Перейти до

Новая лицензия? А давайте массово обратимся в НКРЗ?


  

117 пользователей проголосовало

  1. 1. А вы готовы отстоять себя? Письма шлем?

    • Шлем обязательно
      94
    • Нет. Авось и так прокатит.
      7
    • А точно оно надо?
      16
  2. 2. Кто УЖЕ отправил письмо?

    • Отправили!
      24
    • Не отправили!
      83


Рекомендованные сообщения

Значит так. С завтрашнего дня мы все должны получать новые лицензии. По истечении трех месяцев - мы будем вне закона. Но каждый, кто получал хоть одну лицензию, знает - на какой строк это может затянутся. Тем более что нет ни методик, ни лиц. условий, да и вообще никто ничего не знает.

 

В соседней теме, наш софорумчанин - товарищ Зачет (за что ему спасибо),  подготовил достаточно неплохое письмо (я не юрист но мне понравилось). Сам текст письма ниже. 

 

В чем суть предложения: давайте все вместе направим данное письмо в НКРЗ. Отправлять можно как отдельно от каждой компании, так и от группы провайдеров с одного города\района\области (соответственно с подписями от каждой компании). Так же можно привлечь и абонов (но это довольно геморно). Чем больше таких писем будет, тем более реальное воздействия они окажут. 

 

 

 

Голові Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації
ЯЦУКУ П.П.

вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001


Шановний Петро Петровичу!

21 січня 2014 року у газетах "Голос України" та "Урядовий кур'єр" був оприлюднений сумнозвісний Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та процесуальних законів щодо додаткових заходів захисту безпеки громадян" відповідно до якого були внесені зміни до низки законів України щодо впровадження ліцензування "надання послуг доступу до мережі Інтернет" та підвищення штрафів передбачених статтею 164 КУпАП.
Зміни в законодавстві, що відповідно до цього Закону вступають в дію з 22.01.2014 року, дуже суттєво впливають на умови ведення в Україні бізнесу в сфері телекомунікацій:
- суттєво підвищується рівень затрат суб'єктів господарювання у сфері телекомунікацій на організацію та ведення бізнесу, що одностайно призведе до підвищення цін на послуги доступу до мережі Інтернет для населення (необхідність придбання та встановлення за рахунок операторів, провайдерів на телекомунікаційних мережах технічних засобів, необхідних для здійснення уповноваженими органами оперативно-розшукових заходів, до того ж сертифікованих належним чином; зміна системи оподаткування у зв’язку з унеможливленням використання спрощеної системи що викликає необхідність ведення повноцінного бухгалтерського обліку; затрати на придбання та подовження ліцензій, виконання ліцензійних умов);
- надання правоохоронним органам можливості під приводом здійснення оперативно-розшукових заходів отримувати інформацію про комерційну діяльність суб'єкту господарювання у сфері телекомунікацій, зокрема про технічні особливості здійснення комутації з іншими суб'єктами ринка телекомунікацій, та відсутність захисту від передачі такої інформації іншим суб'єктам господарювання з метою здійснення недобросовісної конкуренції;
- можливість здійснення тиску на суб’єктів господарювання у сфері телекомунікацій, що не підтримують політичні погляди окремих представників влади, шляхом ініціювання додаткових позапланових перевірок дотримання суб'єктами ринку телекомунікацій ліцензійних умов надання послуг доступу до мережі Інтернет з метою позбавлення них такої ліцензії, та подальшого знищення "неугодного" суб'єкта підприємницької діяльності адміністративними штрафами у сумі від 10200 грн до 34000 грн, та конфіскацією обладнання відповідно до нової редакції статті 164 КУпАП.
Відповідно до частини 4  Перехідних та прикінцевих положень прийнятого Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та процесуальних законів щодо додаткових заходів захисту безпеки громадян" оператори та провайдери, які здійснюють діяльність у сфері телекомунікацій у виді надання послуг доступу до мережі Інтернет, зобов’язані протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом отримати відповідну ліцензію або припинити відповідну діяльність. Враховуючи оприлюднення закону 22.01.2014 року цей строк настане 23.04.2014 року.

