НКРЗІ відкликала оголошення про блокування ресурсів
На сайті НКРЗІ в рубриці «Новини» в порядку інформування 23.02.2021 було опубліковано новину з урахуванням інформації, викладеної у листі Голосіївського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві від 18.02.2021 № 2436/125/47-2021 щодо ухвали слідчого судді Голосіївського районного суду м. Києва Плахотнюк К.Г. від 04.02.2021, справа  № 752/22980/20, у кримінальному провадженні №12020100010005155 від 17.12.2020.

Водночас, враховуючи лист Голосіївського управління поліції Головного управління Національної поліції у м. Києві від 25.02.2021 № 2983/125/47-2021 про повернення попереднього листа від 18.02.2021 № 2436/125/47-2021 без виконання, НКРЗІ повідомляє про відкликання зазначеного оголошення.

Додатково інформуємо про те, що в деяких ЗМІ поширено неправдиву, спотворену інформацію стосовно розміщеної 24.02.2021 на вебсайті НКРЗІ публікації про ухвалу слідчого судді Київського районного суду м. Харкова Колесник С.А. від 23.02.2021, що нібито «Згідно з судовим рішенням, Нацкомісія має зобов’язати Інтернет-провайдерів, операторів та провайдерів телекомунікацій, які працюють на території України, закрити доступ до цих Telegram-каналів — до скасування арешту майна.».

У зв’язку з цим, звертаємо увагу, що відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

НКРЗІ здійснює свою діяльність на підставі, зокрема, законів України «Про телекомунікації», «Про радіочастотний ресурс України»,  та  Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, затвердженого Указом Президента України від 23.11.2011 № 1067. У визначеній сфері НКРЗІ здійснює повноваження органу ліцензування, дозвільного органу, регуляторного органу та органу державного нагляду (контролю).

Таким чином, до повноважень НКРЗІ не належить питання щодо зобов’язання операторів, провайдерів телекомунікацій здійснювати заходи із блокування (закриття) доступу до веб-ресурсів.
Наголошуємо, що НКРЗІ, як колегіальний орган з часу його створення і дотепер не приймала жодних рішень щодо закриття (блокування) доступу до Telegram-каналів, інших веб-ресурсів тощо.

При цьому, питання щодо накладення арешту на майно, виконання відповідних ухвал у межах кримінальних проваджень регулюються Главою 17 Кримінального процесуального кодексу України та зокрема статтею 175 цього Кодексу, в якій зазначено, що ухвала про арешт майна виконується негайно слідчим, прокурором.

Оскільки ні нормами КПК України, ні Законом України «Про телекомунікації», ні іншим законодавством не передбачено безпосереднього виконання цих ухвал НКРЗІ, а також за відсутності в законодавстві механізму контролю (державного нагляду) з боку НКРЗІ за тим, чи виконують вказані ухвали в межах кримінальних проваджень зазначені в них оператори, провайдери телекомунікацій, НКРЗІ не має також повноважень щодо виконання чи здійснення контролю за виконанням таких ухвал.

Разом з цим, відповідно до пункту 9 частини першої статті 129 Конституції України, згідно з якою основними засадами судочинства є обов’язковість судового рішення, резолютивну частину ухвал НКРЗІ розміщує на своїй офіційній сторінці в мережі Інтернет в рубриці «Новини» в порядку інформування, про що повідомляє листами суб’єктів, які надсилають такі ухвали.
Similar content:
show more less
Source: nkrzi.gov.ua
hex@set
2021-02-26 14:08:56
Avatar
А как хорошо начиналось...
You should to log in

loading