вони - ой вибачте у нас збій, в білінгу, нараховує подвійну абонплату, помилково. Вас тому виключили. Кажу - так включіть. Вони - ми не можемо, ви оплатіть наперед, подвійну а потім, в січні має бути перерахунок...
Національний оператор... Йопть...
-
Від vit_
Цікаво, куди дивляться наші славетні спец. органи ?!
Під носом працює руська агентура!
https://biz.censor.net/news/3377753/vlasnyk_kyyivstaru_vyrishyv_prodaty_rosiyiskogo_mobilnogo_operatora_bilayin
-
Від pavlabor
Сьогодні, 15 грудня, Антимонопольний комітет України оштрафував оператора телекомунікацій ТОВ «Лайфселл» за порушення статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», а саме - поширення неправдивої та неточної інформації щодо лідерства у наданні певних послуг.
Антимонопольний комітет встановив, що в різні періоди рекламної кампанії «Лайфселл» поширював такі твердження:
«Приєднуйтесь до лідера нового покоління Інтернету! Краще покриття 4,5G», обґрунтовуючи вказане твердження наявністю лідерства у кількості спектру в діапазонах 2600 МГц та 1800 МГц в перерахунку на одного абонента. Водночас про якості лідера четвертого покоління інтернету свідчить не лише цей параметр, а низка: щільність розміщення базових станцій, ємність радіомережі, її оптимальні налаштування, кількість абонентів та їхня активність тощо.
«№ 1 В РОУМІНГУ ДЛЯ ІНТЕРНЕТУ», на основі порівняння вартості своїх базових тарифів з базовими тарифами конкурентів. При цьому не враховувалося наповнення базових пакетів (наприклад, конкуренти пропонували додаткові послуги безлімітного меседжингу, а відповідач - ні).
«# 1 ДЛЯ СМАРТФОНІВ», обґрунтовуючи це твердження визначеним на основі опитування відсотком проникнення смартфонів у власній мережі мобільного оператора. Водночас пересічний споживач, який не є спеціалістом у телекомунікаціях, може не зрозуміти це роз’яснення та сприймати його як твердження про лідерство у якості надання послуг у порівнянні з конкурентами.
На основі аналізу зібраних даних Комітет дійшов висновку, що поширення оманливої інформації щодо «лідерства» в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології, могло надати ТОВ «Лайфселл» неправомірних переваг та поставити компанію у більш вигідне становище в порівнянні з конкурентами. Відтак поведінку оператора визнано недобросовісною конкуренцією та накладено штраф у розмірі 10 467 543 грн.
-
Рекомендованные сообщения
Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования
Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий
Создать аккаунт
Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!
Зарегистрировать аккаунтВхід
Уже зарегистрированы? Войдите здесь.
Войти сейчас