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, яка відповідно до діючого законодавства є органом державного    регулювання у сфері телекомунікацій, інформатизації, користування радіочастотним ресурсом та надання послуг поштового зв'язку, здійснює у цій сфері повноваження органу ліцензування, дозвільного органу, регуляторного органу та органу державного нагляду (контролю), тому вона, відповідно до частини 2 стати 19 Конституції України обов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до Закону України "Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ліцензійні умови здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до мережі Інтернет – це регуляторний акт, прийняття якого має відбутися з додержанням вимог цього закону:
-         внесення до плану розробки регуляторних актів на 2014 рік та оприлюднення зміненого плану (змін до нього);
-         повідомлення про оприлюднення проекту ліцензійних умов здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до мережі Інтернет, та оприлюднення самого проекту;
-         врахування або мотивоване відхилення зауважень та пропозицій до проекту;
-         оприлюднення прийнятих та підписаних  ліцензійних умов здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до мережі Інтернет.
Враховуючи що тільки строк для отримання зауважень та пропозицій до проекту ліцензійних умов здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до мережі Інтернет відповідно до статті 9 Закону України "Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності" не може бути меншим за місяць, процедура прийняття ліцензійних умов може затягнутися до кінця лютого 2014 року.
Разом з тим відповідно до пункту 3 Указу Президента України від 03.10.1992 року №493/92 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" ліцензійні умови здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до мережі Інтернет наберуть чинність не раніше, ніж через 10 днів після їх реєстрації Міністерством юстиції України. Як свідчить багаторічна практика, від дня направлення нормативно-правового акту на реєстрацію до його реєстрації Мінюстом проходіть не менш ніж 7-10 календарних днів. Таким чином ліцензійні умови здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до мережі Інтернет наберуть чинності у кращому випадку у середині (10-17) березня 2014 року, коли до закінчення строку, відведеного Верховною Радою України операторам та провайдерам для отримання ліцензії залишиться менш ніж 30 робочих днів.
Частиною 1 статті 46 Закону України "Про телекомунікації" передбачено що  Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації, приймає рішення про видачу ліцензії або про відмову в її видачі у строк, що не перевищує 30 робочих днів від дати реєстрації заяви про видачу ліцензії. Таким чином навіть якщо оператори, провайдери телекомунікацій, яких станом на 30.12. 2013 року по даним Реєстру налічувалося понад 3800, з яких понад 2000 надають послуги доступу до Інтернет, усі разом подадуть документи на отримання ліцензій у перший день набрання чинності ліцензійних умов здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до мережі Інтернет (що звісно неможливо) НКРЗІ фізично не зможе відати понад 2000 ліцензій за 20-25 робочих днів, що залишаться до 23 квітня 2014 року.
Тому вже 23 квітня 2014 року абсолютна більшість провайдерів, операторів буде змушена або порушити законодавство та продовжувати діяльність, ризикуючи отримати штрафи від 10200 до 17000 грн, тому що закінчиться дія тримісячного мораторію невикористання щодо них положень статті 164 КУпАП, або припинити свою діяльність. Жахливо навіть уявити чим обернеться для країни раптове припинення надання послуг доступу до мережі Інтернет більшості населення, суб'єктам господарювання та бюджетним установам.
Ліцензування надання послуг доступу до мережі Інтернет можливе, але його введення не повинно відбуватися шляхом зухвалого порушення конституційних принципів побудови влади в Україні.

