Мобільні оператори Vodafone, Київстар та lifecell спільно з Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України, Міністерством цифрової трансформації, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку запустили національний роумінг – можливість бути на звʼязку, якщо мережі вашого оператора не працюють через бойові дії або пошкодження телеком-інфраструктури.
Тепер абоненти можуть користуватися не лише голосовими дзвінками й SMS, а і мобільним 2G/3G інтернетом на швидкості до 512 кбіт/с, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах або шукати інформацію в інтернеті.
Національний роумінг дозволяє при зникненні зв’язку одного оператора підключатися до мережі іншого. Наразі наявність мобільного інтернету не менш важлива за дзвінки, адже дозволяє бути на зв’язку з близькими онлайн та перевіряти актуальні новини.
Тарифікація послуг у національному роумінгу зберігається відповідно до тарифного плану оператора, послугами якого користується абонент.
Нагадаємо, для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо підключення до мережі іншого оператора не відбувається – необхідно здійснити ручні налаштування.
Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатись цією опцією здійснивши ручні налаштування на смартфоні:
- Відключити автовибір мережі (на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор; на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі)
- Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell
- Якщо зареєструватися не вдалось, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу
- Перевірити можливість використання мобільного інтернету – відправити повідомлення в месенджері.
Також абонентам важливо раз на день намагатися повернутись до мережі свого оператора
You should to log in