НКРЗ затвердило показники якості послуг із доступу до Інтернету
Затверджено нові Переліки показників якості телекомунікаційних послуг
З метою забезпечення всебічного інформування споживачів про рівні якості телекомунікаційних послуг, які надаються операторами, НКРЗІ на своєму черговому засіданні, що відбулося 24 грудня 2013 року, прийняла рішення про затвердження Переліків показників якості послуг, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2015 році (далі – Перелік). Йдеться про оприлюднення показників якості фіксованого телефонного зв’язку, рухомого (мобільного) зв’язку та показників якості послуг із доступу до Інтернету. Ці документи були розроблені НКРЗІ відповідно до статей 18, 21 Закону України «Про телекомунікації», пункту 3.2 Положення про якість телекомунікаційних послуг, затвердженого рішенням НКРЗ від 15.04.2010 № 174 (далі –Положення).

У прийнятому рішенні НКРЗІ зазначається, що відповідно до розділу 4 Положення операторам телекомунікацій належить протягом 2014 року провести випробування показників якості телекомунікаційних послуг та не пізніше 30 січня 2015 року подати до НКРЗІ відповідні звіти. Як відомо, НКРЗІ щороку узагальнює отримані від операторів телекомунікацій звіти про якість телекомунікаційних послуг та розміщує їх на своєму офіційному веб-сайті до 31 березня року, наступного за звітним.

На відміну від поточного року, у 2015 році вперше будуть оприлюднені показники якості послуг доступу до Інтернету (відповідно до прийнятого наказу Держспецзв’язку від 28.12.2012 № 803 «Про затвердження показників якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів»). Належним Переліком визначено, що вимірюванню та подальшому оприлюдненню підлягають вісім важливих показників якості послуг доступу до Інтернету, серед яких – нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості; відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності); відсоток звернень щодо організаційних чи технічних аспектів обслуговування; відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних тощо.
Публикации по теме:
подробнее скрыть
Источник: www.nkrz.gov.ua
Alex_E
2013-12-25 18:57:24
Avatar

в дополнение.

 

 

ПЕРЕЛІК

показників якості послуг із доступу до Інтернету, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2015 році

 

  1. Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості.
  2. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
  3. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.
  4. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.
  5. Відсоток реєстрацій, які відповідають нормам за часом реєстрації в мережі.
  6. Відсоток незадовільних зєднань за швидкістю передачі даних.
  7. Відсоток успішних реєстрацій у мережі.
  8. Відсоток відмов.

 

 

Примітки.

1. Методи випробування якості послуг із передачі даних та доступу до Інтернету зазначені
у
СОУ 61–34620942–011:2012 «Телекомунікаційні мережі передачі даних загального користування Телекомунікаційні послуги. Основні показники якості. Методи випробування».

2. Граничні нормовані рівні встановлені наказом Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України «Про затвердження показників якості послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівнів» від 28.12.2012 № 803, зареєстрованим Міністерством юстиції України 21 січня 2013 за № 135/22667.

hapel
2013-12-25 19:12:56
Avatar

У кого есть коза? )

Zlobar
2013-12-25 20:03:58
Avatar

Так рано еще, впервые в 2015-м - за 2014 год - понадобиться :)

hapel
2013-12-25 20:04:44
Avatar

Готовь сани летом а козу зимой  :ph34r:

strellson
2013-12-25 21:04:40
Avatar

Как проверят правдивость показаний?

vaz02
2013-12-25 21:22:57
Avatar

на бланке, перед подписью и печатью будет строчка ,ЗУБ ДАЮ, и нужно будет обязательно не забыть поставить галочку напротив:)

mih
2013-12-25 22:25:14
Avatar

"Кількість відмов" - то що таке? Скільки разів секретарша відмовилася дати свій приватний номер клієнтові, чи піти з ним на побачення?

mih
2013-12-25 22:30:45
Avatar

"Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних." З'єднань куди? до центального маршрутизатора чи pornolab'a?

"Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.'' відношення кількість питань виду "чого трубку в 00:00 не берете?" до загальної кількості питань?

 

Вони там ідіоти чи як?

sin_ok
2013-12-25 23:58:08
Avatar

"Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних." З'єднань куди? до центального маршрутизатора чи pornolab'a?

"Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.'' відношення кількість питань виду "чого трубку в 00:00 не берете?" до загальної кількості питань?

 

Вони там ідіоти чи як?

А чего удивляться? Мы где живем? У нас так все. Сегодня проснулся, левое ухо зачесалось (хорошо если ухо), значит будет такой законопроект принят. Все как в гондурасе  :facepalm:. Хотя нам и до него далеко.

Kto To
2013-12-26 00:15:05
Avatar

Чего вы паритесь. Будет бланк, напишем "липу", все одно никто это проверять не будет :) Все нормально - гондурас процветает :)

Mobil
2013-12-26 02:56:03
Avatar

Я думаю провайдерам пора собрать Майдан 

zulu_Radist
2013-12-26 09:53:48
Avatar

Чего вы паритесь. Будет бланк, напишем "липу", все одно никто это проверять не будет :) Все нормально - гондурас процветает :)

ага потом первая плановая проверка и за красивые циферки будут трахать мозги

vavilonua
2013-12-26 11:32:56
Avatar

 

нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг

 

 

А это я так понимаю на уровне физо будет? На полигоне установят столбы натянут кабеля и стартом служить будет обрыв кабеля?

ADubincha
2013-12-27 09:46:02
Avatar

Мерять качество можно только оборудованием с метрологичным сертификатом. Такое будет только у приближенного к нкрз предприятия. Удцр, например. И будем все за услуги оплачивать по 1000 припустим(хотя полет фантазии не ограничен) раз в году. Сколько провайдеров? Тысяча? Вот и есть милиончик на новый год. А вы говорите, что ухо зачесалось. Вот кто бизнесом занимается. А мы так детишки.

Kto To
2013-12-28 09:19:25
Avatar

Мерять что? Каким оборудованием? Сертифицированный секундомер? Или сертифицированный негритенок который посчитает количество "звернень щодо организаційних аспектів обслуговування"?

ADubincha
2013-12-28 09:58:51
Avatar

Согласен. Пока список простых показателей. Но не зря же разделили отдельно положення про вымирювання отдельно показныкы. Сейчас главное чтобы положення без шума прошло. Что нкрз определяет качаство нашей работы а не рынок. А потом показныки можно придумать хитрые.

marek
2014-01-20 19:36:35
Avatar

Кому надо, обращайтесь в личку. Помогу вести учёт всего, что нужно, чтобы не отвлекать спецов от работы, затем отсылаю отчёт куда надо, чтобы не было штрафов. Решаю проблемы с НКРЗИ.

Flying
2014-01-22 00:12:11
Avatar

Кому надо, обращайтесь в личку. Помогу вести учёт всего, что нужно, чтобы не отвлекать спецов от работы, затем отсылаю отчёт куда надо, чтобы не было штрафов. Решаю проблемы с НКРЗИ.

Реши вопрос с лицензией новой.

karyon
2014-07-03 15:17:39
Avatar

Решил перечитать договор с пользователями.

 

В "Основних вимогах до договору про надання телекомунікаційних послуг"

ст. 3.4.2 указан, что нужно указывать Значення показникыв якості які не можуть будти гіршими під встановлених відповідними норм. актами...

 

А еще есть "Звіт про базове відстеження результативності рішення НКРЗІ від 29.11.2012 № 624 «Про затвердження Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг" ,

где указано, что операторы часто игнорирют этот пункт и нарушают Вимоги

 

Посоветуйте, что туда по правильному писать? Просто написать 7 вышеописанных показников со случайными значениями?

Strange
2015-01-28 18:28:32
Avatar

Час Ч наступил, осталось 2 дня.

Кто как подготовился? :)

Вы должны войти

loading