Враховуючи вищенаведене, а також наявні порушення процедури прийняття сумнозвісного Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та процесуальних законів щодо додаткових заходів захисту безпеки громадян", які стали загальновідомі суспільству, завдяки телевізійній трансляції з зали засідань Верховної Ради України, суб'єкти ринку телекомунікацій звертаються до Вас, шановний Петро Петровичу, з проханням використати повноваження, надані діючим законодавством Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, з метою недопущення подальшої дестабілізації і без того напруженої ситуації в українському суспільстві.
Для цього просимо Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації:
1. На підставі пункту 1 частини 1 статті 18 Закону України "Про телекомунікації" звернутися до профільного комітету Верховної Ради України з пропозицією внести у найближчий час на розгляд Верховної Ради проект закону щодо визнання такими, що втратили чинність зміни до частини 2 статті 39 та частини 7 статті 42 Закону України "Про телекомунікації", частини 4 Перехідних та прикінцевих положень прийнятого Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та процесуальних законів щодо додаткових заходів захисту безпеки громадян".
2. Відповідно до підпункту 4 пункту 4 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011 року №1067/2011, внести на розгляд Президента України пропозицію щодо проекту закону про визнання такими, що втратили чинність зміни до частини 2 статті 39 та частини 7 статті 42 Закону України "Про телекомунікації", частини 4 Перехідних та прикінцевих положень прийнятого Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та процесуальних законів щодо додаткових заходів захисту безпеки громадян", та взяти участь в установленому порядку у підготовці  цього проекту закону.
3. Відповідно до діючого законодавства визначити вичерпний перелік інформації, яку  без рішення суду можуть отримувати від операторів, провайдерів телекомунікацій правоохоронні органи під час здійснення оперативно-розшукових заходів.

У разі неприйняття Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, передбачених чинним законодавством заходів щодо створення в Україні сприятливих організаційних та економічних умов для залучення інвестицій у сферу телекомунікацій (п.17, ч.1 ст.18 ЗУ "Про телекомунікації"), сприяння розвитку конкуренції та підприємництва, вдосконалення механізму регулювання ринкових  відносин у сфері телекомунікацій та забезпечення системності, комплексності і узгодженості розвитку інформатизації та інформаційного суспільства в державі (пп.4, 5 п.3 Положення про НКРЗІ, затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011 року №1067/2011) суб'єкти ринку телекомунікацій залишають за собою право вдаватися до актів громадянської непокори відповідно до норм українського та міжнародного права про захист прав людини.

Письмову відповідь щодо вирішення питань, зазначених у цьому листі, просимо оприлюднити на офіційному сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, за адресою http://www.nkrz.gov.ua/. У разі неможливості такого оприлюднення, просимо надати таку відповідь за адресою: ______________________.
У цьому разі письмова відповідь Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації може буде оприлюднена будь-яким з його підписантів будь-яким чином, не забороненим діючим законодавством України.

21 січня 2014 року

Суб'єкти ринку телекомунікацій:

Назва (ПІБ), статус, підпис

 

Только давайте не будем тянуть кота за яйца.

Кто за?

Відредаговано _WesT_
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
  • Відповіді 552
  • Створено
  • Остання відповідь

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Распечатал себе 36 страниц проекта и 21 страницу опубликованного закона. Сегодня ночью после работы сяду и проанализирую по каждому пункту и запятой и, думаю, к завтрему всё станет ясно: за что голосо

письмо написать можно, участвуем. но, вообще, это напоминает известный диалог народа с властью:   "Два раза в неделю, по вторникам и пятницам, меня и всех моих друзей и знакомых ебут в ж#пу черенком

Низкий поклон, тем кто погиб и пострадал на Грушевского.....

Posted Images

Только давайте не будем тянуть кота за яйца.

Кто за?

Кто за - тот не только плюсует, но распечатывает, подписывает, в конверт и в НКРСИ. Вот тогда и будет видно способны ли провайдеры только бухать на УКОСе или могут ещё что-то и для себя делать.

 

ПС. Готовьте мне место для работы, ибо, по ходу, выгонят меня с работы за такое.)))

Відредаговано zachott
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Только давайте не будем тянуть кота за яйца.

Кто за?

Кто за - тот не только плюсует, но распечатывает, подписывает, в конверт и в НКРСИ. Вот тогда и будет видно способны ли провайдеры только бухать на УКОСе или могут ещё что-то и для себя делать.

 

ПС. Готовьте мне место для работы, ибо, по ходу, выгонят меня с работы за такое.)))

 

Зачет, с Вашими юр. знаниями нужно открывать свою юр. фирму по телеком направлению

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

а если проостыми словами.... то что нового хотят?

ТЫЦ

 

 

Только давайте не будем тянуть кота за яйца.

Кто за?

Кто за - тот не только плюсует, но распечатывает, подписывает, в конверт и в НКРСИ. Вот тогда и будет видно способны ли провайдеры только бухать на УКОСе или могут ещё что-то и для себя делать.

 

ПС. Готовьте мне место для работы, ибо, по ходу, выгонят меня с работы за такое.)))

 

Зачет, с Вашими юр. знаниями нужно открывать свою юр. фирму по телеком направлению

И на том спасибо.)))

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

а если проостыми словами.... то что нового хотят?

ТЫЦ

 

 

Только давайте не будем тянуть кота за яйца.

Кто за?

Кто за - тот не только плюсует, но распечатывает, подписывает, в конверт и в НКРСИ. Вот тогда и будет видно способны ли провайдеры только бухать на УКОСе или могут ещё что-то и для себя делать.

 

ПС. Готовьте мне место для работы, ибо, по ходу, выгонят меня с работы за такое.)))

 

Зачет, с Вашими юр. знаниями нужно открывать свою юр. фирму по телеком направлению

И на том спасибо.)))

 

автоматически мутить с единым 3-тей групы не получиться!!!((

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Только давайте не будем тянуть кота за яйца.

Кто за?

Кто за - тот не только плюсует, но распечатывает, подписывает, в конверт и в НКРСИ. Вот тогда и будет видно способны ли провайдеры только бухать на УКОСе или могут ещё что-то и для себя делать.

 

ПС. Готовьте мне место для работы, ибо, по ходу, выгонят меня с работы за такое.)))

 

Думаю що для Зачота  можна скинутись на хорошу зарплату для юридичної підтримки форуму та консультацій для провайдерів . Я за!

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

автоматически мутить с единым 3-тей групы не получиться!!!(( 

Даже к бабке не ходи! Налоговая просто озолотится.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Я за зробіть голосування!

І мінімум ще 6-ть провайдерів

 

Не потрібно ніяке голосування. Збирай свої коллег і пишіть листа. Те саме повинно зробити якумога більше провайдерів. Вони повинні зрозуміти до чого призведе це ліцензування

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Я за зробіть голосування!

І мінімум ще 6-ть провайдерів

 

Не потрібно ніяке голосування. Збирай свої коллег і пишіть листа. Те саме повинно зробити якумога більше провайдерів. Вони повинні зрозуміти до чого призведе це ліцензування

 

+1500. 

Если таких писем будет хотя бы сотня в течение 2-3 дней НКРСИ может быть и зачешеться. В противном случае - нихрена не выгорит.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Было-бы неплохо если-бы указывали кто отправил, регион и хоть от скольки компаний.

+100. 

Лучше бы такой учет в отдельную тему вывести, где тереть весь мусор кроме цифр о количестве компаний и названий регионов. Кто замутит?

Відредаговано zachott
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Я за зробіть голосування!

І мінімум ще 6-ть провайдерів

 

Не потрібно ніяке голосування. Збирай свої коллег і пишіть листа. Те саме повинно зробити якумога більше провайдерів. Вони повинні зрозуміти до чого призведе це ліцензування

 

Я в своєму регіоні обдзвоню  всіх операторів та провайдерів, також буду з колегами обов'язково напишемо листи...

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

Было-бы неплохо если-бы указывали кто отправил, регион и хоть от скольки компаний.

 

Не доверяешь? 

Вест, дело не в доверии, а в понимании масштабов. Чтобы не получился пук в лужу, при том что рассчитывали на пушечный выстрел!

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

 

Было-бы неплохо если-бы указывали кто отправил, регион и хоть от скольки компаний.

 

Не доверяешь? 

Вест, дело не в доверии, а в понимании масштабов. Чтобы не получился пук в лужу, при том что рассчитывали на пушечный выстрел!

 

 

ок, не вопрос.  

Завтра обзвоню своих конкурентов. 

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

>Враховуючи що тільки строк для отримання зауважень та пропозицій до проекту ліцензійних умов здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до мережі Інтернет відповідно до статті 9 Закону України "Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності" не може бути меншим за місяць, процедура прийняття ліцензійних умов може затягнутися до кінця лютого 2014 року.

 

 

какой до февраля? Если делать все реально по закону с общественными слушаниями и пр. то разработка лицензионных условий это не менее 4-5 месяцев!

Будьте реалистами. 

Відредаговано nordstream
Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

>Враховуючи що тільки строк для отримання зауважень та пропозицій до проекту ліцензійних умов здійснення діяльності у сфері телекомунікацій з надання послуг доступу до мережі Інтернет відповідно до статті 9 Закону України "Про засади регуляторної політики у сфері господарської діяльності" не може бути меншим за місяць, процедура прийняття ліцензійних умов може затягнутися до кінця лютого 2014 року.

 

 

какой до февраля? Если делать все реально по закону с общественными слушаниями и пр. то разработка лицензионных условий это не менее 4-5 месяцев!

Будьте реалистами. 

Не флудите в этой теме! Хотите подискутировать - идите вот сюда.

ПС. Проведение общественных слушаний - право НКРСИ, а не обязанность. Я писал только об ОБЯЗАТЕЛЬНОЙ процедуре.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Заголовок у темы отличный, прикрутить голосование (чтобы было видно общее кол-во отправивших) и далее в топике каждый указывать регион или город откуда было отправлено письмо.

Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Вхід

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, що переглядають цю сторінку.

  • Схожий контент

    • Від Speednet
      Кто подскажет, сейчас НЕРЗ выдают новые номера операторам связи? 
    • Від seregamega
      Кто может взять под свою лицензию 5 гц две точки доступа , не за бесплатно конечно буду платить .
      Николаевская обл Снигиревский район.
      В  меня не прям там сеть просто знакомых к своему интернету подключаю, сейчас 15 человек
      Tel/viber: 380994029743
    • Від Vadim.tesin
      Добрый день, коллеги кабелестроители.
      Возможно тема офтопная, но уверен что здесь есть компетентные люди, которые могут дать дельный совет.
      Стал вопрос продления лицензии на строительство (в нашем случае ВОЛС) - Господарська діяльність, пов'язана із створенням об'єктів архітектури.
      Тема, думаю, вам знакома, и очень злободневна. Вопрос собственно в том, что ДАБИ, якобы, перестала их выдавать, а только продлевает на безсрочные. А в будущем вовсе планируют её упразднить (оперирую информацией, которую мне сообщили люди, "помогающие" продлить лицензию). 
      На счет продления - тоже какая то мутная схема: отправляют запрос на Даби, получают ответ, мол, они не осуществляют функцию лицензирования (что, само собою, стоит денег, и не малых). И вот с этим официальным ответом нужно бегать по инстанциям и доказывать что вы работаете по старой, и якобы это котируется.
      Кто с этим сталкивался?? Может поможете советом?
    • Від lalabebe
      Здравствуйте
      Нужна Лицензия 2.4 Житомирская обл
      вся сеть из точки доступа и 5 абонентов
      если можете поделиться, напишите ваши условия в личном сообщении
    • Від andrey-r
      Продам фирму (ТОВ) с строительной лицензией СС2 
      есть НДС.
      Фирме 1 год.
      Без оборотов.
      открыт р\с
      цена 1000$
       


×
×
  • Створити нове...